622
Подписчики
-124 часа
+67 дней
+1730 день
Архив постов
این رو همیشه یادت باشه خودش باید ارزشت رو بدونه، نه اینکه تو بدویی، بجنگی، حرص بخوری که بهش جایگاهت رو ثابت کنی، باید یاد بگیری یه پایان تلخ بهتر از هر بار شکستن غرور و قلبته، باید یاد بگیری ترس از تنهایی احمقانهترین دلیل باقی موندن تو یه رابطه پوچ و بیهوهاس.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
چرا هی میگین ؛
پیام دادن نوبتی نیست؟
اتفاقا نوبتیه
علم روانشناسی میگه:
ترازوی توجه باید برابر باشه
تا عزت نفست، توی رابطه حفظ بشه
و هنوز بتونی از اون رابطه لذت ببری
هرکس واسه خودش شخصیتی داره
پس اگه میخوای از دستش ندی
نوبتتو رعایت کن!
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
وقتی وارد یه رابطه ای میشید؛
نباید یادتون بره برای بدست آوردنش چقدر ذوق داشتید،
نباید یادتون بره چقدر رسیدن به هم دیگه براتون مهم بوده،
نباید موقع دعوا یادتون بره که چقدر جونتون واسه هم در میره،
مهم تر از همه؛ نباید روزهایی که تو نبودش ممکنه دلتون براش تنگ بشه ولی دیگه کنارتون نباشه رو یادتون بره.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
ولی تو پیشم میتونی چیزایی بگی که فکر میکنی برا کسی مهم نیست :)
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
براي زندگي كردن در اين گوشه دنيا
آدم بايد از فولاد باشد تا دوام بياورد!..
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
من دختر کوچولوعه توام ؛
همون دختری که حتی یه لحظه طاقتِ دیدنِ غمُ تو چشماش نداری (:
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
چرا از طوفان و صاعقه خوشت میاد؟
- چون نشون میده حتی طبیعت هم گاهی احتیاج داره به اینکه فریاد بزنه و خودشو تخلیه کنه :)
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
آدم همیشه فکر میکنه که میشه برگشت ، میشه درستش کرد، میشه توضیح داد ، میشه جبرانش کرد...ولی غافل از اینکه خیلی وقتا زود دیر میشه...
@Matn_NOCHAT
when someone has seen the worst parts of u & still decides to stay, that's when you know they’re worth keeping.
وقتی کسی بدترین قسمتای تو رو دیده باشه و هنوزم تصمیم به موندن بگیره ، اون وقته که میفهمی این آدم ارزش نگه داشتن رو داره....
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
𝒯𝒽𝑒 𝒻𝒶𝒾𝓁𝓊𝓇𝑒 𝓅𝑜𝒾𝓃𝓉 𝑜𝒻 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝑜𝓃𝑒 𝒾𝓈 𝓉𝑜 𝓃𝑜𝓉 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒽𝒾𝓂/𝒽𝑒𝓇 𝓈𝑒𝓁𝒻.
نقطه باخت هر آدمى زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه.
@Matn_NOCHAT
تاکسیک بودن خز شده، بزرگ شو و یادبگیر چطور باید یه نفر رو دوست داشته باشی.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
حس کردم یکی لازم داره اینو بشنوه:
از دوباره شروع کردن نترس شاید داستان
جدید زندگیتو بیشتر دوست داشتی^^
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
وقتی داری از ماه عکس میگیری، از هیچوقت نمیگی ماه زشته. میگی دوربین نمیتونه قشنگ ازش عکس بگیره. پس نگو انقد چرا توی عکسام زشتم. درباره خودتم همینجوری فکر کن.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
