اختـــــــــاپــــوس
حیف باب اسفنجی اینجا نیست که از نبود خودش لذت ببره :) @iAdmin1
Больше📈 Аналитический обзор Telegram-канала اختـــــــــاپــــوس
Канал اختـــــــــاپــــوس (@okhtapooous) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 1 136 949 подписчиков, занимая 7 место в категории Юмор и развлечения и 92 место в регионе Иран.
📊 Показатели аудитории и динамика
С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 1 136 949 подписчиков.
Согласно последним данным от 20 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -58 669, а за последние 24 часа — -2 800, при этом общий охват остаётся высоким.
- Статус верификации: Не верифицирован
- Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 6.48%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.67% реакций от общего числа подписчиков.
- Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 73 722 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 53 196 просмотров.
- Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 1 308.
- Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как وینکوبت, بازی, دردسر, لینک, محترم.
📝 Описание и контентная политика
Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
“حیف باب اسفنجی اینجا نیست که از نبود خودش لذت ببره :)
@iAdmin1”
Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 21 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Юмор и развлечения.
من میرفتم مرغ میدزدیدم میومدم تا توش طلاس کیسه برنج میدزدیم توش طلا در میومد حتی تو تخم مرغ هم قایم میکردن...
روش شناسایی خونهها هم اینطور بود خونه هایی که لامپی توش روشن نبود رو چند بار درشون رو میزدیم اگه باز نمیکردن میرفتیم برای دزدی...😶 @Okhtapooous
⚽️ درکمال تعجب، هم اینتر و هم میلان از سوپرکاپ ایتالیا حذف شدند تا بولونیا و ناپولی بهفینال برسند. البته بولونیا، علیرغم شایستگی اینتر، در ضربات پنالتی و با چاشنی شانس به فینال آمده است. این درحالیست که ناپولی، قاطعانه میلان را برد و احتمالاً حال و حکایت مسابقه فینال هم همین خواهد بود. البته ناپولی هم فرم چندان خوبی ندارد و برد مقابل تیم آلگری، تنها برد ناپلها در سه هفته اخیر بوده. ناپولی مقابل بنفیکا و اودینزه، بازیهایش را واگذار کرد و بولونیا هم علیرغم بردن اینتر، به یوونتوس در لیگ باخت تا شرایط بازی برای دوتیم، تقریباً در یک حالت برابر باشد. در ده بازی رودرروی تیم، پنج برد برای تیم ناپولی بوده، دو برد برای بولونیا و سه تساوی هم دو تیم داشتهاند.📌وینکوبت انتخابی حرفهای برای شما، همین حالا شروع کن: 👇 🟣 [ برای ورود به سایت کلیک کنید: ] 📌برای اطلاع از تحلیل بازیها و ورود به کانال سایت جوین بدید: 👇 🔵 @Wincobetofficial
طبق گفته محققین آمریکایی وقتی فحش میدی مغز یه سری ترمزهای ذهنی مثل "خود کنترلی بیش از حد و خود قضاوتی" رو شل میکنه، همونا که نمیذارن آدم تا ته توانش بره و نتیجهش این میشه که تمرکزت بیشتر میشه، اعتماد به نفست میره بالا و حواست کمتر پرت میشه.😶 @Okhtapooous
مشکل از «اراده» تو نیست، مشکل از «بیولوژی» بدنه. 🧬 داستان علمی ماجرا اینه:👇 1️⃣ ارتش نامیرا: وقتی ما اضافه وزن پیدا میکنیم، بدنمون تعداد زیادی سلول چربی میسازه (یا سلولهای قبلی رو غولپیکر میکنه). وقتی رژیم میگیریم و لاغر میشیم، این سلولها نمیمیرن و از بین نمیرن! اونا فقط مثل بادکنکهای باد شده، خالی و چروکیده میشن. 🎈
2️⃣ وضعیت قحطی: این سلولهای خالی شده، وارد وضعیت «استرس» میشن. اونا سطح هورمون سیری (لپتین) رو به شدت میارن پایین و به مغزت جیغ میکشن: «قحطی اومده! ما خالی شدیم! زودباش ما رو پر کن!» 🧠🔊
3️⃣ تلهی بیولوژیک: برای همینه که مطالعات نشون میده ۹۵٪ کسایی که وزن کم میکنن، دوباره وزنشون برمیگرده. بدنِ فردی که لاغر شده، با بدن کسی که همیشه لاغر بوده فرق داره. بدن تو داره با تمام قوا میجنگه تا دوباره ذخایرش رو پر کنه. 🛡️ خب حالا با این زامبیها چیکار کنیم؟ (نقشه جنگ)
✅ پروتئین، بهترین صدا خفهکن: مصرف پروتئین کافی، سیگنالهای گرسنگی رو تا حد زیادی آروم میکنه. توی هر وعده حتماً پروتئین داشته باش. 🍗🥚 ✅ عضله بساز، نه فقط چربی سوزی: وقتی لاغر میشی متابولیسمت میاد پایین. تنها راه مقابله باهاش، «تمرینات مقاومتی» (بدنسازی/وزنه) هست. عضله بیشتر = سوخت و ساز بالاتر، حتی توی خواب. 💪🏋️♀️ ✅ صبور باش و آهسته برو: کاهش وزنهای خیلی سریع، زامبیها رو وحشیتر میکنه! بذار بدنت آروم آروم به وضعیت جدید عادت کنه. 🔻 حرف آخر: رفیق، اگه وزنت برگشت، خودتو بازنده ندون. تو در حال مبارزه با مکانیسم بقای چند هزار ساله بدنت هستی. دوباره شروع کن، ولی این بار هوشمندانه و بدون سرزنش. ❤️ 😶 @Okhtapooous
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
