pineapple ➕
Открыть в Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Больше2 686
Подписчики
-624 часа
-67 дней
+2630 день
Архив постов
2 686
اين جنگ یکم دیگه کش پیدا کنه
بعد آزادی قمارخونه با بار قوی میزنم
ارتش و ساواک کنسله 🤝
2 686
Repost from "ویراگو"
یادش بخیر اگه الان زنده بود میومد میگفت نیروگاه نخواهند زد و تنگه را باز نخواهیم کرد.
2 686
Repost from "ویراگو"
یه روز هفتسین میچینی و ذوق نوروزو داری، فرداش دنبال یه ارتفاع به دردبخوری که خودتو پرت کنی پایین.
2 686
Repost from "ویراگو"
یادش بخیر، عمامه آخوندا رو میزدیم فکر میکردیم ناراحت میشن میرن.
یه عده هم بهمون میگفتن خشونت رو متوقف کنید.
2 686
در مارچ ۱۹۴۵، هیتلر فرمان نرو (Nero Decree) رو صادر کرد: نابودی کامل همه کارخانهها، نیروگاهها، پلها و زیرساختهای آلمان تا هیچ چیز سالم به دست متفقین نیفتد. او باور داشت ملت آلمان اگر ببازد، لیاقت ادامه زندگی ندارد.
2 686
Repost from "ویراگو"
همش میگم آخه خب که چی؟
گوشی رو شارژ کنم؟ نهایت یک روز دووم داره.
چراغقوه بگیرم؟ نهایت چند روز.
همه اقدامات باعث میشه تهتهش چهار روز دیرتر بگا بری، ولی خب نهایتا بگا میری دیگه پس شل کن!
2 686
Repost from "ویراگو"
خانواده ما بهشدت ریلکسه!
اونموقع که همه داشتن کوله اضطرار حاضر میکردن که هیچ کاری نکردیم.
روز سیزدهم جنگ تازه شیشهها رو چسب زدیم.
من هر شب زیر در تراس که شیشهای هست میخوابم.
الانم برای ضربالعجل ۴۸ ساعته ترامپ هیچ برنامهای نداریم.🥸
2 686
Repost from “ویراشکن”
خب نازنازیا
امروز ۵ کاربر جدید میگیریم.
حجمها هم باید بالای ۵ گیگ باشه.
ماچ ماچ🧚🏼♀️
2 686
Repost from "ویراگو"
بچه شیعه زمان کرونا ماسک نمیزد میرفت درو دیوار حرم رو لیس میزد.
الان از ترس کونشون رو چشماشونم ماسک میزنن.
گنده گوزا.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
