ru
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

Открыть в Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

Больше
4 354
Подписчики
-424 часа
-107 дней
-5230 день
Архив постов
Repost from عآلیجناب
🔴 فوری توافق امضا شد نخست وزیر پاکستان رسما توافق صلح ایران و آمریکا را اعلام کرد: "پس از مذاکرات فشرده، با کمال خرسندی اعلا
🔴 فوری توافق امضا شد نخست وزیر پاکستان رسما توافق صلح ایران و آمریکا را اعلام کرد: "پس از مذاکرات فشرده، با کمال خرسندی اعلام می‌کنیم که توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است. هر دو طرف پایان فوری و دائمی عملیات نظامی در تمام جبهه‌ها، از جمله در لبنان، را اعلام کرده‌اند. مراسم رسمی امضای توافق‌نامه روز جمعه، ۱۹ ژوئن، در سوئیس برگزار خواهد شد. ما مایلیم از ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به خاطر تعهدشان به یافتن راه‌حل دیپلماتیک برای این درگیری تشکر کنیم. همچنین مایلیم از برادرانمان در این تلاش میانجیگری، رهبری بزرگ کشور قطر، به خاطر حمایتشان در دستیابی به این توافق‌نامه، صمیمانه قدردانی کنیم. همچنین به ویژه از رهبری دوراندیش پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری ترکیه به خاطر کمک‌های عظیمشان در این زمینه تشکر می‌کنم. با حصول توافق‌نامه، میانجی‌ها این هفته مجموعه‌ای از جلسات را تسهیل خواهند کرد. این بحث‌های پیش از اجرا، پایه و اساس مذاکرات فنی و مراسم رسمی امضای توافق‌نامه را بنا خواهد نهاد. @Aalijnab

وزیر کشور پاکستان توییت زده: الله اکبر الان وضعیت یجوریه که نمیدونی توافق امضا شد یا این میخواد خودشو منفجر کنه😁

شبتون بخیر ..

تو حتی هرگز خبردار نشدی که من مدتی بعد از رفتنت از نوشتن در مورد تو دست کشیدم . من دیگر تورا حتی بین خط خطی های آشفته ام نمیخواستم‌. از زنی عاشق چنین دشمن بی پروایی ساختی! این هنر فقط از تو بر می آمد ... #عادله_زمانی @adelehz

شبتون بخیر ..

یک‌روز سرد زمستونی وقتی دوازده سالم بود ،توی راه پله های مدرسه ای که دوسش نداشتم بخاطر گم کردن چتر هفت رنگم گریه کردم . چتر و دایی احمدم بهم هدیه داده بود و من صبح اون روز توی تاکسی جا گذاشته بودمش .. بعدها سرد شد،بارون بارید ،دایی احمد رفت من هیچوقت اون چتر و پیدا نکردم .. و دیگه برای چیزی گریه نکردم .. فقط رفتن خیلی چیزها رو در سکوت تماشا کردم .. #عادله_زمانی @adelehz

من فقط یک کمی خسته ام. بعضی مواقع فکر میکنم آنقدر دارم برای زندگی میجنگم، که وقتی برای زندگی کردن ندارم. #فرانسیس_فوردکوپولا

ولی باید همون ساعت یازده میخوابیدم

Repost from عآلیجناب
هیچی سلامتی،هنوز آتش بسه @Aalijnab
هیچی سلامتی،هنوز آتش بسه @Aalijnab

سه دقیقه ست هیچ خبری نیومده

خداوکیلی من نمیخام صبح تو روبیکا بیدار بشم .😭

باغهای انبه و لیمو رو تو بندرعباس نزنن .. من همش به اون باغها فکر میکنم🥺

طبق آخرین خبرها صدای انفجارهایی در خط جنوبی کشور به گوش میرسه و صدای جنگنده های تهران مربوط به جنگنده های خود ایران هست .

سلام باز شروع شد 😐

ساعت دوازده شب به بعد هجوم نرسیدن ها به اوج جان آدمی ست . تا طلوع سپیده دم... #عادله_زمانی @adelehz