ru
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Открыть в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Больше
208
Подписчики
-124 часа
-17 дней
-330 день
Архив постов
پدر نامشخص نوشته extremely pro terrorist بعد اینکه مردم ما از خودشون جلوی گلوله جنگی و‌ تانک و مسلسل دفاع میکنن به کونشون فشار میاره

چه بلایی به سر کا اوردی تو اخوند

جدی خیلی خنده‌داره تازه بابت جنگ نکردن فحششونم میدیم

ببینید چی به سر ما اوردیم که همه‌مون داریم دعا میکنیم جنگ بشه

I don’t love my life
I don’t love my life

چه خوب شد جمهوری اسلامی موند دشمنا شکست خوردن💋💋

با پینگ 10000 وصلم خدایاشکرت

سر در تمام اکانتامم مینویسم مرگ بر امریکا و اسرائیل کیرم دهنتون اه

جدی اگر باد هوا بوده باشه حرفاشون و نهوان کاری کنن اولا که خیلی کسکشن چون مطمئنم خیلی از کشته‌ شده‌ها به هوای حرف اینا رفتن که مثلا اره ما یه حمایتی داریم

کوسکش ها باز نزدید

جهانی که بعد دیدن این اتفاقات هنوز اسلام‌ستیز نشده رو باید لجن گرفت.

سردرد گرفتم از عصبانیت کسننتون اه

اصلا نمیشه تیک‌تاک و ردیت رفت

بلخره این گوشیم وصل شد 😭😭

وااای

من به آزادی ایران فکر میکنم و خودمو نمیکشم

ولی غلط کردی

منم همینطور

نه

م