fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 829 مشترک است و جایگاه 7 567 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 918 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 829 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 34 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 13 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 45.61% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 27.38% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 764 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 060 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 94 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 829
مشترکین
+1324 ساعت
+287 روز
+3430 روز
آرشیو پست ها
نقشه سهم کشورها از اقتصاد جهان Global GDP 2022 @amircryptothoughts
نقشه سهم کشورها از اقتصاد جهان Global GDP 2022 @amircryptothoughts

USDT has fallen from 88.3% of the stablecoin market, to 45.2% today, now less than half of the market. USDC dominance has gro
USDT has fallen from 88.3% of the stablecoin market, to 45.2% today, now less than half of the market. USDC dominance has grown 4.2x, BUSD by 7.5x, and DAI by 3.9x over the same 2y timeframe.

خب متاسفانه قیمت نتونست خودش رو بالای محدوده نگه‌داره و یکبار دیگه به زیر 20k رفت…

حالا این موضوع چه تاثیری روی بازار داره؟ اگر یادتون باشه یکی از آخرین و موثرترین ضربه ها به حمایت محدوده 30k بیتکوین که باعث شد این حمایت شکسته بشه و قیمت با ریزش شدید به کانال ۲۰هزار سقوط کنه، اتفاقات لونا و فروش حدود ۸۰.۰۰۰ عدد بیتکوین توسط کمپانی terra در مارکت (در جهت حفظ ارزش UST) بود. ❗️حالا سوال اینه که آیا با آزاد شدن این تعداد بیتکوین توسط Mt.Gox (که حدودا دو برابر تعداد بیتکوین های terra هست)، وارد یک موج فروش جدید خواهیم شد؟!

صرافی Mt.Gox رو میشناسید؟ این صرافی که زمانی ۷۰٪ کل تراکنشات بیتکوین رو دربر میگرفت، ۸-۹ سال پیش هک شد و حجم عظیمی از بیتکوین‌هاش به سرقت رفت و صرافی عملا ورشکسته شد. طی این سالها اقدامات قانونی زیادی برای بازگشت بیتکوین‌ها به سرمایه‌گذاران و تریدرهای این صرافی انجام شد و حالا طی چند هفته آینده (احتمالا اواخر آگوست) حدود ۱۵۰.۰۰۰ عدد بیتکوین به ارزش ۳میلیارد دلار قراره بعد از ۸ سال به سرمایه‌گذارهای این صرافی برگرده! از اینجا در مورد این صرافی بیشتر بخونید. لینک شما اگر ۸ سال پیش بیتکوین خریده بودید و در این شرایط بازار بهتون برمیگشت، هولد میکردید یا میفروختید؟! @amircryptothoughts

photo content

‏⁦ #Bitcoin ⁩ ‏بریک‌اوت از این وج میتونه جذاب باشه!
‏⁦ #Bitcoin ⁩ ‏بریک‌اوت از این وج میتونه جذاب باشه!

photo content

AnimatedSticker.tgs0.27 KB

چه پامپی به به!

photo content

🔥بالاخره سطح مهم 20500 بیتکوین شکسته شد! بنابراحتیاط میشه منتظر بسته شدن کندل ۴ساعته و روزانه موند و بعد از اون دید صعودی که داشتیم رو با دقت بیشتری دنبال میکنیم! 😁 @amircryptothoughts

‏مهمترین اصل مارکت ⁧ #کریپتو⁩ این نیست که چه چیزهایی بلدی… ‏بلکه اینه که چقدر سریع میتونی چیزهای جدید رو یادبگیری و دانشت رو به‌روز کنی! @amircryptothoughts

❓کوکوین نریم… پس کجا بریم؟! فعلا شخصا به ByBit مهاجرت کردم. صرافی خوبیه که علاوه بر رابط کاربری خوب، حجم مناسبی هم داره و خیلی از ارزهای معتبر رو هم پشتیبانی میکنه. تنها مشکلش اینه که بجای ثبت و انجام لحظه‌ای تراکنش های withdraw، تمام برداشت ها رو بصورت تجمیعی ۳ بار در روز و در ساعتهای مشخص انجام میده که از نظر من ایراد قابل چشم پوشیه. به سبک PlanB منم لینک ریفرال میزارم😁 اگر دوست داشتید از این لینک یا لینکهای معتبر اکسچنج استفاده کنید: https://www.bybit.com/en-US/invite?ref=31AYDQ

📌چرا این روزها NFT نمیخرم؟! همونطور که قبلا گفتم، نسبت ارزش‌های افزوده و مشتقات بازار کریپتو مثل DeFi و NFT به مارکت اصلی کریپتو، مثل نسبت مارکت کریپتو به سایر بازارهای مالی هست. (از نظر ریسک) در شرایط بحرانی که هرکس به فکر حفظ ارزش داراییهای خودشه، رفتن به سمت دارایی‌های با ریسک بالا مثل NFT عقلا منطقی نیست. ضمن اینکه NFT و DeFi این روزها به دلیل بحران نقدینگی کل مارکت کریپتو، دچار خشک‌شدگی نقدینگی شده و پول چندانی بهش وارد نمیشه. پس احتمال رشدهای چندبرابری و سودهای کلان از این قسمت مارکت چندان منطقی بنظر نمیاد. ضمن اینکه ممکنه بخاطر کمبود نقدینگی برای نقد کردن دارایی‌های NFT خودتون با مشکل مواجه بشید. مورد دیگه ای که مهمه بهش توجه کنیم اینکه مارکت NFT ذاتا (بجز چند استثناء خاص) دچار گردش و فرسایش زمانی هست. یعنی به مرور زمان اکثر کالکشن‌های قدیمی از دور محبوب بودن و قیمت بالا خارج میشند و کالکشن‌های جدیدتری جاشون رو میگیرند. پس هر چقدر هم یک کالکشن خوب باشه، قبل از خریدش در این زمان‌ بحرانی از بازار، به این فکر کنید زمانی که مارکت دوباره رونق بگیره، احتمالا کالکشن ها و آثار بهتری وجود خواهند داشت که ارزش وقت، سرمایه و ریسک شما رو داشته باشند! @amircryptothoughts

#ADA بنظرتون آدا یک لگ صعودی خوب بهمون میده؟! @amircryptothoughts