ru
Feedback
آبیِ رگ‌هایِ تو

آبیِ رگ‌هایِ تو

Открыть в Telegram

چه حُزنِ مُهلکی گُل کرده پشتِ طرحِ لبخندم. : ) : 🤍🐋🚬 http://t.me/HidenChat_Bot?start=8376742137

Больше
Иран120 062Категория не указана
552
Подписчики
-224 часа
+257 дней
+1430 день

Загрузка данных...

Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+45
в 5 каналах
май '26
+18
в 2 каналах
Get PRO
апрель '26
+12
в 0 каналах
Get PRO
март '26
+4
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+74
в 4 каналах
Get PRO
январь '26
+10
в 1 каналах
Get PRO
декабрь '25
+118
в 7 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+108
в 10 каналах
Get PRO
октябрь '25
+68
в 4 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+86
в 6 каналах
Get PRO
август '250
в 10 каналах
Get PRO
июль '25
+29
в 0 каналах
Get PRO
июнь '250
в 2 каналах
Get PRO
май '250
в 1 каналах
Get PRO
апрель '250
в 1 каналах
Get PRO
март '250
в 0 каналах
Get PRO
февраль '250
в 1 каналах
Get PRO
январь '25
+8
в 1 каналах
Get PRO
декабрь '24
+10
в 1 каналах
Get PRO
ноябрь '24
+20
в 2 каналах
Get PRO
октябрь '24
+23
в 2 каналах
Get PRO
сентябрь '24
+50
в 0 каналах
Get PRO
август '240
в 4 каналах
Get PRO
июль '240
в 1 каналах
Get PRO
июнь '24
+6
в 0 каналах
Get PRO
май '240
в 0 каналах
Get PRO
апрель '240
в 0 каналах
Get PRO
март '240
в 1 каналах
Get PRO
февраль '240
в 0 каналах
Get PRO
январь '24
+111
в 0 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
25 июня0
24 июня+2
23 июня+1
22 июня0
21 июня+4
20 июня+3
19 июня+23
18 июня0
17 июня0
16 июня+1
15 июня0
14 июня0
13 июня+1
12 июня+1
11 июня0
10 июня0
09 июня0
08 июня+1
07 июня+1
06 июня0
05 июня0
04 июня+2
03 июня+1
02 июня0
01 июня+4
Посты канала
اصلا چرا آدم باید یه حس ناجالبی مثل تنهایی رو تجربه کنه.

2
سوالای جالب بپرسید جواب بدم. :( http://t.me/HidenChat_Bot?start=8376742137
52
3
یادم باشه گریه کنم.
70
4
هم زمان از بی‌حوصلگی و گرما کهیر زدم. تعطیلاتم مزخرف می‌گذره. راضی نیستم.
89
5
نوشته بود: این روزها خیلی زیاد به اسب شباهت دارم. مثل اسب کار می‌کنم، مثل اسب غذا می‌خورم. مثل اسب می‌خوابم و مثل اسب دلم می‌خواد سرم رو به سرت بچسبونم و آروم پلک بزنم. مثل اسب.
105
6
دیشب به نمو پیام دادم. مطمئن بودم که خوابه، نیم ساعت بعدش پیامارو پاک کردم. دلتنگی‌م کمتر شد؟ بله.
45
7
باکیفیت‌ترین آغوش‌ها، زاده‌ی دلتنگی‌ان.
89
8
فقط دوست داشتن کافی نیست‌. یه چیزای دیگه هم لازمه که من بلد نیستم.
115
9
نوشته بود: دلتنگی‌اش نه به خاطر خوب بودن آدم های رفته؛ بلکه به خاطر تکه‌های محبتی بود که از قلب خود کنده و درون آن‌ها جا گذاشته بود.
116
10
پروفایلمو دوست دارم، کاش نمو بود و می‌دید. حتما می‌گفت که خیلی شبیهمه.
91
11
دیگه امشب به نمو پیام میدم. خیلی دلم تنگ شده.
96
12
استیکر گوربه دارین برام تو ناشناس بفرستید؟🙏🏻
42
13
شیش صبح بیدار میشی؛ میری سرکار، خسته برمی‌گردی خونه، سرتو می‌ذاری رو بالش، چشماتو می‌بندی که چند دقیقه بخوابی ولی صدای دسته‌های عزاداری نمی‌ذاره. من آدم مذهبی نیستم، یک سری اعتقادات دارم که برای خودم محترمه و از بقیه هم انتظار ندارم بهش احترام بذارن. من با عزاداری مشکلی ندارم؛ با زمان برگزاری‌ش مشکل دارم‌. با مکان برگزاری‌ش مشکل دارم. تو این مملکت همه‌ی طیف ها دارن تلاش می‌کنن که گروه مقابل‌شون رو ناراضی نگه‌ دارن. نتیجه میشه این دو دستگی که در تمام مسائل بیشتر از همیشه احساس میشه.
70
14
با من حرف بزن.
162
15
از همین تریبون، از آقای عبدالرحمان محمد بابت سوز صدا و اون حجم غمی که موزیک‌هاشون، به قلب آدم هدیه میدن؛ تشکر می‌کنم.
167
16
عزیزدلم، دلم برات تنگ شده‌. برای راه رفتن با تو توی تک تک خیابون‌هایی که نرفتیم دلتنگم. برای همه‌ی لیوان‌های کارامل ماکیاتویی که روی نیمکتی که هیچ‌وقت روش ننشستیم جا گذاشتیم دلتنگم. برای همه‌ی شب‌هایی که پلک‌هات رو نبوسیدم و خوابیدی دلتنگم. برای همه‌ی وقت‌هایی که رفتی و نتونستم دست‌هات رو فشار بدم و بگم "مراقب خودت باش" دلتنگم. برای تماشای همه‌ی فیلم‌هایی که باهم ندیدیم، برای گوش دادن همه‌ی موزیک‌هایی که باهم نشنیدیم، برای همه‌ی بوسه‌هایی که نداشتمشون، برای همه‌ی شب‌هایی که کنارت سحر نشد، برای همه‌ی قدم‌هایی که کنارت برنداشتم دلتنگم. ولی می‌دونی، زور فاصله همیشه بیشتر از زور بازوی ماست. حالا من توی نقطه‌ای که نمی‌دونم دقیقا چقدر از تو فاصله داره، برای نقطه‌ی تو دلتنگم. کنارت می‌خندم، گریه می‌کنم، سرم رو می‌ذارم روی شونه‌هات، سرت رو توی بغلم می‌گیرم، بهت می‌گم که روزم چطوری گذشته، ولی هرچقدر تلاش می‌‌کنم صدای تورو نمی‌شنوم. به خودم که میام حتی سرم هم روی زانوهامه. من برای شونه‌ای که نداشتمش دلتنگم. شبت به خیر ماه نزدیک من، من برای همه‌ی شب‌هایی که نور تو روشنشون نکرد دلتنگم.
176
17
چند شب پیش، یه نفر تو ناشناس‌س آهنگ بی‌کلام زیبا فرستاد. تورو خدا بازم بفرست‌.
80
18
چی کار کنم حوصله‌م سر نره؟
22
19
تو دلم باهات زیاد حرف می‌زنما؛ اگر صدام به دلت رسید بدون خیال نیست، خودمم.
142
20
وضعیت:
وضعیت:
178