ru
Feedback
D E E P M O O D

D E E P M O O D

Открыть в Telegram
3 120
Подписчики
-424 часа
-277 дней
-15730 день
Архив постов

Голосовое сообщение00:25

Gdaal - Barmigardeh (AFX Remix).mp38.88 MB

photo content

من درون گرا نیستم من درون بگام، صبح تا شب دارم تو درونم و افکارم خودمو میگام و بگا میرم.

من درون گرا نیستم من درون بگام، صبح تا شب دارم تو درونم و افکارم خودمو میگام و بگا میرم.

Friend Zone icHf.mp38.22 MB

«دلخوری؟ من که فکر می‌کنم خنده‌دار است. باور بکنی یا نه، من عین خیالم نیست. فقط یک چیز ناراحتم می‌کند. آدم رفته‌رفته بیش از حد بردبار می‌شود. آگاهانه و تعمدا بردبار می‌شود. این مصیبت است.» -پوست انداختن-

1827502347.mp33.13 MB

1|3 - Beyond Control - NTO Monolink (320).mp312.88 MB

photo content

انسان عادت می‌کند عزیزدلم. به بیداری بدون آلارم، به بخارِ چای صبحانه، به مقاوم شدن بدنش در برابر مُسکن‌ها، به "دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می‌باشد"، به سیگار ناشتا و تنهایی‌ها. همین عادت است که هیچ‌وقت نفهمیده‌ام نقطه قوت آدمی‌زاد است یا نقطه ضعف‌اش. @DeepMoodd

1689254256_Hiphopologist - Bache Bad B [Prod. Dehghan].mp33.20 MB

RapiWar.m4a5.76 MB

B HESSI XBBI.mp34.70 MB