مصدع اوقات
Открыть в Telegram
867
Подписчики
+124 часа
+157 дней
+10230 день
Архив постов
867
پسری که از آهنگهای لانا دلری تعریف میکنه احتمالا منظورش اینه که تو رو خدا یه کس مشتی هم به ما بدید
867
بچهها این قضیهی «نبین کی گفته، ببین چی گفته» فکر نکنم برای مسائل سیاسی هم کاربرد داشته باشه حالا هرجور خودتون صلاح میدونید
867
آره عزیزم برای بار ۷۸۴۳۴۷م ریکوئست بده، خدا رو چه دیدی شاید این دفعه بعد از ۷۸۴۳۴۶ بار نظرم عوض شده باشه
867
آدمها ازم میپرسن کلاس چندمی. وقتی کلاس چندم بودم، ازم میپرسیدن کدوم دانشگاه درس میخونی. احتمالا وقتی چروکهای صورتم پیدا بشه، ازم بپرسن عزیزم مامانت رو بیشتر دوست داری یا بابات رو؟
867
به نظرتون غایت خلقت آدمیزاد کجاست؟ به نظر من، اونجا که به آیفیلم پیام میدن و از شبکهی خوبشون تشکر میکنن.
867
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
مرسی که هیچ وسیله نقلیۀ بینشهری در مملکت وجود نداره و اگه کسی کار واجب هم داشته باشه باید بره بمیره نهایتا
_yavar_
@uttweet
867
خدا جون من انقدر تو زندگیم هیچ گوهی نخوردم که اگه من رو بفرستی جهنم فقط خودت و جهنمت رو مسخره کردی. از ما گفتن بود.
867
احساس تعلق نداشتن فقط بابت عدم تعلق به یک مکان به وجود نمیاد، بلکه گاهی ترک کردن آدمی که برات خونه بوده هم باعث میشه دیگه اون احساس تعلق رو توی هیچ آدمی تجربه نکنی.
867
به نظرم معجزهی واقعی تراپی اونجاست که اکثر افراد بعد از جلسات موفقیتآمیز تراپیشون ده درجه کسخلتر از قبل میشن و فکر میکنن جهان حول محور خودشون میچرخه.
867
بچهها اگه تجربهی تراپی با تراپیست خوبی رو داشتید لطفا بهم معرفیش کنید که پیشش نرم چون واضحاً ریده.
867
راستش من عاشق مدل روایت کردن این آهنگم. اولش میاد از دید سوم شخص، راجع به یه درخت حرف میزنه و توصیفش میکنه تا ما از داستان یه تصویر درست و حسابی بسازیم. این موضوع رو سیاوش قمیشی (آهنگساز) هم خوب متوجه شده؛ وقتی سوم شخص حرف میزنه ریتم آهنگ آرومه و زیاد بالا و پایین نمیشه. ابی هم از همین روند پیروی میکنه و لحن یکنواختی داره.
بعد کمکم میرسه به جایی که خود درخت از خودش حرف میزنه. خودش رو توصیف میکنه و از احساساتش میگه. اینجا اتفاقا خواننده خیلی محکمتر و بااحساستر از قبل میخونه و ریتم آهنگ هم کمی متفاوت میشه. نمیدونم. به نظرم جالبه خیلی.
867
دوستان دقت کنید صدای بارون دیگه چکچک و تاکتاک(؟) نیست. بعد از این فقط دان یال دان یال.
867
این قضیه که بعضی آدمها وقتی میفهمن ازشون ناراحت شدی یا باهاشون مثل قبل رفتار نمیکنی تازه یادشون میاد که بهتر رفتار کنن و به محض اینکه تو هم دوباره باهاشون مثل قبل میشی باز برمیگردن به کسشری که بودن، واقعا اعجابانگیزه. حتما باید چوب تو کونتون بره تا عین آدم رفتار کنید؟
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
