ru
Feedback
SevenHells

SevenHells

Открыть в Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Больше
484
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-1230 день
Архив постов
photo content

آدم در ماه باید چقدر حقوق بگیره که دیگه دلش نخواد در بستنی رو هم لیس بزنه؟

خب وقتی حرف آدمو نمیفهمید جای باز کردن دهنتون، گوشتونو باز کنید تا اول بفهمید چی میگه بعد اگه فضا، فضای زر زدن بود، زر هم بزنید. - وقتی شب خوابت نمیبره با خودت دعوا میکنی -

بطرز قابل ملاحظه‌ای حوصله ندارم.

photo content

دلم میخواد بدونم که آیا دنیای دیگه ای هست که توی اون سیب زمینی ها آدما رو توی سبد توی تراسشون نگه دارن و وقتی خیلی گرسنه ن پوست آدما رو بکنن و سرخشون کنن و روشون سس بزنن و بخورن؟ آیا توی یه دنیای دیگه گاو ها پنیر صبحانه شون رو از شیر آدم تهیه میکنن؟ آیا توی یک دنیای دیگه ممکنه پیراهن ها آدم ها رو اتو کنن؟ آیا دنیایی هست که توی اون گوسفندا از چربی آدما روغن دنبه بگیرن؟ آیا دنیای دیگه ای هست که توی اون سگ ها توله آدم بخرن تا ازش مواظبت کنن؟ آیا ماهی ها توی یک دنیای دیگه میرن آدم گیری؟ و اگر میرن آیا قلابشون چگالیش کمتر از هواست؟ یا توی اون دنیا آدما توی آب زندگی میکنن؟ آیا دنیای دیگه ای وجود داره که توی اون ماشینا آدما رو پارک کنن؟ آیا دنیایی وجود داره که توی اون توپ های بسکتبال آدما رو پرت کنن توی سبد؟ و هزاران سوال دیگه ای که دقیقا وقتی باید بخوابی به ذهنت میرسه.

photo content

به اطلاعم رسید که آنتی بیوتیک ویروسو نمیکشه. حق با شماست. بنده هم چون دیدم پزشک های عزیز میهنمون برای بیماری ویروسی هم آنتی بیوتیک تجویز میکنن چنین تصوری داشتم. ولی از اصل ماجرا کم نمیکنه بنظرم. کرونا ویروسشه. به زودی باکتریشم پیدا میشه با این روند!

بنده از بعضی از خانم های قری بدم میاد. چرا؟ چون بدم میاد یک نفر تماااام زندگیشو بذاره روی اینکه چیکار کنم که یکی که باهاش ازدواج کردم خوشحال بشه و منحرف نشه سمت یک زن دیگه! بله، همسرتو خوشحال کن و به فکرش باش. بله، به خودت و زندگیت برس. خیلیم قشنگه. خیلیم شیرینه. ولی از نظر من اگه اینقد گشادی که خوشحالی خودت و طرفت به اندازه کافی برات اهمیت نداره تا این کارا رو بکنی و فقط از ترس اینکه ولت کنه و از یک زن دیگه خوشش بیاد به این چیزا رو میاری، اگه بجز "همسرم منو تنها نذاره" هیچی تو چک لیست اهداف زندگیت نیست، بی زحمت اون زندگی رو بذار توی توالت سیفونم بکش. مرسی.

photo content

خبر مهم و فوری من تو دنیایی زندگی میکنم که دیکاپریو توش نفس میکشه ^-^

بیا اینقد الکی آنتی بیوتیک سگی مصرف کردید برای یه ویروس چسکی که وای یه کوچولو گلومو میخارونه آخرش بقای اصلح رخ داد و ویروسای آدم کش موندن. ازین ببعد همه مریضیا علائمش سنگین تر میشه. اصلا عطسه کنی مردی. حالا بیا جمعش کن.

محبوب من، کاشکی انقدر پول مفت داشتم که برایتان فندک زیپو بخرم اما خودتان که میبینید... خرج خورد و خوراکم را بیشتر نمیتوانم بدهم.

رقیق القلب شدم در حالی که این سوسول بازیا اصلا به من نیومده.

بعضی از کلمه ها و حرفا خیلی درد دارن. نه به خاطر صرف فلان کلمه بودنشون البته. بهتر بگم؛ گاهی مفاهیمی که لای بعضی از کلمات ساده پیچیده میشن خیلی درد دارن. شما کلمه عزیزم رو بگیر. بابات بهت بگه عزیزم ممکنه بری هفت آسمونو دور بزنی برگردی ولی ممکنه بخوری زمین یه غریبه بیاد بالا سرت نگات کنه بگه آخی عزیزم :( بعدم راشو بکشه بره. اون عزیزم ظاهر قضیه س. خود اون ترحمه س که مغز آدمو میخوره...

photo content

بعد از برق، بهترین اختراع بشر بغل اول صبحه.

یکی هست تو خوابگاهمون هر روز تو راهرو با دوس پسرش دعوا میکنه. هر روزم میگه حامد تو چرا با من صادق نیستی؟ چرا اینقد دروغ میگی؟ از همین تریبون بهت میگم حامد جان، ترو خدا صداقت پیشه کن، دوس دخترت مارو حامله کرده.

امروز روز عزای عمومیه چون من دستم خورده و توی گروه کلاس چیزی فرستادم که نباید. ۵ دیقه هم نفهمیده بودم تازه.

یه سوالی که خیلی واسم مهمه جوابشو بدونم اینه که آیا همونقدری که من به شوهر فکر میکنم، شوهر هم به من فکر میکنه؟