D E E P M O O D
الذهاب إلى القناة على Telegram
Peace ✌🏼 ⬇️ Spotify playlist https://open.spotify.com/playlist/501J7Lyxk0FUb2nKwFYzKz?si=5kccoxFbTd-GfCmAPYrIMw&pi=M__CzE1QTXOjF
إظهار المزيد3 120
المشتركون
-424 ساعات
-277 أيام
-15730 أيام
أرشيف المشاركات
3 120
من درون گرا نیستم من درون بگام، صبح تا شب دارم تو درونم و افکارم خودمو میگام و بگا میرم.
3 120
من درون گرا نیستم من درون بگام، صبح تا شب دارم تو درونم و افکارم خودمو میگام و بگا میرم.
3 120
«دلخوری؟ من که فکر میکنم خندهدار است. باور بکنی یا نه، من عین خیالم نیست. فقط یک چیز ناراحتم میکند. آدم رفتهرفته بیش از حد بردبار میشود. آگاهانه و تعمدا بردبار میشود. این مصیبت است.»
-پوست انداختن-
3 120
انسان عادت میکند عزیزدلم. به بیداری بدون آلارم، به بخارِ چای صبحانه، به مقاوم شدن بدنش در برابر مُسکنها، به "دستگاه مشترک مورد نظر خاموش میباشد"، به سیگار ناشتا و تنهاییها. همین عادت است که هیچوقت نفهمیدهام نقطه قوت آدمیزاد است یا نقطه ضعفاش.
@DeepMoodd
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
