ch
Feedback
Editpars/آموزش ویدیو ترند

Editpars/آموزش ویدیو ترند

前往频道在 Telegram

مشاوره جهت ثبت نام آموزش ها👇: @eeditpars پیج اینستاگرام👇: Instagram.com/editpars آدرس سایت👇: editpars.ir

显示更多

📈 Telegram 频道 Editpars/آموزش ویدیو ترند 的分析概览

频道 Editpars/آموزش ویدیو ترند (@editpars) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 52 650 名订阅者,在 教育 类别中位列第 3 288,并在 伊朗 地区排名第 6 358

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 52 650 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 1 672,过去 24 小时变化为 129,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.67%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.94% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 129 次浏览,首日通常累积 2 070 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 29
  • 主题关注点: 内容集中在 وایرالیت, سمینار, محسن, ریلز, ادیت 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
مشاوره جهت ثبت نام آموزش ها👇: @eeditpars پیج اینستاگرام👇: Instagram.com/editpars آدرس سایت👇: editpars.ir

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。

52 650
订阅者
+12924 小时
+1 3957
+1 67230
帖子存档
صبح تو باشگاه تمرین سبک داشتم میکردما کمرم بد گرفت به حدی که نتونستم وایسم و زیر بغلمو گرفتن تا اینجا اومدم ماساژ بادکش ببینم ول میکنه 🥲🥲

视频消息00:12

视频消息00:50

视频消息00:50

视频消息00:46

视频消息00:56

视频消息00:16

🔴تنها هزینه یادگیریش اینه یکی دوساعت زمان بزاری🔴 رایگان این آموزش ببینی👇👇 https://editpars.ir/fa/jet2/ ✅بهت تضمین میکنم وارد مسیری میشی که جز نفرات اولی تو ایران که دارن یادش میگیرن✅

حتما سوالت اینه‼️ حالا از کجا میشه یادگیریشو شروع کرد؟🤔 ری اکشنا بیاد تا بگم❤️

شما لازم نیست خدای تدوین باشی خدای فیلم برداری باشی و خدای سناریو نویسی باشی لازمه یه سری اصولی که فقط به در اینستاگرام میخوره تو این زمینه رو یاد بگیری🫱🏼‍🫲🏽 که یادگیریش واقعا از اون چیزی که فکرشو کنی هم راحت تره🔴 خیلیامون میشناسیم کسایی که در خیلی از زمینه ها کارشون فوق العادس ولی واقعا درآمد اصلا خوبی ازش ندارن چون راه داره هر چیزی این مهارت به شدت بکر و دست نخوردس وبازارش فوق العادس چون تعداد نفرات خیلی کمی دارن این کارو انجام میدن و پیج های اینستاگرام تشنه این تخصص هستن 🫱🏼‍🫲🏽 🔴یکیش خود من که دارم این کارو انجام میدم و تا ۳ ماه آینده کاملا بستم پروژه ها و پیج هایی که داریم با تیم ادیت پارس این کارو براشون انجام میدیم🔴 و پروژه جدیدی قبول نمیکنیم‼️ 🔥پس بازار به شدت داغی داره 🔥

صرفه جویی در هزینه اون کسب کار اون کسب کار بخواد هزینه سناریو نویس جدا بده💵 هزینه تدوینگر جدا بده💵 هزینه فیلمبردا جدا بده💵 خوب قطعا ترجیح میده با یک نفر یا یک شرکت که همه این کارارو میکنه کار کنه✅ هم با تعداد نفرات کمتری سر کله میزنه هم حقوق کمتری میده پس براش صرفه اقتصادی داره که این راه انتخاب کنه 🫱🏼‍🫲🏽 ❌حال سوالی که پیش میاد مگه میشه تو همه اینا متخصص شد که منو کسی انتخاب کنه؟❌ به جاهای خوبش داریم میرسیم ری اکشنا شل نشه 😁

🚨سال ۱۴۰۴ یه نسل جدید متخصصین داره تولید میشه که میتونن کار ادمین رو بکنن✅ کار تدوینگر بکنن✅ کار فیلمبردار بکنن✅ (آچار فرانسه) یعنی چی !؟ فردی که این مهارت یاد میگیره چی کار میکنه دقیقا؟ میتونه برای یک کسب کار🫱🏼‍🫲🏽 1️⃣سناریو محتوا پیجشون بنویسه 2️⃣ با هر تجهیزات مبتدیی که داره حتی موبایل فیلم برداری کنه اون محتوا رو 3️⃣ همون محتوا رو ادیت کنه ولی این آدم دیگه کارمند جایی نیست و تخصصی داره که هر پیجی سر دست میشکونن براش👏 ❌مهم❌ 🔴حالا چرا باید یه فردی که کسب کار داره مجاب بشه از این آدم استفاده کنه!؟🔴

1️⃣ادمین عادی وظیفش اینه که دایرکتو کامنت جواب بده پست و استوری که بهش تحویل دادن تو تایم مناسب بزاره✅ 2️⃣تدوینگر عادی میشنه تو شرکتی که استخدام شده پای سیستمش ویدیو هایی که ضبط شده ادیت میکنه تمام✅ 3️⃣فیلم بردار هم که وظیفش مشخصه✅ حالا شغلی که من میخوام معرفی کنم چی؟ ری اکشنا بیاد ببینم حواسا هست‼️

🔴قیمت هایی که میگم قیمت های کارمندی و حدود قیمته🔴 شغل ادمینی رو همه میشناسیم حقوق بین ۶ تومن تا ۱۵ تومنه✅ تدوینگر بین ۱۰ تا ۴۰ تومن بسته به شرایطش✅ فیلم بردار نرخ خاصی نداره چون بستگی داره تجهیزات از خودت باشه یا از جایی که براش کار میکنی✅ تا اینجا اوکی ؟ که بقیشو بگم....

یه شغلی معرفی کنم که بازارش کاملا بکره؟ و هنوز دست توش به شدت کمه؟ ری اکت بدین اگه دوس دارین بگم❤️

دلار هزارتومن بود یه سریا پول در میاوردن زیاد دلار ۲۰ تومنی همونا بازم درآوردن ( ولی یه سریا بی خیال شدن) دلار ۵۰ تومنی همونا بازم درآوردن ( ولی یه سریا دیگه بی خیال شدن) دلار بشه ۲۰۰ هزار تومن بازم یه سریا پولشونو در میارن (ولییییی بازم خیلیا بی خیال میشن) شعاررررر نمیدم فقط دارم میگم ما مجبوریم به زندگی کردن و هیچ چاره ای جز ادامه دادن ندارم ❌

خیلی سخته میدونم به خدا من کف این تهران خراب شده دارم زندگی میکنم و با گوشت پوست استخوان دارم درک میکنم یه کشور دیگه نیستم به خدا هیچکدوممون تحمل چالش یکی دیگمونو نداره ولی همین جاهاست که ۹۰ درصد جا میزنن بیخیال میشن🚶🏽‍♂️ تو اون ۱۰ درصد باش اوکی؟

1️⃣اولیش این که دپرس بشیم که نمیخوام بگم دپرس‌ نباش منم دپرس میشم ولی دپرس نمیمونم 2️⃣راه دوم این که بعد گذروندن دپرسی زندگی رو ادامه بدیم مگه چاره ی دیگه ای داریم؟ من ترجیح میدم دومی‌ رو انتخاب کنم چون نمیخوام فردا روز بچم حسرت زندگی یه غریبرو بخوره

ولی یه چیز بگم اصلا نمیخوام آرومت کنم❌ ما مجبور شدیم به زندگی کردن هیچ اختیار و انتخابی توش نبوده مجبور شدیم توی این تاریخ تو این کشور جنگ تحمیلی زمانی که به دنیا اومدیم میدونم خسته ای میتونم کمرمونو دلار ۹۴ تومنی شکسته چاره چی؟؟

فکر کنم هممون اینو تجربه کردیم⚠️ که به خودمون میگیم آقااا بسه من نمیخوام اینقدر قوی باشم آره؟