ru
Feedback
SevenHells

SevenHells

Открыть в Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Больше
484
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-1230 день
Архив постов
بنده شخصا ریدم تو رابطه ای که با آیفون و ماشین و باکس گل کادو گرفتن محکم بشه. اصن باید طرفو یه جوری دوست داشته باشی که برات یه دونه چسب زخمم خرید بیشتر از قبل عاشقش بشی. - بسته‌ی چسب زخمش را توی آلبوم میگذارد -

کاشکی میشد مامان باباها رو گذاشت تو یخچال تا طوریشون نشه. :(

اینقدر این چند روز امتحان داشتم که همین که نمردم خدا رو شکر. :)))

photo content
+2

photo content

کاشکی میشد هر لحظه همونجایی باشی که دلت اونجاست. :(

photo content

میخوام بهش بگم من شاید دندونام با ارتودنسی صاف و صوف نشده باشه ولی اونجوری که تو نگام میکنی وقتی میخندم، باعث میشه تمام روز بخوام دندونامو به همه دنیا نشون بدم.

photo content
+1

در مورد اختلال folie a deux یکم توضیح دادم. چون طولانی بود اینجا نذاشتمش. ولی به خوندنش میرزه.

بدون شک این عاشقانه ترین اختلالی هست که تا بحال بهش برخوردم!

photo content
+1

دوستت دارم و این تنها دلیلی است که هنوز هم نفس میکشم...

بچه‌ها من اینجاشو قبلا دیدم الان نتمونو قطع می‌کنن

هرکی هرجا بخاطر یه اشتباه میمیره و کسی نمیخواد مسئولیتشو قبول کنه بهش میگن شهید. انگار برای این مردم سر کوچه شهادتو نذری پخش میکنن!

photo content

مامانم تنها کسیه که خالی خالی هم دوسم داره. ینی اگه یه خمیر وا رفته ی بدبو هم بودم که نه از جام تکون میخوردم، نه تموم میشدم میرفتم پی کارم و هیچی هم نمیفهمیدم و نیاز به یه بغل ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته داشتم، تنها کسی که این کارو قبول میکرد مامانم بود.

کاش میشد امتحان داد و نمره نگرفت. - گریه میکند -

جدی اون دخترایی که تو راهنمایی ما بودن و عاشق این پسرایی میشدن که سیبیلشون سبز نشده بود و میومدن جلو در مدرسه تک چرخ میزدن به چی فکر میکردن؟ یه دفعه ذهنم مشغولش شد.

photo content
+2