ru
Feedback
𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

Открыть в Telegram

مدرن بودن یعنی هم‌پیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)

Больше
237
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-930 день
Архив постов
س
س

راستی بچه ها من تا حالا نگفته بودم چون خوشم نمیاد اتفاقایی که تو زندگی واقعی میفتن رو به همه بگم من توی یه خانواده تئاترم، ۳۰ مهر توی تهران اجرا داریم میرم سرکار معلم زبانم درآمد خودمو دارم سوتغذیه یا نهنگ نیستم به خودم و بدنم میرسم خیلی به خرید علاقه دارم تقریبا هرروز خرید میکنم ولی چون عقده‌ش رو ندارم هیچوقت توی سوشال مدیا به ۵۰۰ نفر اطلاع نمیدم در حال حاضر و چندین ماهه فقط با دو سه تا انسان درست حسابی که جایگاه و عقلشون بالاست در ارتباطم نه هر آدمی که کمبود اعتماد به نفسمو جبران کنه و یا بهم خیانت کنه هرروز سعی میکنم بهتر باشم و همینا کافین که از خودم مطمئن باشم و نذارم هر حسودی حالمو بد کنه😊 هیچوقت نذارین آدمای عقده‌ای مودتونو بیارن پایین❤️

photo content

آقا راست میگن برا دانشگاه جامدادی ببریم بهمون میخندن؟

ولی خب من تا حالا ندیدم کسی از یکی بهتر باشه ولی در مورد همون آدم فشار بخوره همیشه اونایی که تو یه زمینه پایین ترن

راستش حس بهتر بودن اوکیه(نمیخوام بگم خودشیفتگی) ولی خب تا وقتی که واقعا بهتر باشی😭 در غیر این صورت خیلی عجیب و خنده دار

https://t.me/sooledea/19317 ببین نمیدونم دقیقا بحث چیه ولی همیشه اونایی ک پیشت حس کمبود و ناامنی دارن میخوان خودشونو بهتر از همه نشون بدن و خودشیفتن

خدا سر هیشکی نیاره واقعا

Always the chopped bitchez The whale

اما روتین زندگیشون تو واقعیت آلت شدن از سمت جنس مخالفه و بخاطر همین دوست دارن اون اینسکیوریشونو قایم کنن🙏🏻

امان از اینایی که فکر میکنن عن بزرگین

(ریپورتم)

سال ۲۰۱۹ نشسته بودیم تو پارک امانگ اس بازی میکردیم یه خانومی خیلی رندوم اومد گفت شمارمو بزنید از این به بعد با هم بازی کنیم م
سال ۲۰۱۹ نشسته بودیم تو پارک امانگ اس بازی میکردیم یه خانومی خیلی رندوم اومد گفت شمارمو بزنید از این به بعد با هم بازی کنیم میرفتیم دیسکورد اونجا صحبت میکردیم و بازی میکردیم همیشه دلم میخواست بهش بگم یه روز بریم بیرون و صمیمی تر شیم چون شخصیتش خیلی باحال بود ولی یهو از همه جا دلیت کرد و الان بعد از ۶ سال برگشته😭دینا اگه این پیامو میبینی یه نقطه بنداز پیویم

معمولا تو این سبک نمیپوشم ولی فکر میکنم برا جاهای رسمی و سرکار و دانشگاه خوب باشه

یکی دیگم زد👍🏻👍🏻👍🏻

فقط خودم زدم بله حتما😭

بنظرتون ۳ تومن می‌ارزد بخرم یا خیر؟
Anonymous voting

خیلی خوشحالم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭✨😭😭😭😭😭😭😭😭😭

در برابر آدمای بی ارزش رحم نداشته باشید