ru
Feedback
| Rad Dev (JS) |

| Rad Dev (JS) |

Открыть в Telegram

#JS 👑 سعیدی‌را‌د هستم، اینجا تجربم و چیزایی که یاد می‌گیرم رو به اشتراک می‌ذارم. ارتباط: @AminKhoy78 مخلصم 👨‍💻🖤

Больше
2 123
Подписчики
+424 часа
+257 дней
+50330 день
Архив постов
یه تولکیت به جای Lodash یه پکیج جدید ساخته شده به اسم Es-Toolkit که یسری utility کاربردی و خوب داره. مزایایی که نسبت به Lodas
یه تولکیت به جای Lodash یه پکیج جدید ساخته شده به اسم Es-Toolkit که یسری utility کاربردی و خوب داره. مزایایی که نسبت به Lodash داره: - حجم کمتر - سرعت بالاتر - متد های بیشتر - استفاده از تایپ اسکریپت - و ... 🔗 Es-Toolkit.dev @Mern_stack_01

سوال مصاحبه‌ای: یه اپلیکیشن داریم که کُنده، از کجا شروع می‌کنی؟ @Mern_stack_01

✔️ آموزش در 30 ثانیه تو این سایت کلی مقاله دسته‌بندی‌شده هست که به قول خودشون تو 30 ثانیه می‌تونین بخونین و از هر مقاله یه چی
✔️ آموزش در 30 ثانیه تو این سایت کلی مقاله دسته‌بندی‌شده هست که به قول خودشون تو 30 ثانیه می‌تونین بخونین و از هر مقاله یه چیز جدید یاد بگیرین: 🔗 https://30SecondsOfCode.org @Mern_stack_01

اینو فقط برنامه نویسا درک می‌کنن: @Mern_stack_01
اینو فقط برنامه نویسا درک می‌کنن: @Mern_stack_01

تو ری‌اکت هم باگ گزارش میشه. بعد آقای x از هویج‌آباد معتقده که برنامه نویس باید کد بدون باگ بنویسه. @Mern_stack_01

✔️ عضویت رایگان تو خبرنامه ری‌اکت با عضویت تو سایت ThisWeekInReact هر هفته راجع به اخبار، تغییرات و اتفاقاتی که تو کامیونیتی
✔️ عضویت رایگان تو خبرنامه ری‌اکت با عضویت تو سایت ThisWeekInReact هر هفته راجع به اخبار، تغییرات و اتفاقاتی که تو کامیونیتی ری‌اکت افتاده یه ایمیل دریافت می‌کنین و اینطوری همیشه آپدیت می‌مونین: 🔗 ThisWeekInReact.com @Mern_stack_01

یه جمله خوندم، خیلی خوب و تکون‌دهنده بود:
اگه به 5 سال پیشت نگاه کردی و به این نتیجه نرسیدی که چقدر احمق بودی، احتمالا الان یه احمقی.
@Mern_stack_01

تو این سایت کلی فونتِ مخصوص برنامه نویسی برای VsCode معرفی شده. بنا به سلیقه و علاقتون می‌تونین بهترین فونت رو به وی‌اس‌کد‌تو
تو این سایت کلی فونتِ مخصوص برنامه نویسی برای VsCode معرفی شده. بنا به سلیقه و علاقتون می‌تونین بهترین فونت رو به وی‌اس‌کد‌تون اضافه کنین: 🔗 Dev Fonts @Mern_stack_01

بخوایم یه otp یا رمز پویا بگیریم، ماشالله همیشه سیستم قطعه. ولی تو همین چند روز 1000تا پیام تخفیف بلک فرایدی گرفتم 😐 @Mern_s
بخوایم یه otp یا رمز پویا بگیریم، ماشالله همیشه سیستم قطعه. ولی تو همین چند روز 1000تا پیام تخفیف بلک فرایدی گرفتم 😐 @Mern_stack_01

احتمالا تو گروهای تلگرامی دیدین که یسریا گروه / چنل های تلگرامی قدیمی رو می‌خرن. دلیلش اینه که گروهای قدیمی یسری ویژگی دارن ک
احتمالا تو گروهای تلگرامی دیدین که یسریا گروه / چنل های تلگرامی قدیمی رو می‌خرن. دلیلش اینه که گروهای قدیمی یسری ویژگی دارن که جدیدا ندارن، مثل: - چنلای قدیمی تو سرچ تلگرام بالا میان. - ممبر فیک داشته باشن تلگرام ریمو نمی‌کنه. - اعتبار بیشتری پیش تلگرام دارن. - و ... اینا رو که می‌خرن، اکثرا واسه چیزای غیر اخلاقی استفاده می‌کنن. مثل صیغه، قاچاق، فروش مواد، مدرک جعلی و ...
مثلا می‌تونین تو سرچ گلوبال تلگرام کلماتی مثل "صیغه" یا "مدرک جعلی" رو سرچ کنین و نتیجه رو ببینین.
‌ و از اونجایی که owner یا سازنده گروه تو دیتابیس تلگرام ثابت می‌مونه و بعد از فروش تغییر نمی‌کنه، پیشنهاد میشه اگه گروه / چنل قدیمی دارین نفروشین‌. یا نگه‌دارین یا دیلیت بزنین بره‌. @Mern_stack_01

⚠️ گزارش باگ امنیتی در ری‌اکت یه باگ امنیتی حیاتی تو ری‌اکت گزارش شده و مسلما فریمورک هایی که از ری‌اکت استفاده می‌کنن (مثل ن
⚠️ گزارش باگ امنیتی در ری‌اکت یه باگ امنیتی حیاتی تو ری‌اکت گزارش شده و مسلما فریمورک هایی که از ری‌اکت استفاده می‌کنن (مثل نکست) رو هم تحت تاثیر قرار داده. اگه پروژه ری‌اکت یا نکست دارین، بهتره به ورژن هایی که تو تصویر می‌بینید آپدیت کنین. جزئیات بیشتر از داکیومنت ری‌اکت: 🔗 Source مخلصم ♥️ @Mern_stack_01

برنامه نویسی که داکیومنت‌ بخونه، ده هیچ از بقیه برنامه نویسا جلوتره. @Mern_stack_01

با پارتنرش کات کرده. دو روز افسردگی گرفته‌. بعد دوباره نشسته پای کار 👨‍💻 @Mern_stack_01
با پارتنرش کات کرده. دو روز افسردگی گرفته‌. بعد دوباره نشسته پای کار 👨‍💻 @Mern_stack_01

اگه بک‌اند دولوپر هستی و تو http method های delete و post استاتوس‌کد 200 برمی‌گردونی، دیگه این کار رو نکن‌. چون استاندارد نیست. چون استاتوس‌کد 200 واسه put و get مناسبه.
برای متد DELETE --> استاتوس 204 برای متد POST --> استاتوس 201
@Mern_stack_01

ما نه با افتادن در آب، بلکه با موندن زیر آب غرق میشیم!‌ @Mern_stack_01
ما نه با افتادن در آب، بلکه با موندن زیر آب غرق میشیم!‌ @Mern_stack_01

هوش مصنوعی داره با جستجو تو بقیه سایت‌ها جواب میده. مثلا تو سایت های استک‌اور‌فلو، ردیت و … سرچ می‌کنه و جواب میده. دو سه سال دیگه که تکنولوژی‌ها آپدیت شدن و دولوپرا به مشکلات جدید برخوردن که جایی ثبت نشده، هوش مصنوعی چجوری می‌خواد جواب بده؟ خلاصه که خیلی روش حساب باز نکنین و‌ با داکیومنت‌ها دوست باشین. @Mern_stack_01

گاها ممکنه تو توسعه پروژه یسری اشتباها داشته باشین یا یسری چیزا رو جا بندازین که بعدا باعث افت پرفورمنس یا مشکلات اساسی بشه.
گاها ممکنه تو توسعه پروژه یسری اشتباها داشته باشین یا یسری چیزا رو جا بندازین که بعدا باعث افت پرفورمنس یا مشکلات اساسی بشه. این سایت یه چک‌لیست دسته‌بندی‌شده داره که می‌تونین دونه دونه چک کنین که موارد مهم رو تو پروژه رعایت کردین یا نه ⬇️ 🔗 https://FrontendChecklist.io @Mern_stack_01

گفت می‌برم پروژه رو نصف قیمت میدم پسرعمم با وردپرس بزنه. اون ضرر کرد یا من؟ @Mern_stack_01
گفت می‌برم پروژه رو نصف قیمت میدم پسرعمم با وردپرس بزنه. اون ضرر کرد یا من؟ @Mern_stack_01

هوش مصنوعی برای اجرای دستور ساخته شده. اصلا باهاش محترمانه صحبت نکنین‌. هرچقدر که باهاش محترمانه و خیلی مودب صحبت کنین به همون اندازه از کاربرد و وظیفه اصلیش دور میشه و کاراییش میاد پایین. @Mern_stack_01

جفتشون عملا یکی‌ان ولی استرس سمت راستی بیشتر از سمت چپیه :)) داستان خیلی از جنبه‌های زندگیه. میشه به اهمیتِ داشتنِ پشتوانه هم
جفتشون عملا یکی‌ان ولی استرس سمت راستی بیشتر از سمت چپیه :)) داستان خیلی از جنبه‌های زندگیه. میشه به اهمیتِ داشتنِ پشتوانه هم اشاره کرد. @Mern_stack_01