ru
Feedback
Editpars/آموزش ویدیو ترند

Editpars/آموزش ویدیو ترند

Открыть в Telegram

مشاوره جهت ثبت نام آموزش ها👇: @eeditpars پیج اینستاگرام👇: Instagram.com/editpars آدرس سایت👇: editpars.ir

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Editpars/آموزش ویدیو ترند

Канал Editpars/آموزش ویدیو ترند (@editpars) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 52 650 подписчиков, занимая 3 288 место в категории Образование и 6 358 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 52 650 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 1 672, а за последние 24 часа — 129, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.67%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.94% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 129 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 2 070 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 29.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как وایرالیت, سمینار, محسن, ریلز, ادیت.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
مشاوره جهت ثبت نام آموزش ها👇: @eeditpars پیج اینستاگرام👇: Instagram.com/editpars آدرس سایت👇: editpars.ir

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Образование.

52 650
Подписчики
+12924 часа
+1 3957 дней
+1 67230 день
Архив постов
صبح تو باشگاه تمرین سبک داشتم میکردما کمرم بد گرفت به حدی که نتونستم وایسم و زیر بغلمو گرفتن تا اینجا اومدم ماساژ بادکش ببینم ول میکنه 🥲🥲

Видеосообщение00:12

Видеосообщение00:50

Видеосообщение00:50

Видеосообщение00:46

Видеосообщение00:56

Видеосообщение00:16

🔴تنها هزینه یادگیریش اینه یکی دوساعت زمان بزاری🔴 رایگان این آموزش ببینی👇👇 https://editpars.ir/fa/jet2/ ✅بهت تضمین میکنم وارد مسیری میشی که جز نفرات اولی تو ایران که دارن یادش میگیرن✅

حتما سوالت اینه‼️ حالا از کجا میشه یادگیریشو شروع کرد؟🤔 ری اکشنا بیاد تا بگم❤️

شما لازم نیست خدای تدوین باشی خدای فیلم برداری باشی و خدای سناریو نویسی باشی لازمه یه سری اصولی که فقط به در اینستاگرام میخوره تو این زمینه رو یاد بگیری🫱🏼‍🫲🏽 که یادگیریش واقعا از اون چیزی که فکرشو کنی هم راحت تره🔴 خیلیامون میشناسیم کسایی که در خیلی از زمینه ها کارشون فوق العادس ولی واقعا درآمد اصلا خوبی ازش ندارن چون راه داره هر چیزی این مهارت به شدت بکر و دست نخوردس وبازارش فوق العادس چون تعداد نفرات خیلی کمی دارن این کارو انجام میدن و پیج های اینستاگرام تشنه این تخصص هستن 🫱🏼‍🫲🏽 🔴یکیش خود من که دارم این کارو انجام میدم و تا ۳ ماه آینده کاملا بستم پروژه ها و پیج هایی که داریم با تیم ادیت پارس این کارو براشون انجام میدیم🔴 و پروژه جدیدی قبول نمیکنیم‼️ 🔥پس بازار به شدت داغی داره 🔥

صرفه جویی در هزینه اون کسب کار اون کسب کار بخواد هزینه سناریو نویس جدا بده💵 هزینه تدوینگر جدا بده💵 هزینه فیلمبردا جدا بده💵 خوب قطعا ترجیح میده با یک نفر یا یک شرکت که همه این کارارو میکنه کار کنه✅ هم با تعداد نفرات کمتری سر کله میزنه هم حقوق کمتری میده پس براش صرفه اقتصادی داره که این راه انتخاب کنه 🫱🏼‍🫲🏽 ❌حال سوالی که پیش میاد مگه میشه تو همه اینا متخصص شد که منو کسی انتخاب کنه؟❌ به جاهای خوبش داریم میرسیم ری اکشنا شل نشه 😁

🚨سال ۱۴۰۴ یه نسل جدید متخصصین داره تولید میشه که میتونن کار ادمین رو بکنن✅ کار تدوینگر بکنن✅ کار فیلمبردار بکنن✅ (آچار فرانسه) یعنی چی !؟ فردی که این مهارت یاد میگیره چی کار میکنه دقیقا؟ میتونه برای یک کسب کار🫱🏼‍🫲🏽 1️⃣سناریو محتوا پیجشون بنویسه 2️⃣ با هر تجهیزات مبتدیی که داره حتی موبایل فیلم برداری کنه اون محتوا رو 3️⃣ همون محتوا رو ادیت کنه ولی این آدم دیگه کارمند جایی نیست و تخصصی داره که هر پیجی سر دست میشکونن براش👏 ❌مهم❌ 🔴حالا چرا باید یه فردی که کسب کار داره مجاب بشه از این آدم استفاده کنه!؟🔴

1️⃣ادمین عادی وظیفش اینه که دایرکتو کامنت جواب بده پست و استوری که بهش تحویل دادن تو تایم مناسب بزاره✅ 2️⃣تدوینگر عادی میشنه تو شرکتی که استخدام شده پای سیستمش ویدیو هایی که ضبط شده ادیت میکنه تمام✅ 3️⃣فیلم بردار هم که وظیفش مشخصه✅ حالا شغلی که من میخوام معرفی کنم چی؟ ری اکشنا بیاد ببینم حواسا هست‼️

🔴قیمت هایی که میگم قیمت های کارمندی و حدود قیمته🔴 شغل ادمینی رو همه میشناسیم حقوق بین ۶ تومن تا ۱۵ تومنه✅ تدوینگر بین ۱۰ تا ۴۰ تومن بسته به شرایطش✅ فیلم بردار نرخ خاصی نداره چون بستگی داره تجهیزات از خودت باشه یا از جایی که براش کار میکنی✅ تا اینجا اوکی ؟ که بقیشو بگم....

یه شغلی معرفی کنم که بازارش کاملا بکره؟ و هنوز دست توش به شدت کمه؟ ری اکت بدین اگه دوس دارین بگم❤️

دلار هزارتومن بود یه سریا پول در میاوردن زیاد دلار ۲۰ تومنی همونا بازم درآوردن ( ولی یه سریا بی خیال شدن) دلار ۵۰ تومنی همونا بازم درآوردن ( ولی یه سریا دیگه بی خیال شدن) دلار بشه ۲۰۰ هزار تومن بازم یه سریا پولشونو در میارن (ولییییی بازم خیلیا بی خیال میشن) شعاررررر نمیدم فقط دارم میگم ما مجبوریم به زندگی کردن و هیچ چاره ای جز ادامه دادن ندارم ❌

خیلی سخته میدونم به خدا من کف این تهران خراب شده دارم زندگی میکنم و با گوشت پوست استخوان دارم درک میکنم یه کشور دیگه نیستم به خدا هیچکدوممون تحمل چالش یکی دیگمونو نداره ولی همین جاهاست که ۹۰ درصد جا میزنن بیخیال میشن🚶🏽‍♂️ تو اون ۱۰ درصد باش اوکی؟

1️⃣اولیش این که دپرس بشیم که نمیخوام بگم دپرس‌ نباش منم دپرس میشم ولی دپرس نمیمونم 2️⃣راه دوم این که بعد گذروندن دپرسی زندگی رو ادامه بدیم مگه چاره ی دیگه ای داریم؟ من ترجیح میدم دومی‌ رو انتخاب کنم چون نمیخوام فردا روز بچم حسرت زندگی یه غریبرو بخوره

ولی یه چیز بگم اصلا نمیخوام آرومت کنم❌ ما مجبور شدیم به زندگی کردن هیچ اختیار و انتخابی توش نبوده مجبور شدیم توی این تاریخ تو این کشور جنگ تحمیلی زمانی که به دنیا اومدیم میدونم خسته ای میتونم کمرمونو دلار ۹۴ تومنی شکسته چاره چی؟؟

فکر کنم هممون اینو تجربه کردیم⚠️ که به خودمون میگیم آقااا بسه من نمیخوام اینقدر قوی باشم آره؟