ru
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Открыть в Telegram
867
Подписчики
+124 часа
+157 дней
+10230 день
Архив постов
پسری که از آهنگ‌های لانا دل‌ری تعریف می‌کنه احتمالا منظورش اینه که تو رو خدا یه کس مشتی هم به ما بدید

بچه‌ها این قضیه‌ی «نبین کی گفته، ببین چی گفته» فکر نکنم برای مسائل سیاسی هم کاربرد داشته باشه حالا هرجور خودتون صلاح می‌دونید

آره عزیزم برای بار ۷۸۴۳۴۷م ریکوئست بده، خدا رو چه دیدی شاید این دفعه بعد از ۷۸۴۳۴۶ بار نظرم عوض شده باشه

آدم‌ها ازم می‌پرسن کلاس چندمی. وقتی کلاس چندم بودم، ازم می‌پرسیدن کدوم دانشگاه درس می‌خونی. احتمالا وقتی چروک‌های صورتم پیدا بشه، ازم بپرسن عزیزم مامانت رو بیشتر دوست داری یا بابات رو؟

به نظرتون غایت خلقت آدمیزاد کجاست؟ به نظر من، اونجا که به آی‌فیلم پیام میدن و از شبکه‌ی خوبشون تشکر می‌کنن.

‏مرسی که هیچ وسیله نقلیۀ بین‌شهری در مملکت وجود نداره و اگه کسی کار واجب هم داشته باشه باید بره بمیره نهایتا _yavar_ @uttweet

واکنش دفاعی مغزم دربرابر تقریبا هرچیزی، پلی‌ کردن ناگهانی آهنگ‌های زمان کودکیمه.💃

خدا جون من انقدر تو زندگیم هیچ گوهی نخوردم که اگه من رو بفرستی جهنم فقط خودت و جهنمت رو مسخره کردی. از ما گفتن بود.

احساس تعلق نداشتن فقط بابت عدم تعلق به یک مکان به وجود نمیاد، بلکه گاهی ترک کردن آدمی که برات خونه بوده هم باعث میشه دیگه اون احساس تعلق رو توی هیچ آدمی تجربه نکنی.

واکنش صادقانه‌ی بنده وقتی یکی بهم فیلم غمگین معرفی میکنه:
واکنش صادقانه‌ی بنده وقتی یکی بهم فیلم غمگین معرفی میکنه:

به نظرم معجزه‌ی واقعی تراپی اونجاست که اکثر افراد بعد از جلسات موفقیت‌آمیز تراپیشون ده درجه کسخل‌تر از قبل می‌شن و فکر می‌کنن جهان حول محور خودشون می‌چرخه.

بچه‌ها اگه تجربه‌ی تراپی با تراپیست خوبی رو داشتید لطفا بهم معرفیش کنید که پیشش نرم چون واضحاً ریده.

راستش من عاشق مدل روایت کردن این آهنگم. اولش میاد از دید سوم شخص، راجع به یه درخت حرف می‌زنه و توصیفش می‌کنه تا ما از داستان یه تصویر درست و حسابی بسازیم. این موضوع رو سیاوش قمیشی (آهنگساز) هم خوب متوجه شده؛ وقتی سوم شخص حرف می‌زنه ریتم آهنگ آرومه و زیاد بالا و‌ پایین نمیشه. ابی هم از همین روند پیروی می‌کنه و لحن یکنواختی داره. بعد کم‌کم می‌رسه به جایی که خود درخت از خودش حرف می‌زنه. خودش رو توصیف می‌کنه و از احساساتش میگه. اینجا اتفاقا خواننده خیلی محکم‌تر و بااحساس‌تر از قبل می‌خونه و ریتم آهنگ هم کمی متفاوت میشه. نمی‌دونم. به نظرم جالبه خیلی.

Ebi-Derakht-128.mp36.44 MB

دوستان دقت کنید صدای بارون دیگه چک‌چک و تا‌ک‌تاک(؟) نیست. بعد از این فقط دان یال دان یال.
دوستان دقت کنید صدای بارون دیگه چک‌چک و تا‌ک‌تاک(؟) نیست. بعد از این فقط دان یال دان یال.

Repost from SUT Twitter
ادای قوی‌ها رو در نیار بیچاره، برو زیر پتو بمیر. ^Negin^ @sut_tw

دوستان عزیز هم اکنون ماه.

راستش منم دلم نمیخواد بمیرم ولی این رو گفتم که عزرائیل احساس ناکافی بودن نکنه

لطفا افرادی که دلشون نمیخواد بمیرن از این چنل لفت بدن ممنون

این قضیه که بعضی آدم‌ها وقتی میفهمن ازشون ناراحت شدی یا باهاشون مثل قبل رفتار نمیکنی تازه یادشون میاد که بهتر رفتار کنن و به محض اینکه تو هم دوباره باهاشون مثل قبل میشی باز برمیگردن به کسشری که بودن، واقعا اعجاب‌انگیزه. حتما باید چوب تو کونتون بره تا عین آدم رفتار کنید؟