ru
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Открыть в Telegram
1 699
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
+830 день
Архив постов
بعد مثلا تنها کاربرد این سیاهی‌های جدید که می‌بینی هی کمتر و کمتر و کمتر آدما رو دوست داری و عزیزت می‌شن.

تو یه مرحله‌ای از زندگی هستم که کاش سیب‌زمینی زیر کابینت بودم حتی بهتر اگر اون سیب زمینی‌ای که زیر خاک می‌موند و برداشت نمی‌شد زندگی واقعا هربار طیف جدیدی از سیاهی رو بهم نشون می‌ده.

به مناسبت سی و یک تیر @Eagle_Text

. دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم گریستم . @Eagle_Text
. دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم گریستم . @Eagle_Text

هروقت خواستید به کسی بگید به خاطر بی‌خاصیت بودنش بگید سیب‌زمینی یاد این بیوفتید. نمی‌دونم چندماه زیر کابینت بوده و بدون نور و
هروقت خواستید به کسی بگید به خاطر بی‌خاصیت بودنش بگید سیب‌زمینی یاد این بیوفتید. نمی‌دونم چندماه زیر کابینت بوده و بدون نور و خاک و آب اینقدر جوونه زده و تمام زورشو زده زنده بمونه ولی تو چی🫵🏼🤡🤡

من که می‌دونم مامانم خواهرم پشت سرم غیبت می‌کنن و می‌تونم اثبات کنم ولی جلوشون رو نمی‌گیره:
من که می‌دونم مامانم خواهرم پشت سرم غیبت می‌کنن و می‌تونم اثبات کنم ولی جلوشون رو نمی‌گیره:

منم همینطور دومینور جان. . @Eagle_Text
منم همینطور دومینور جان. . @Eagle_Text

. بچه‌ها تا امروز هرچی بداخلاقی و تغییرات هورمونی پریودی و حاملگی دیدید بریزید دور و خودتونو برای یائسگی آماده کنید. سختی ۱۰/۱۰ . @Eagle_Text

. عزیز من، کاش می‌دانستی به اندازه‌ی غم‌هایم عزیزی. . @Eagle_Text

Repost from اکوتوپیا
کارهای ناتموم و پرونده‌های باز چه بلایی سر مغز ما میارن؟ شده فقط بخواید یه اپیزود از سریالی رو ببینید و چشم باز کنید ببینید فصل آخر هم تموم شده؟ یا یه تیکه ساندویچ بذارید تو یخچال و تا وقتی نخوردینش، مغزتون آروم نگیره؟ بلوما زیگارنیک، روانشناس روسی، یه روز توی رستوران دید پیشخدمت‌ها همه‌ی سفارش‌ها رو از حفظن. ولی همین که مشتری حساب می‌کرد؟ همه چی از ذهنشون می‌پرید! اونجا یک سؤال توی ذهنش جرقه خورد: چرا مغز وقتی یه کار تموم میشه، ولش می‌کنه؟ زیگارنیک با آزمایش‌های دیگه فهمید مغز ما با کارهای نیمه‌تموم درگیره و نیاز به تموم شدن کارها داره! هر چقدر این کارهای ناتموم بیشتر بشن و طول بکشن، مغز هم انرژی بیشتری هدر میده، بهره‌وری ذهن پایین میاد و در نهایت استرس به کل بدن وارد میشه. اثر زیگارنیک یعنی: ذهن درگیر با کارهای نصف و نیمه = استرس بیشتر + بهره‌وری کمتر شاید الان بهتر درک کنید که پرونده‌های باز مثل پیام جواب‌نداده، مقاله‌ی نصفه‌نوشته، قراری که قولشو دادیم ولی پشت گوش انداختیم و… چقدر می‌تونه باعث فشار به مغز بشه. حالا راهکار چیه؟ یا کارها رو تموم کنید یا به بقیه بسپرید؛ البته نوشتن کارها به ترتیب اولویت هم می‌تونه به مغز شما کمک کنه که چه کارهایی رو زودتر انجام بدید تا استرس رو سریع‌تر کم کنید. ولی جالبه بدونید توی فیلم‌سازی، بازاریابی و … از همین اثر زیگارنیک استفاده می‌کنن تا ذهن مخاطب رو روی فیلم یا محصول، تا مدت‌ها نگه دارن. مغز ما پیچیده‌تر از چیزیه که فکرشو می‌کنیم و اگه می‌خواید با این پیچیدگی‌ها آشنا بشید، توی کتابخونه اکوتوپیا چند خلاصه کتاب در این مورد گذاشتیم: https://ecotopia.ir/library/

ایگنور🥸

ایگنور؟ نه بابا، به تخمم می‌گیرم😘

https://www.instagram.com/reel/DMIJUfQT_NW/?igsh=MXA5aGJmeGV1c3Rjeg== یکم از پست اخرم حمایت کنین عنونه‌بازی درنیارین

قبلا توت فرنگی رو اذیت میکردم ری‌اکشن میداد الان ایگنورم میکنه😏🤨 عنتر یکم سلیطه بازی درار بخندیم

در راستای حرفت باید بگم یه ضرب المثل هست که میگه: اگه میخوای با دوست صمیمیت دیگه صمیمی نباشی، باهاش همخونه شو! #ایگل

مثلا من یه هفته پیش دوستم بودم اون کل تایم داشت هرکاری می‌کردیم و هرجایی می‌رفتیم و هرچیزی می‌خوردیم رو به صورت تلفنی به مادر
مثلا من یه هفته پیش دوستم بودم اون کل تایم داشت هرکاری می‌کردیم و هرجایی می‌رفتیم و هرچیزی می‌خوردیم رو به صورت تلفنی به مادرش، پدرش، برادرهاش، عمه‌هاش، خاله‌هاش، زنداییاش، داییش، مادربزرگش، پدربزرگش و پارتنرش و یه دوست دیگه‌اش تعریف می‌کرد و تمام این افراد هرروز بهش زنگ می‌زدن، یعنی من به جنون رسیده بودم، واقعا سفر چهره‌ای از آدم‌ها رو بهت نشون می‌ده که درحالت معمولی نمی‌بینی. شاید برای یه روز دو روز این رفتار قابل تحمل باشه اما این عادت هرروز همشون بود.

حالا عنتر بری گوشیشو نگاه کنی داره جواد یساری گوش میده‌ها🤨😂

ببین عزیزم، اصلا واسم مهم نیست چقدر دوستت دارم ( کلیه می‌دم بهت) ولی جدا، شرافتا، انسان باش و ساعت ۱۲ به بعد لطفا ویس نده، بیشرف دارم آهنگ گوش می‌دم😭

🤔🤔🤔 . @Eagle_Text
🤔🤔🤔 . @Eagle_Text