ru
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Открыть в Telegram

In blockchain we trust.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Crypto trading w/Amir

Канал Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 14 829 подписчиков, занимая 7 567 место в категории Криптовалюты и 21 918 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 14 829 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 34, а за последние 24 часа — 13, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 45.61%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 27.38% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 764 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 060 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 94.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
In blockchain we trust.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

14 829
Подписчики
+1324 часа
+287 дней
+3430 день
Архив постов
نقشه سهم کشورها از اقتصاد جهان Global GDP 2022 @amircryptothoughts
نقشه سهم کشورها از اقتصاد جهان Global GDP 2022 @amircryptothoughts

USDT has fallen from 88.3% of the stablecoin market, to 45.2% today, now less than half of the market. USDC dominance has gro
USDT has fallen from 88.3% of the stablecoin market, to 45.2% today, now less than half of the market. USDC dominance has grown 4.2x, BUSD by 7.5x, and DAI by 3.9x over the same 2y timeframe.

خب متاسفانه قیمت نتونست خودش رو بالای محدوده نگه‌داره و یکبار دیگه به زیر 20k رفت…

حالا این موضوع چه تاثیری روی بازار داره؟ اگر یادتون باشه یکی از آخرین و موثرترین ضربه ها به حمایت محدوده 30k بیتکوین که باعث شد این حمایت شکسته بشه و قیمت با ریزش شدید به کانال ۲۰هزار سقوط کنه، اتفاقات لونا و فروش حدود ۸۰.۰۰۰ عدد بیتکوین توسط کمپانی terra در مارکت (در جهت حفظ ارزش UST) بود. ❗️حالا سوال اینه که آیا با آزاد شدن این تعداد بیتکوین توسط Mt.Gox (که حدودا دو برابر تعداد بیتکوین های terra هست)، وارد یک موج فروش جدید خواهیم شد؟!

صرافی Mt.Gox رو میشناسید؟ این صرافی که زمانی ۷۰٪ کل تراکنشات بیتکوین رو دربر میگرفت، ۸-۹ سال پیش هک شد و حجم عظیمی از بیتکوین‌هاش به سرقت رفت و صرافی عملا ورشکسته شد. طی این سالها اقدامات قانونی زیادی برای بازگشت بیتکوین‌ها به سرمایه‌گذاران و تریدرهای این صرافی انجام شد و حالا طی چند هفته آینده (احتمالا اواخر آگوست) حدود ۱۵۰.۰۰۰ عدد بیتکوین به ارزش ۳میلیارد دلار قراره بعد از ۸ سال به سرمایه‌گذارهای این صرافی برگرده! از اینجا در مورد این صرافی بیشتر بخونید. لینک شما اگر ۸ سال پیش بیتکوین خریده بودید و در این شرایط بازار بهتون برمیگشت، هولد میکردید یا میفروختید؟! @amircryptothoughts

photo content

‏⁦ #Bitcoin ⁩ ‏بریک‌اوت از این وج میتونه جذاب باشه!
‏⁦ #Bitcoin ⁩ ‏بریک‌اوت از این وج میتونه جذاب باشه!

photo content

AnimatedSticker.tgs0.27 KB

چه پامپی به به!

photo content

🔥بالاخره سطح مهم 20500 بیتکوین شکسته شد! بنابراحتیاط میشه منتظر بسته شدن کندل ۴ساعته و روزانه موند و بعد از اون دید صعودی که داشتیم رو با دقت بیشتری دنبال میکنیم! 😁 @amircryptothoughts

‏مهمترین اصل مارکت ⁧ #کریپتو⁩ این نیست که چه چیزهایی بلدی… ‏بلکه اینه که چقدر سریع میتونی چیزهای جدید رو یادبگیری و دانشت رو به‌روز کنی! @amircryptothoughts

❓کوکوین نریم… پس کجا بریم؟! فعلا شخصا به ByBit مهاجرت کردم. صرافی خوبیه که علاوه بر رابط کاربری خوب، حجم مناسبی هم داره و خیلی از ارزهای معتبر رو هم پشتیبانی میکنه. تنها مشکلش اینه که بجای ثبت و انجام لحظه‌ای تراکنش های withdraw، تمام برداشت ها رو بصورت تجمیعی ۳ بار در روز و در ساعتهای مشخص انجام میده که از نظر من ایراد قابل چشم پوشیه. به سبک PlanB منم لینک ریفرال میزارم😁 اگر دوست داشتید از این لینک یا لینکهای معتبر اکسچنج استفاده کنید: https://www.bybit.com/en-US/invite?ref=31AYDQ

📌چرا این روزها NFT نمیخرم؟! همونطور که قبلا گفتم، نسبت ارزش‌های افزوده و مشتقات بازار کریپتو مثل DeFi و NFT به مارکت اصلی کریپتو، مثل نسبت مارکت کریپتو به سایر بازارهای مالی هست. (از نظر ریسک) در شرایط بحرانی که هرکس به فکر حفظ ارزش داراییهای خودشه، رفتن به سمت دارایی‌های با ریسک بالا مثل NFT عقلا منطقی نیست. ضمن اینکه NFT و DeFi این روزها به دلیل بحران نقدینگی کل مارکت کریپتو، دچار خشک‌شدگی نقدینگی شده و پول چندانی بهش وارد نمیشه. پس احتمال رشدهای چندبرابری و سودهای کلان از این قسمت مارکت چندان منطقی بنظر نمیاد. ضمن اینکه ممکنه بخاطر کمبود نقدینگی برای نقد کردن دارایی‌های NFT خودتون با مشکل مواجه بشید. مورد دیگه ای که مهمه بهش توجه کنیم اینکه مارکت NFT ذاتا (بجز چند استثناء خاص) دچار گردش و فرسایش زمانی هست. یعنی به مرور زمان اکثر کالکشن‌های قدیمی از دور محبوب بودن و قیمت بالا خارج میشند و کالکشن‌های جدیدتری جاشون رو میگیرند. پس هر چقدر هم یک کالکشن خوب باشه، قبل از خریدش در این زمان‌ بحرانی از بازار، به این فکر کنید زمانی که مارکت دوباره رونق بگیره، احتمالا کالکشن ها و آثار بهتری وجود خواهند داشت که ارزش وقت، سرمایه و ریسک شما رو داشته باشند! @amircryptothoughts

#ADA بنظرتون آدا یک لگ صعودی خوب بهمون میده؟! @amircryptothoughts