3 501
Подписчики
-124 часа
-137 дней
-6830 день
Архив постов
3 501
.
بهار نود و نه عزیزم سلام
می دانم سرت شلوغ است و داری چمدانت را برای آمدن، آماده می کنی.
خواستم بگویم میان شکوفه های رنگارنگ برای همه ی آدم ها،
یک دشت آرزوی برآورده شده بگذار توی چمدانت،
که امسال تا جایی که جا داشتیم دلمان شکست،
اشکمان تپید نگاهمان غرق انتظار شد.
که امسالمان سال بغض بود،
سال آه بود سال خداحافظی های سیاه بود.
حالا که داری از راه می رسی،
توی آغوشت برایمان عشق بیاور
توی چشمهایت برایمان اشک شوق بیاور.
بهار نود ونه عزیزم،
لطفا آنقدر خوب باش تا تمام روزهای سال
به یُمن آمدنت غصه ها را به در کنند،
لطفا زودتر بیا که دلمان به آمدنت خوش است
@gitmit
3 501
اسفند عینِ پنجشنبه هاست.
که همیشه صدبار قشنگ تر از جمعه ست.
حس بوی بهار از پشت پنجره،
و آفتاب گرم و بی جون از لای پرده ها،
روی پوست سرد خونه
اسفند یعني یک سال دیگه
یعنی یه شانس دیگه....
@gitmit
3 501
.
خوب یا بد هرچه که بود گذشت!
دل ها را بتکانید؛
مبادا گوشه و کنار قلبتان ناخواه دردی،
غمی، غصهای جا مانده باشد
بگذارید دلتان،
توان هضم خوشبختی را داشته باشد
اسفند، رخت سفر بسته
دلواپسی ها را کنار بزنید
شکوفه های عشق را، وصله بزنید
به چین های دامن روزگار
که وقتی میچرخد، در دنیایتان،
عشق بروید و لبریز از عطر عاشقی شود!
نگاهتان را گره بزنید
به هرچیزی که حالتان را خوب میکند
مبادا چشم هایتان عادت کند به ناخوشی...
خودتان را دوست داشته باشید!
باور کنید هیچکس به اندازه ی خود شما،
نمیتواند خودتان را درک کند
و دوست داشته باشد!
همه چیز برای " زندگی کردن " مهیاست
اسفند دود کنید...
بهار، پشت در، منتظر ماست!
#سال_نو_مبارک♥️
@gitmit
3 501
زمستان،
به زودی تسلیم بهار میشود
یک سال دیگر هم رفت که رفت...
امروز، که هوای آغازی نو
بهتر از هر موقعی به مشام میرسد،
تو هم شروع کن!
تو هم زمستان دلت را بسپار به بهار!
چون میدانی رفیق؟
از پس هر زمستانی بهاری میآید!
@gitmit
3 501
وای از چشم جادوگر تو
کاش من بنشینم بَرِ تو
ای جان که تو تاج و سرمی
پیش آ نیمه ی دیگرمی... ❤️
#راغب شالَت #کلیپ
@gitmit
3 501
.
امسال هم دارد نفس های آخرش را میزند،
بعضی هایمان پارسال همین روزها،
جزو خوشبخت ترین آدمها بودهایم
و حالا... و برعکس !
بعضی هایمان اسفند سال قبل، شاید در رویاهایمان هم
تصور این همه احساس خوبی که حالا داریم را نمی کردیم...!
و رسم زندگی همین است یک نمودار سینوسی
از احساس خوشبختی در ما آدمها
گاهی دلم برای خودم و تمام موجوداتی
که اسمشان را آدم میگذارند، میسوزد
فکرش را بکن !!
ندانی که سال دیگرت چه خواهد شد،
آن وقت برایش غصه بخوری،
حرص بزنی، خنده دار است...
چه بسا سال دیگر این موقع
سالی که گذشته را بهترین سال زندگیمان بدانیم...
چه کسی میداند ؟!
شاید امسال ، سال ما باشد...
@gitmit
3 501
بگذار هر ثانیه حالِ تو خوب باشد.
بگذار رفتنیها بروند و ماندنیها بمانند.
تو لبخندت را بزن، انگار نه انگار...
حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق،
و شرایط و شخصی گره نزن!
بی واسطه خوب باش، بی واسطه شادی کن
و بی واسطه بخند...
تو که خوب باشی،
همه چیز خوب می شود، باور کن!
@gitmit
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
