ru
Feedback
𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

Открыть в Telegram

مدرن بودن یعنی هم‌پیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)

Больше
236
Подписчики
-124 часа
-47 дней
-1230 день
Архив постов
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1|5_А_он_мне_нравится_Анна_Герман_320.mp37.38 MB

🤩🤩🤩
🤩🤩🤩

🤩🤩🤩🤩

+1
Really into tracks like this.

⭐️ ⭐️ 🌟🌟🤩🤩⭐️⭐️⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ 🌟🌟🤩🤩⭐️⭐️⭐️⭐️ ⭐️ ⭐️ 🌟🌟⭐️ ⭐️ ⭐️
+8
⭐️ ⭐️ 🌟🌟🤩🤩⭐️⭐️⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ 🌟🌟🤩🤩⭐️⭐️⭐️⭐️ ⭐️ ⭐️ 🌟🌟⭐️ ⭐️ ⭐️

اون پیش خیلی رومخمه درسته “بیش”عه

It’s fine to be the villain in someone’s story ngl

Голосовое сообщение00:07

ازت متنفرم ولی کاش می‌تونستم شبیه تو باشم هرروز اکانتت چک میکنم کانالت چک میکنم هر دفعه بهم حس ناکافی بودن میدی همه عاشقتن همه . هر کاری برات انجام میدن حتی وقتی خوردشون میکنی هر کاری برات انجام میدن من وقتی صد خودم رو برا آدما میزارم حتی یه قدم هم برنمی‌دارن همیشه تو کسی بودی که بقیه رو انتخاب کنی هیچوقت انتخاب نشدی هیچوقت نفهمیدی گزینه بودن یعنی چی. هیچوقت درک نکردی ایگنور شدن یعنی چی. همه برا جلب کردن توجهت خودشونو پاره میکنن ولی تو کسی که ایگنور میکنی تو کسی که احساسات بقیه برات مهم نیستن فقط خودت مهمی خودشیفته‌ای پیش نیستی ازت متنفرم

photo content
+1

sticker.webp0.09 KB

عاشق ممبرامم❤️

بحثایی که تو چنلم میشه بعد از رندوم ترین موضوع:

مگه بحث انتخاب لباس نبود

آروم باش داداش😭

جدی میگم بشین فکر کن دختری پیک می نیست که طرف هم جنس خودشو بگیره دختری پیک می نیست که همجنس خودشو اولویت قرار بده فمینیست هم اینجوری هست اون نسل جدید و کصشرش حالا یه پسر بیاد هم جنس خودشو اولویت قرار بده میشه لاشی بازی کصکش بازی کص ننه کسی که جنگ جنسیتی راه انداخت کس ننه چپ

همینم نه البته ولی خب یکمش همین👍🏻