کافه کلاویه
Открыть в Telegram
✅شما روی موج کافه کلاویه هستید __ تنهایی پوست ادم را کلفت میکند عشق دل ادم را نازک می کند درد ادم را پیر می کند و من امروز کرگدن دل نازکی هستم که پیر شده __ 👈کافه توسط ادمین اداره میشود @rose_siyah77 ارتباط با ادمین اول لطفا با لبخند وارد شوید،😊
Больше722
Подписчики
+124 часа
-57 дней
+230 день
Архив постов
721
شاید اگر درخت انبه داشتم آدم خوشحالتری بودم🥺
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
از تمامی سلاح های مرگبار و ویرانگری که تا بهحال انسان قادر به ساخت آنها بوده است، از همه وحشتناکتر کلام میباشد. خنجر و اسلحههای آتشین از خود ردپای خونین بهجا میگذارند. بمبها هم ساختمانها و جادهها را ویران میکنند. اثر زهر و سم هم نیز سرانجام کشف و نمایان میشود. امّا کلام ویران کننده موفق به بیدار کردن بدیها بدون هیچ اثر و ردپایی میشود.
پائولو کوئیلو
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
تو با خدایِ خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مُدَّعی، خدا بکُند
حافظ
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
امروز ۶ ام تیر ماه، روز جشن نیلوفر(نیلوپر)، روز دختر در ایران باستانه🪷
این روز به عنوان پاکی، زیبایی و روز دختر در ایران باستان شناخته و جشن گرفته میشده.
721
دوستم وقتی میخواد یه رازی رو پیش خودش نگه داره:😕
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
+2
این دنیای کوچک و هفت میلیارد آدم!
یعنی تو باور میکنی؟
شمردهای؟ کی شمرده است؟
جز سیاستمدارها دیدی کسی آدم بشمرد؟
باور نکن نارنجی!
باور نکن سبزآبیِ کبودِ من!
باور کن همهی دنیا فقط تویی
بقیه تکراریاند...
عباس معروفی
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
این روزها کافه دلتنگه...
مثل من و خیلیهای دیگه...
چیزی بین این شلوغیها گم شده...
شاید یک «کسی»...
کسی که شبیه هیچکس نیست...
بعضی جاها با حضورِ خاصِ بعضی آدمها معنا پیدا میکنن...
وقتی سندِ جایی به نامِ یکی زده میشه،
هرچند تا میزبان هم که باشن،
باز آدم دلش گرم میشه به صاحبخونه...
مثل خونهی مادربزرگه میمونه...
تو بیپناهی و سرما،
تو تاریکی،
در میزنی...
و دلت گرم میشه به موندن...
حتی تو شادیها هم
یه گوشهی دلت
دلتنگِ همین جای امنه...
جایی که با هم ساختیمش...
با خندههامون،
با همدلیهامون...
و کمکم شد یک «خونه»...
با یک خانوادهی بزرگ...
بعضیها میان و میرن...
بعضیها فقط رد میشن...
اما بعضیها میمونن...
و میشن خاطرههایی
که از دیوارهای این خونه جدا نمیشن...
اینجا خونهی امنِ ماست...
و دلتنگِ همون حضوریه
که رنگینکمانی از حالِ خوب بود...
که لبخند رو مهمونِ لبها میکرد
و نورِ امید رو
آروم تو دلها میپاشید...
بعضیها خستهان...
بعضیها بیحوصلهان...
بعضیها تنها...
بعضیها دلگرفته...
و بعضیها حالِ خوبی ندارن...
هرکدوم
به امیدی
درِ این خونه رو میکوبن...
با عشق به جایی که بهش انس گرفتن
و تو شادی و غم پناهشون بوده...
«این خونه و آدماش
دلتنگ هم میشن...»
#وروجکسبز
721
هر آنکس که میخواهد پرواز کردن بیاموزد
ابتدا بایستی ایستادن
و راه رفتن
و دویدن
و صعود کردن
و رقصیدن را یاد بگیرد...
هیچکس پرواز کردن را با پرواز کردن نمیآموزد...!
چنین گفت زرتشت
نیچه
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
تو بگو
چگونه نگاهت کنم
زود تمام نشوی
مثل خواب قشنگ دم صبح!
هادی قنبرزاده
سلام و مهر و عشق
صبحتون پر از صلح و دوستی و آرامش
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
پایان بازی/ نبرد قدرتهای آسیا و آفریقا برنده نداشت
تساوی ایران مقابل مصر با بدشانسی!
ایران 1 - مصر 1
721
مَصلحت نيست
قياسِ رُخِ تُو با خُورشيد
شَمس اگر اذنِ طُلوع
از تُو بگيرَد
ادَب است...
مولانا
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
شب بر آنم که مگر روز نخواهد بودن
بامدادت که نبینم طمع شامم نیست!
سعدی
صبح شنبه خوش
♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲
ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ
@cafe_clavie🩶C᭄
721
عزیزِ من ، هرچه بادا باد. ما به دوست داشتن یکدیگر ادامه میدهیم، مگر نه؟ - از نامهی کافکا به فلیسه
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
