ru
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Открыть в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Больше
621
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
+1730 день
Архив постов
وقتی تو نیستی پروانه های تو دلم میمیرن، امید هام خاموش میشن، گلهای قلبم خشک میشن، دیگه آسمون آبی نیست، ماه ناقصه، ستاره ها چشمک نمیزنن، خیابونا قشنگ نیستن، آیس کافی ها خوشمزه نیستن و خودم سر جای خودم نیستم. حالا هی نباش، نمون.. @Matn_NOCHAT

بهترین روش برخورد با اکس اونجاست که محمود درویش میگه: «‏همین مجازات تو را بس، که من دیگر تو را آن طور که می‌دیدم، نمی‌بینم.» @Matn_NOCHAT

زندگی اینجوریه که قوی‌ای قوی‌ای قوی‌ای قوی‌ای یهو با یه آهنگ، میزنی زیر گریه.. @Matn_NOCHAT

هیچ آدمی کامل نیست ، تلاش آدما اونارو کامل میکنه . تو لایق کسی هستی که تمام تلاششو بکنه تا هیچکدوم از رفتاراش باعث نشه از دستت بده . ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ببین من ناراحتی تورو میفهمم از راه دور میفهمم،از پشت همین گوشی،از نحوه ی تایپ کردنت.. بعضی وقتا حالت که خوب نیست میفهمم، حتی وقتایی که حوصله نداری؛میفهمم که شرایطتت خوب نیست!من همه رو میفهمم.. مهم نیست..دور بودن مهم نیست مهم اینکه همو بفهمیم و قلبمون آنقدر نزدیک باشه که حال هر لحظه ی همو بفهمیمیم. @Matn_NOCHAT

بخند، برقص، به اطرافت کمتر اهمیت بده، ورزش کن، بیخیال ادما، به خودت برس، و اینکه خودتو دوس داشته باش این تنها چیزیه که تهش واست میمونه، خودتیو خودت، خودت حال خودتو خوب کن. @Matn_NOCHAT

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن: ولی این آهنگ حاجی پور... 🫣 @Matn_NOCHAT

Shervin_Hajipour_Boodi_Bara_Man_joyamusic.mp35.73 MB

ولی این آهنگ حاجی پور... 🫣 @Matn_NOCHAT

Shervin_Hajipour_Boodi_Bara_Man_joyamusic.mp35.73 MB

ولی این آهنگ حاجی پور... 🫣 @Matn_NOCHAT

Lᴏᴠᴇ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ᴡᴏɴ·ᴛ sᴇʟʟ ʏᴏᴜʀ ʀᴜɪɴᴇᴅ ʜᴇᴀʀᴛ ᴛᴏ ʜᴜɴᴅʀᴇᴅs ᴏғ ᴠɪʟʟᴀɢᴇs. ڪسي را دوست داشته باش كه ويرانه قلب تو را به صد آبادے ديگر نفروشد.

نمیدونم به چی احتیاج دارم ولی میدونم جای یه چیزی خالیه ‌. @Matn_NOCHAT

در واقع درآوردن پول و اعتبار پیرمان کرد در غیر اینصورت، واسه خوشی های موقتی پیر شدنی نیستیم🙂‍↕️ @Matn_NOCHAT

‌ ‌پیرمان کردی دخترِ خوب...🫰 ‌ @Matn_NOCHAT

یه کاری نکنید که آدم توییت بزنه پست بزاره بقیرو نصیحت کنه که “کسیو نبخشید” نکنید آقا نکنید.. @Matn_NOCHAT

يه جوری شدی همه كَس برام كه وقتی نيستی انگاری هيچكس نيست… شدی تنها احتياج من.. تنها نياز من واسه بودن.. شدی رفيق لحظه هام.. شدی پناه غصه هام.. شدی قشنگترين دارايی من از دنيا.. يه جوری قشنگ نشستی به دلم.. كه شدی عميق ترين حس.. شدی عشـᥫ᭡ـق،حتي فراتر از عشق.. @Matn_NOCHAT

پر کن از باده‌ چشمت قدحِ صبحِ مرا خود بگو من زِ تو سرمست شوم یا خورشيد ...؟! -مولانا @Matn_NOCHAT