es
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Ir al canal en Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Mostrar más
622
Suscriptores
-124 horas
+67 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
این رو همیشه یادت باشه خودش باید ارزشت رو بدونه، نه اینکه تو بدویی، بجنگی، حرص بخوری که بهش جایگاهت رو ثابت کنی، باید یاد بگیری یه پایان تلخ بهتر از هر بار شکستن غرور و قلبته، باید یاد بگیری ترس از تنهایی احمقانه‌ترین دلیل باقی موندن تو یه رابطه پوچ و بیهوه‌اس. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

باد بوی تو بیاورد و قرار از ما بُرد . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

چرا هی میگین ؛ پیام⁩‌ دادن نوبتی نیست؟ اتفاقا نوبتیه علم روانشناسی میگه: ترازوی ‌توجه⁩ باید برابر باشه تا عزت نفست،‌ توی⁩‌ رابطه⁩ حفظ بشه و هنوز بتونی از اون ‌رابطه لذت ببری هرکس واسه خودش شخصیتی داره پس اگه میخوای از دستش ندی نوبتتو رعایت کن! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

وقتی وارد یه رابطه ای میشید؛ نباید یادتون بره برای بدست آوردنش چقدر ذوق داشتید، نباید یادتون بره چقدر رسیدن به هم دیگه براتون مهم بوده، نباید موقع دعوا یادتون بره که چقدر جونتون واسه هم در میره، مهم تر از همه؛ نباید روزهایی که تو نبودش ممکنه دلتون براش تنگ بشه ولی دیگه کنارتون نباشه رو یادتون بره. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

82215285.mp33.83 MB

ولی تو پیشم می‌تونی چیزایی بگی که فکر می‌کنی برا کسی مهم نیست :) ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

بابت کار نکرده از من تقاص نگیر..!❤️ ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

براي زندگي كردن در اين گوشه دنيا آدم بايد از فولاد باشد تا دوام بياورد!.. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

من نیاز به تراپی ندارم ، همین که تو کنارمی حالم خوبه . @Matn_NOCHAT

من دختر کوچولوعه توام ؛ همون دختری که حتی یه لحظه طاقتِ دیدنِ غمُ تو چشماش نداری (: ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

چرا از طوفان و صاعقه خوشت میاد؟ - چون نشون می‌ده حتی طبیعت هم گاهی احتیاج داره به این‌که فریاد بزنه و خودشو تخلیه کنه :) ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

🧡 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

آدم همیشه فکر میکنه که میشه برگشت ، میشه درستش کرد، میشه توضیح داد ، میشه جبرانش کرد...ولی غافل از اینکه خیلی وقتا زود دیر میشه... ‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Matn_NOCHAT

when someone has seen the worst parts of u & still decides to stay, that's when you know they’re worth keeping. وقتی کسی بدترین قسمتای تو رو دیده باشه و هنوزم تصمیم به موندن بگیره ، اون وقته که میفهمی این آدم ارزش نگه داشتن رو داره.... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

گاهیی دنبال بردن نیسی فقد میجنگی که بازنده نباشی:)💔

𝒯𝒽𝑒 𝒻𝒶𝒾𝓁𝓊𝓇𝑒 𝓅𝑜𝒾𝓃𝓉 𝑜𝒻 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝑜𝓃𝑒 𝒾𝓈 𝓉𝑜 𝓃𝑜𝓉 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒽𝒾𝓂/𝒽𝑒𝓇 𝓈𝑒𝓁𝒻. نقطه باخت هر آدمى زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه. @Matn_NOCHAT

تاکسیک بودن خز شده، بزرگ شو و یادبگیر چطور باید یه نفر رو دوست داشته باشی. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

امام علی علیه السلام: خودش را ناقص نمی داند مگر شخص کامل! @Matn_NOCHAT

حس کردم یکی لازم داره اینو بشنوه: از دوباره شروع کردن نترس شاید داستان جدید زندگیتو بیشتر دوست داشتی^^ ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

وقتی داری از ماه عکس می‌گیری، از هیچوقت نمی‌گی ماه زشته. می‌گی دوربین نمی‌تونه قشنگ ازش عکس بگیره. پس نگو انقد چرا توی عکسام زشتم. درباره خودتم همینجوری فکر کن. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT