ru
Feedback
دلنوشته های .. همراز

دلنوشته های .. همراز

Открыть в Telegram

شروع فعالیت کانال چهارم خرداد ۱۴۰۰ آیدی مدیر کانال@hamraz1490 لینک کانال http://t.me/razgah1

Больше
629
Подписчики
+524 часа
+67 дней
+730 день
Архив постов
دوباره می نویسم ... می نویسم از تنهاییم و سکوت پر از حرفم ؛ حرفهایی از جنس بغض ... و آسمانی تیره تر از شب ، ابری ، در حسرت ستاره ... دوباره می نویسم ... می نویسم از خاطرات دورم خاطرات شفافی که گذر زمان ماتشان کرد ... به سرعت عمر آدمی ؛ و تنها غباری از حسرت بر دلم به جای گذاشتند . دوباره می نویسم ... می نویسم از دل تنگم ... دلی که همه برگهای درخت امیدش ریخته ... نه! هنوز یک برگ باقی مانده ........... خدا ! و دوباره می نویسم ... این بار از خودم : خسته ام .... دلنوشته های همراز http://t.me/razgah1

ذوحم را با تداوم نگاهت به شبانه هایم بند می کنم حریم چشمانت سکوت مخملین شب را می شکند و....عشق.... هزار و یکشب خاطراتت را آغا
ذوحم را  با تداوم نگاهت به شبانه هایم  بند می کنم حریم چشمانت سکوت مخملین شب را می شکند  و....عشق....  هزار و یکشب خاطراتت را آغاز میکند دلنوشته های همراز http://t.me/razgah1

یڪ شب پراز آرامش یڪ دل شاد و بے غصه یڪ زندگے آروم و عاشقانه و یڪ دعاے خیر از تہ دل نصیب لحظہ هاتون تو این شب زیباے بهاری خونہ
یڪ شب پراز آرامش یڪ دل شاد و بے غصه یڪ زندگے آروم و عاشقانه و یڪ دعاے خیر از تہ دل نصیب لحظہ هاتون تو این شب زیباے بهاری خونہ دلتون گرم شبتون بخیر و شادی💫 http://t.me/razgah1

مفتخریم بہ حضورتون💐 ومے بالیم بہ خود بہ پاس همراهی       ســـــبزوپرمهرتـــــان🌹🙏 سپاس از حضور ڪَرم شما دوستان ممنون از وفاداریتون🙏 شبتـــون_خـــوش خـــوابتـــون آرومـــ و پـــر از رویـــاهـــاے زیبـــا💫 http://t.me/razgah1

💫در این شب زیبـا ✨آرزو می کنم 💫همه خوبی های دنیا ✨مال شما باشه 💫دلتون شاد باشه ✨غمی توی دلتون نشینه 💫خنده از لب قشنگتون پاک نشه ✨و دنیا به کامتون باشه 💫و اوقاتتون همیشه ✨بر مدار خوشبختی بچرخه 💫 شبتون آروووم و زیبـا http://t.me/razgah1

عمرِ من ، فقط خواستم بگم از وقتی کنارمی همه لحظه هام رنگ خوشبختی گرفته حتی معمولی‌ترین روزهام با تو خاص میشن خنده هات ، حرف هات ، حتی بودنت توی ذهنم همه اش آرومم می‌کنه تو فقط عشق من نیستی ، آرامشمی دوستت دارم ، همین و بس . . . ‌. دلنوشته های همراز http://t.me/razgah1

وقتی که یه نفر بهت میگه اینکارو باهام نکن و نرو. آدم باش و تنهاش نذار و نرو! اون توی این دنیای کثیف فقط به تو اعتماد کرده و تکیه بهت داده‌. وسط این همه گرگ رهاش نکن. یادت باشه اگه نمیتونی از کسی نگه داری کنی لطفا لطفا هیچوقت وارد زندگیش نشو. دلنوشته های همراز http://t.me/razgah1

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. در ایــًًًًًـن ًًًغروب قشنــًًًًًـگ هــًًًًًـرچه تقــًًًًًـدیر بــًًًًًـلند هــًًًًًـرچه لبخــًًًًًـند هــًًًًًـرچه از لطــًًًًًـف خــًًًًًـداست همــًًًًـه تقــًًًًًـدیم شمــًًًًًـا ‌‌‌‌غروبـًًًًًتون بخــًًًًًـیر و زیبــًًًًًـا ❤️ http://t.me/razgah1

غروبتـــــــــون بی غم ✨در این غروب    ✨یه آرزوے زیبا... ✨ی دعاے قشنگ براے شما مهربونا ✨الهـــــے    ✨شادیاتون زیاد...       ✨ غم هاتون ڪم...         ✨وزندگیتون پراز عشـــــق   ✨غروبتون مثل  حالتان خوب ✨همراهان همیشگی ✨غروبتـــون پراز یاد خـــدا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://t.me/razgah1

دوستت دارم به اندازه تمامِ دانه هاى اسپندى كه از زمانى كه چشم گشودم برايم دود كردى دود کردی، که بلاگردان شود هرچه بلا هست از سرم دوستت دارم، به بزرگی همان آرزوهایی که از تمامشان گذشتی تا آرزوهایم برآورده شوند واژه ها چگونه توصیفت کنند که این سینه از مهرت خالی شود؟ "دوستت دارم"حقیر است، زمانی که حرفی از تو گفته میشود... دوسٺ♥دارم دوسٺ♥♥داارم دوسٺ♥♥♥دااارم دوسٺ♥♥♥♥داااارم دوسٺ♥♥♥♥♥داااارم دوسٺ♥♥♥♥داااارم دوسٺ♥♥♥دااارم دوسٺ♥♥داارم دوسٺ♥دارم دلنوشته های همراز تیر ماه ۱۳۹۸ http://t.me/razgah1

تو را نه برای خودم که برای عشق دوست دارم برای بودن نفس کشیدن زندگی کردن تو را دوست دارم برای آواز سار ها که عاشقانه تر بخوانند برای رقص قاصدکها که تمام دشتها را پرواز کنند و پیام عشق را به مقصود برسانند تو را به اندازه ی کودکی هایم به کوتاهی جوانی ام به زیبایی این روزها دوست دارم برای روزهای پیری که تمام آینه ها از دیدنم خسته اند میخواهمت برای زبری و لرزش دستانم خطوط پیشانی ات را دوست دارم موهایم که سهل است من سیاهی چشمانم را نیز برای دیدن تو هدیه میدهم... دلنوشته های همراز http://t.me/razgah1

☀️تابستون یعنی صدای 🍹یخ تو لیوان شربت 🏃‍♀یعنی پیاده‌روی تو عصرای کشدار 🍉یعنی خوردن هندونه تو ایوان خونه مادربزرگ بعد از ظهر داغ عصر تابستونتون پراز خاطرات شیرین ‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎http://t.me/razgah1

🌹لایڪ همگے 𝗟𝗶𝗸𝗲🅣︎꤫𝗟𝗶𝗸𝗲 ـ بوی گل و نسیم صبا می‌توان شدن گر بگذری ز خویش، چها می‌توان شدن شبنم به آفتاب رسید از فتادگی بنگر که از کجا به کجا می‌توان شدن صائب_تبریزی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎ سـلام عصرتون پُرمِـهر مهـربانان عصرتون پر برڪتــ و با موفقیت🤞 http://t.me/razgah1

🩸در این عصــر زیبا براتون 🌺یک دنیاشـــــ🧚‍♀ــــادی 🩸یک دشت آرامــــــــــش 🌺یک دریــــا خوشبختــے 🩸یک کوه سلامتـــے 🌺یک آسمـــ☀️ــــان آرزوے زیبا 🩸یک باغ دلخـــــوشے 🌺از پروردگارخواهانــم http://t.me/razgah1

عصر؛ بدون تووو ، بدون چشمانت بدون چای لبهایت چقدر بیخودی تکراریست و چقدر بی‌شعر ، میرود به غروب واژه‌های تازه من شاعرم واژه و استعاره و مجاز و... اما شاعر بی تو یعنی یک عصر بدون هیچ ‌‌دلنوشته های همراز http://t.me/razgah1

همیشه کسانی هستند که دفاع از خدا را وظیفه خود می‌دانند گویا که خدای آنها موجودی ضعیف و بی دفاع است ، اینگونه آدم‌ها به راحتی از کنار کودکان کار ، فاحشه‌های نیازمند و دیگر ستم‌های اطرافشان عبور میکنند اما اگر کمترین چیزی علیه خدا بشنوند داستان فرق میکند ، صورتشان سرخ میشود و میزان خشمشان باور نکردنیست !! من به شدت دلم برای این افراد میسوزد... دلنوشته های همراز خرداد ۱۳۹۷ http://t.me/razgah1

راستش را بخواهی بارها و بارها دست از دوست داشتنت کشیده ام... شب ها چشم روی چشم هایت می بستم و در خواب دست به دامان امدنت میشدم.. روزها از کنارت میگذشتم و عطری که دوست داشتی را میزدم.. باور کن بارها دست از دوست داشتنت کشیده ام.. و در کافه همیشگی مان دو فنجان قهوه سفارش دادم.. برایت کتاب شاملو را ورق زدم و خواندم.. من از دوست داشتنت بارها دست کشیده ام اما... تو هر بار پر رنگ تر از قبل به من برگشتی و درست بین تمام وقتهایی که حضورت نبود وجودت در من شعله میکشید و آتش خواستنت را برافروخته تر میکرد... من بارها دست کشیدم از دوست داشتنت و قبل تر از قبل با جنونی وحشی به تو برگشتم از خودم... دلنوشته های همراز http://t.me/razgah1

روزی که تو سعی کردی فریاد بزنی:«دوستت دارم...!» همه سعی کردند این آواز زیبای تو را از من بدزدند گنجشک ها به آواز در آمدند و بلبل ها ترانه سرایی کردند٬کلاغ اما با قارقار خودشان سعی کردند مانع رسیدن صدای تو به من بشوند...! اما من گوشهایم را تیز کرده بودم تا فرکانس صدای تو را در فضا به چنگ آورم.....! اما نتوانستم موفق شوم چون همه موجود ات دست به دست هم داده بودند تا مرا از آواز زیبای تو محروم کنند..! عجب دنیایی هست هر موجودی آواز دوستت دارم را برای عشقش خواند جز من...!؟ دلنوشته های همراز دلنوشته های همراز ۱۳۹۶ http://t.me/razgah1

😋 🥓یڪ ظهر قشنگ یڪ دل آرام 🍢شادے بے پایان نور ازجنس امید 🥓یڪ لب خندون زندگے عاشقانه 🍡و هزار آرزوے زیبا ازخداوند 🥓براے تڪ تڪتان خواهانم 🍢بفرماید ناهارنوش جــــ😋ــــ http://t.me/razgah1

⚪️ظهرتون معطر بہ ✨بوے مهربانی ⚪️دلتون غرق عشق و محبت ✨لبتـون خنـدون😊 ⚪️زندگیتون مملو از آرامش ✨دقیقہ هاتون بے نظیر👌 ⚪️ظهر زیباتـ♥️ــون دلچسب و گوارا همراهان همیشگی😍👍 ‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌   ‌‎‌‌‌‎ ‌‌‎‌http://t.me/razgah1