𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚
Открыть в Telegram
مدرن بودن یعنی همپیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)
Больше236
Подписчики
-124 часа
-47 дней
-1230 день
Архив постов
236
ازت متنفرم ولی کاش میتونستم شبیه تو باشم هرروز اکانتت چک میکنم کانالت چک میکنم هر دفعه بهم حس ناکافی بودن میدی همه عاشقتن همه . هر کاری برات انجام میدن حتی وقتی خوردشون میکنی هر کاری برات انجام میدن من وقتی صد خودم رو برا آدما میزارم حتی یه قدم هم برنمیدارن همیشه تو کسی بودی که بقیه رو انتخاب کنی هیچوقت انتخاب نشدی هیچوقت نفهمیدی گزینه بودن یعنی چی. هیچوقت درک نکردی ایگنور شدن یعنی چی. همه برا جلب کردن توجهت خودشونو پاره میکنن ولی تو کسی که ایگنور میکنی تو کسی که احساسات بقیه برات مهم نیستن فقط خودت مهمی خودشیفتهای پیش نیستی ازت متنفرم
236
جدی میگم بشین فکر کن
دختری پیک می نیست که طرف هم جنس خودشو بگیره
دختری پیک می نیست که همجنس خودشو اولویت قرار بده
فمینیست هم اینجوری هست اون نسل جدید و کصشرش
حالا یه پسر بیاد هم جنس خودشو اولویت قرار بده میشه لاشی بازی کصکش بازی
کص ننه کسی که جنگ جنسیتی راه انداخت کس ننه چپ
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
