ru
Feedback
Echoes

Echoes

Открыть в Telegram

عمیق باش، اگر آهی! اینستاگرام: Instagram.com/e_choes1

Больше
1 087
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-2030 день
Архив постов
Echoes
1 087
«به خواب می رویم یک دست زیر سر و یک دست روی دامنه ی ستاره ها.» #زبیگنیو_هربرت @e_choes

Echoes
1 087
غلافم چنان سخت و محکم شده که نمی‌توانم بشکافمش و بیرون بیایم، مثل یک حلزون بی اراده در جلدی بسته. چیزی مثل بی میلی، خفیف ‌تر و آسان‌گیر تر از بیزاری اما تنبل تر و ماندگار تر در گلویم رسوب کرده است که نمی‌گذارد چیز های بیرون از من در من راه یابند، دائم آن ها را پس می‌زند، بی آن که بخواهم گرفتار نوعی تهوع پنهان و پایدار هستم که نه تنها اشتیاق را در من می‌کشد بلکه اراده را هم زایل می‌کند. روزها در راه نوشته‌ی #شاهرخ_مسکوب @e_choes

Echoes
1 087
ترانه سرا : شهیار قنبری آهنگ و تنظیم : ناصر چشم آذر @e_choes

Echoes
1 087
یاد گرفتنِ رها کردن توی زمان درست خودش یکی از دستاورد های بزرگ زندگیه.

Echoes
1 087
گاهی رها کردن به مراتب قدرتمندانه‌تر از ایستادگی و تلاش است. #اکهارت_تولی @e_choes

Echoes
1 087
خطا، ز صبحِ ازل، رزقِ آدمی زادست. #صائب_تبریزی @e_choes

Echoes
1 087
معتقدم که جای خالی آدم‌ها را بهتر است با چیزی پر نکنیم. هیچ چیزی پایدار نیست. همین جای خالی که با مفهوم جدیدی پر شده‌است، هرآن ممکن است دوباره خالی شود. حالا در یک فضای مشترک دو جای‌ خالی داریم که عمقش بسیار بیشتر از جای خالی اول است. بهتر است به جای خالی آدم‌ها دست نزنیم. دست که می‌زنیم عمقش بیشتر می‌شود. @prague7

Echoes
1 087
چون که تولدشه 🤍 #کیهان_کلهر

Echoes
1 087

Echoes
1 087
در انتظار باران #کیهان_کلهر @e_choes

Echoes
1 087

Echoes
1 087

Echoes
1 087

Echoes
1 087

Echoes
1 087
«عجب سیرکی است. همه‌مان خواهیم مُرد. این مساله به تنهایی باید کاری کند که یکدیگر را دوست بداریم. ولی نمی‌کند. ما با چیزهای بی‌اهمیت و مبتذل کوچک شده‌ایم. ترور شده‌ایم. ما در هیچ هضم شده‌ایم.» #چارلز_بوکفسکی @e_choes

Echoes
1 087
ترانه سرا : اردلان سرفراز آهنگساز : فرید زلاند تنظیم کننده : آندرانیک @e_choes

Echoes
1 087
اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک ماندی جاودانه درین گیتی سراسر گر بگردی خردمندی نیابی شادمانه #شهید_بلخی @e_choes

Echoes
1 087

Echoes
1 087
۲۲ نوامبر ____گوستاو فلوبر در نامه‌ای به ژرژ ساند؛ «تو آنجا تنها و ماتم گرفته‌ای. من هم اینجا همین حال را دارم. از کجا می‌آیند این حملات مالیخولیایی که انسان را در خود فرو می‌برند؟ مثل خیزابی قد می‌کشند، آدمی را غرقه می‌سازند و دیگر راه گریزی نیست» @ofoblivion

Echoes
1 087