fa
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

رفتن به کانال در Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

نمایش بیشتر
2 686
مشترکین
-624 ساعت
-67 روز
+2630 روز
آرشیو پست ها
اين جنگ یکم دیگه کش پیدا کنه بعد آزادی قمارخونه با بار قوی میزنم ارتش و ساواک کنسله 🤝
اين جنگ یکم دیگه کش پیدا کنه بعد آزادی قمارخونه با بار قوی میزنم ارتش و ساواک کنسله 🤝

Repost from "ویراگو"‌
‏یادش بخیر اگه الان زنده بود میومد میگفت نیروگاه نخواهند زد و تنگه را باز نخواهیم کرد.

Repost from "ویراگو"‌
‏یه روز هفت‌سین میچینی و ذوق نوروزو داری، فرداش دنبال یه ارتفاع به دردبخوری که خودتو پرت کنی پایین.

زیر دوش ۱ لیوان کمتر آب استفاده میکردیم آبشون تموم نشه ☺️☺️

Repost from "ویراگو"‌
ساعت ۹ شب اتو می‌زدیم به برق تا بهشون فشار بیاد. :))))))

تازه فکر میکردیم بعد از ۲۱ روز ارتش وارد کار میشه 😂😂😂😂😂😂

Repost from "ویراگو"‌
‏یادش بخیر، عمامه آخوندا رو می‌زدیم فکر می‌کردیم ناراحت می‌شن می‌رن. یه عده هم بهمون می‌گفتن خشونت رو متوقف کنید.

در مارچ ۱۹۴۵، هیتلر فرمان نرو (Nero Decree) رو صادر کرد: نابودی کامل همه کارخانه‌ها، نیروگاه‌ها، پل‌ها و زیرساخت‌های آلمان تا هیچ چیز سالم به دست متفقین نیفتد. او باور داشت ملت آلمان اگر ببازد، لیاقت ادامه زندگی ندارد.

Repost from Net_Serv
بزودی : شارژ صد درصدی گوشی شما در کمترین زمان.تحویل در محل. فقط یک میلیون.

Repost from "ویراگو"‌
همش میگم آخه خب که چی؟ گوشی رو شارژ کنم؟ نهایت یک روز دووم داره. چراغ‌قوه بگیرم؟ نهایت چند روز. همه اقدامات باعث میشه ته‌تهش چهار روز دیرتر بگا بری، ولی خب نهایتا بگا میری دیگه پس شل کن!

Repost from "ویراگو"‌
خانواده ما به‌شدت ریلکسه! اون‌موقع که همه داشتن کوله اضطرار حاضر می‌کردن که هیچ کاری نکردیم. روز سیزدهم جنگ تازه شیشه‌ها رو چسب زدیم. من هر شب زیر در تراس که شیشه‌ای هست می‌خوابم. الانم برای ضرب‌العجل ۴۸ ساعته ترامپ هیچ برنامه‌ای نداریم.🥸

‏باتری قلمی تک کاربره ۲٫۸۰۰ با احترام.

وقتشه ‌وی‌پی‌ان فروشا بزنن تو کار کپسول گاز و پنل خورشیدی و منبع آب

اميدوارم اين آخرين پريودى باشه كه با جمهورى اسلامى تحمل ميكنم

خامنه‌ای رو انقدر چال نمی‌کنن، تا آخر به عنوان وایت‌واکر برگرده.

خب نازنازیا امروز ۵ کاربر جدید می‌گیریم. حجم‌ها هم باید بالای ۵ گیگ باشه. ماچ ماچ🧚🏼‍♀️

Repost from "ویراگو"‌
‏بچه شیعه زمان کرونا ماسک نمیزد می‌رفت درو دیوار حرم رو لیس میزد. ‏الان از ترس کونشون رو چشماشونم ماسک میزنن. ‏گنده گوزا.

از انفجارای امشب حدس میزنم فردا ناهار یه دیس کتلت داریم

تهران تلمبه‌بارون شد