روزهای بارانی
Открыть в Telegram
693
Подписчики
Нет данных24 часа
-47 дней
-730 день
Архив постов
«خیانت» فقط یک رابطه رو نابود نمیکنه؛
مغز رو وارد حالت آمادهباش دائمی میکنه، جوری که بعدش آدم مدام دنبال نشونههای خطر میگرده. و امیدوارم هر کسی که آگاهانه این زخم رو به یکی میزنه، یک روز عمق آسیبی که ساخته رو بفهمه.
@Roozhayebarani❤️
یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی،
که محکم هستی،
که خیلی میارزی،
و میآموزی و میآموزی،
با هر خداحافظی، یاد میگیری...
👤بورخس
@Roozhayebarani❤️
Repost from دویستوچند تکه استخوان.
از آن اتفاقِ هولناک زنده بیرون آمده بودند، اما زندگی طوری بر آنها میگذشت که آرزو میکردند ای کاش زنده نمیماندند.
Repost from 🌸فاطمه سلمانی🌸
روزی که بهم گفتی «اگه یه روز اونقدر دور بشی ازم که از یادت برم،
چی باز منو یاد تو میندازه؟»
فکرشم نمیکردم
یه روز وسط یکی از کثیف ترین ساندویچیای شهر یادت بیفتم.
راستش اونروز دنبال یه چیز خاص تر میگشتم،
فکر میکردم باید چیزی که قراره تورو یادم بیاره
خیلی خاص تر و شیک تر از یه ساندویچ باشه.
بهت گفتم:
«من هرجا گل نرگس ببینم یاد تو می افتم،
توی دستات انگار یه دشت نرگسه،
عطر نرگس داره دستات». دروغ گفتم.
امروز موقع ناهار وقتیکه به هرچیزی غیر از تو فکر میکردم،
با دیدن یه ساندویچ یاد تو افتادم.
مسخره نیست؟
امروز که برای هفتمین روز متوالی یه سفر تو رو کیلومترها ازم دور کرده بود،
یه دفعه با خودم فکر کردم چقدر زندگی بدون تو برام شبیه ساندویچ بدون نوشابه س.
شاید سیرم کنه ولی،
اصلا بهم نمیچسبه.
#محمدرضا_جعفری
@termenevesht
نیاز دارم مدتی نباشم ؛
سفر کنم به جایی که هیچ کسی را نشناسم ،
به جایی که هیچ کسی مرا نشناسد ...
دور باشم و رها
سبُک باشم و آزاد ...
آدم هایی را ببینم ، که هیچ تصور بدی از آنها ندارم ،
مسیرهایی را بروم ، که تا به حال نرفته ام ،
عطرهایی را بزنم ، که تا به حال نزده ام ،
و لباس هایی را بپوشم ، که تا به حال نپوشیده ام ...
در مکان هایی بنشینم ، که هیچ خاطره ای را برایم زنده نمی کنند ،
موسیقی هایی گوش کنم ،
که مرا یادِ کسی نمی اندازند ،
نه به کسی فکر کنم ،
نه نگرانِ چیزی باشم ،
نه از پیشامدِ پیش نیامده ای بترسم !
من نیاز دارم مدتی در خنثی ترین حالتِ ممکن باشم...
#نرگس_صرافیان_طوفان
@Roozhayebarani❤️
Repost from موج نگار|moojnegar
میشه دستمو بگیری ببری یجای دور؟ یجایی که هیچکس مارو نشناسه، آهنگ گوش بدیم تو خیابونا و بخندیم، سیب زمینی آتیشی بخوریم، از خاطره های بچگیامون حرف بزنیم، زنگ خونه هارو بزنیم و فرار کنیم، من واقعا نیاز دارم کنارم باشی، میشه این فاصله لعنتیو تموم کنی و بیای؟:)
@MoojNegar🤍
Repost from N/a
گاهی وقتا راهحل فقط یه زنگ زدنه یه جمله خوب گفتنه یه قرار یهساعتهست، یا فقط کمی پا گذاشتن روی غروره اما آدمها ترجیح میدن همهچیز رو خراب کنن و طرف مقابل رو مفت از دست بدن.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
