ru
Feedback
كلمات

كلمات

Открыть в Telegram

📈 Аналитический обзор Telegram-канала كلمات

Канал كلمات (@posts74) языкового сегмента Арабский является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 10 501 подписчиков, занимая 8 883 место в категории Религия и духовность и 11 686 место в регионе Ирак.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 10 501 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -169, а за последние 24 часа — -4, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.74%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 0 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
Postz

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Религия и духовность.

10 501
Подписчики
-424 часа
-437 дней
-16930 день
Архив постов
‏"التعود" ‏ال message اللي كانت بتجيلك كل يوم الصبح مبقتش موجوده ، ال call اللي كانت بتقعد بالساعتين قبل مااتنام راحت ، الشخص اللي قالك إنى مش همل ولا هزهق مل وزهق وبقيت لوحدك بتفكر إزاي هتنسى طب ليه عودتنى علي وجودك ؟ ليه خلتنى أحبك طالما ف الأخر هتسبنى وتمشى ؟

‏أتمنى من كل قلبي تيجي حاجات تعوضني عن كل اللي حصلى ،أتمنى أبطل تفكير شويه في كل الي فات ،اتمنى تحصل حاجه تغير كل الي انا فيه ده ،اتمنى ارجع كويس زي ما كُنت.

- ماذا لو عاد معتذرا؟ = جايب سندوتشات معاه؟

العالم ده غير مؤهل إنك تتعامل معاه بقلبك .

متأقلم مع حقيقة ان غيابي ووجودي لا يحدثان اي فرق فحياة اي احد، مهما بلغ حبه فالحياة تستمر والناس تعتاد، اغيب واعود بلا كلمة، بلا وداع غير منتظر اي شيئ من احد .

‏لو هنتخانق ونيجى أخر اليوم نصفى الخلاف اللى مابينا ونتفاهم ساعتها بس هتكون مطمن إنك مع حد بيحبك فعلاً ، الخلافات أكتر حاجه بتنهى العلاقات ، حاجه بسيطه ممكن تتقلب لحوار كبير نهايته إننا خسرنا بعض بسبب قلة التفاهم والعند اللى راكب دماغ كل واحد فينا.

‏مرعبة حقيقه ان الشخص اللي كنت بتبقي عارف كل تفاصيل يومه ماشيه ازاي فجأه يبقي غريب عنك ومتعرفش حتي أحواله عامله ايه :')))

photo content

تظاهرت بأن كل ما حدث لي كان عاديًا ، بينما كان يؤلمني جدًا

تعالوا نبعد شوية عن هموم الدنيا ونصلي ع النبي اللي هيشفعلنا يوم القيامة

photo content

الحمد لله ان الناس الي ف حياتي نفس حالتي ملناش خلق نسأل علي بعض

‏يعني خليني اقول ان الحياه صعبه ومش زي محنا فاكرين ان احنا كل منخلص مرحله ممكن نرتاح بعدين وكل الجو ده لا خالص الحقيقه ان الحياه صعبه وبتختبرنا كتير كتير جدا في اللي بيقدر يكمل فيها كده وفي لا، بس فالنهايه ربنا يكون فالعون يعني عشان الواحد تقريبا مبقاش يستحمل حاجه..

ساعات الحياة بترجع تحطك في نفس الموقف تاني علشان تشوفك لسه حمار و لا إتعلمت .

‏"أيقنت مؤخرًا أن أكبر تأثير على طاقتك وشعورك وحالات مزاجك يكون من الناس الي تخالطهم، بدون مبالغة الناس الطيبة تضيف لحياتك لون آخر دائمًا ما يبقيك على قيد الحياة، حتى في أصعب أيامك.. يارب الأيام الحلوة، والصحبة الي ما تتغير، وتسخير عبادك الصالحين في جميع الطرق التي نسلكها."✨💕 @dr_mando1 🙋🏻‍♂️

‏"لن أنسى تلك الليلة التى قضيتها مُتعبًا من شدة الحُزن والبكاء ، لن أنسى الموقف ولو مر عليه سنين كثيره ، يوم شعرت أننى بلا أهمية ، وأننى عابر ، يوم لم أجد من يسمعنى ويحنو على ألمى رغم كثير إستماعى إليهم قبل أن يطلبوا منى أن أنصت إليهم .. لم يهتم لحُزنى حتى الذين بكيت لوجعهم."

‏المكان اللي بتحس نفسك مجبور تبرّر كل حاجة بتعملها وكل صغيرة وكبيرة، أتركه

‏بحب لما افضفض اضيف كوميديا سودا عشان ماحسش اني مثير للشفقه