ru
Feedback
کتاب‌های ممنوعه

کتاب‌های ممنوعه

Открыть в Telegram
4 811
Подписчики
-324 часа
-97 дней
+2530 день
Архив постов
مادرجنده ها ( غرب) نمیخوان یه سیستم مردمی و وطن پرست بر اساس شایسته سالاری تو ایران شکل بگیره

جریان یجوری ‌داره پیش میره که انگار برای استخدام‌تو سپاه باید از فیلتر نیرو انسانی ارتش امریکا رد بشی

اگه تفاهم بین جمهوری اسلامی و امریکا ادامه دار بشه به یه نتیجه میرسم: اینکه ۱۸ و ۱۹ دی مردم ایران درحال انقلاب بودن و نیروهای سپاه به نفع امریکا وارد عمل شدن و‌ خیزش ملی ایرانیان رو سرکوب کردن

Голосовое сообщение02:35

اینجا کی کار با تراست وات بلده؟

Голосовое сообщение03:17

نترس ندا، ندا نرو ندا بمون… سال روز قتل ندا🖤 برای نسل من همه چیز از اون‌ روز شروع شد.
نترس ندا، ندا نرو ندا بمون… سال روز قتل ندا🖤 برای نسل من همه چیز از اون‌ روز شروع شد.

رفقا چندتا کانال بود که در روزهای قطعی مطلق اینترنت در ایران همچنان وصل بودن جهت زاپاس داشته باشید اینا رو به ترتیب میفرستم این کانال ها رو

بنظرم تو دوستی یه چیز قشنگ هست، که در عشق نیست. اونم احترام به ازادی فرد مقابله. نه حس مالکیت داشتن…

این نظر صرفا شخصیه و‌سیگنالی برای خرید و فروش نیست! «مسولیت معامله هرشخص به عهده خودشه» من اگر طلا و‌دلار داشته باشم نگه میدارم و‌فعلا نمیفروشم وضعیت الان بازار ایران مثل ژلوفن میمونه یعنی تسکین موقت فعلا بورس رو سبز کردن تا نقدینگی سمت طلا و‌ دلار نره حتی میبینیم خیلی ها تحت تاثیر روان هیجانی مارکت دست به فروش زدن

Голосовое сообщение04:38

Голосовое сообщение08:00

Голосовое сообщение11:34

بسیجی و سپاهی و‌نظامی اگه یه کیر کلفت تو کونش باشه میگه کون من کیر دشمن رو به اسارت گرفته
بسیجی و سپاهی و‌نظامی اگه یه کیر کلفت تو کونش باشه میگه کون من کیر دشمن رو به اسارت گرفته

Голосовое сообщение05:48

عالی شد!

پگاهتان نیک☀️

البته با تمام این تفاسیر بنده هنوز یه ته مونده امیدی دارم که بازی اصلی هنوز مونده

مغول‌زاده ی وحشی دقیقا راه اجدادش رو پیش گرفته: تخریب ایران (و‌جالبه تمام تلاشش رو‌ میکنه از ترکیه هم یه جمهوری اسلامی دوم بسازه)