ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 698 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 977 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 698 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -253, а за последние 24 часа — 3, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.01%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 366 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 698
Подписчики
+324 часа
-247 дней
-25330 день
Архив постов
همیشه به خودم ثابت کردم؛ چه قدر جون سختم! تا زنده ام؛ زنده ام! با تمام حس های تاريك و روشن... چون من سایه هام رو پذیرفتم. الگوهای نامطلوب رو دور ریختم.. هيچ نقطه ای از گذشته دلخواهم نیست! من آینده رو بین انگشت هام میخوام و اکنون رو توی مشتم! من رو هم همه چیز بارها و بارها ناامید کرده ولی دلم نمیخواد زندگی رو به خاطر چیزهایی که قدرت تغییرشون رو ندارم از دست بدم حتی اگر اندک باشه و معمولی! من همه چیز رو پذیرفتم و خیلی وقته که با رویاهای کوچک و معمولی تر، سعی میکنم آروم و خوشحال زندگی کنم برای آینده ای که اصلا معلوم نیست در اون باشم یانه، کمتر ابراز نگرانی میکنم و از نرسیدن ها شوکه نمیشم...

یه افسانه هست که میگه : اگه کسی به دلت نِشست ، حتما در باطنش یه چیزی هست که صدات کرده یا صداش کردی … اون چیز از جنس توعه و تو انگار سال هاست ک میشناسیش🦋

درخواست عاجزانه یک معلم ادبیات از مردم؛ تو رو به خدا اینارو درست بنویسید : راجع به ... نه راجب برگزار ... نه برگذار لهجه ... نه لحجه سپاس‌گزار ... نه سپاسگذار ناهار ... نه نهار خواستگاری ... نه خاستگاری توجیه ... نه توجیح برهه ... نه برحه حاضر ... نه حاظر انضباط ... نه انظباط مزخرف ... نه مضخرف

مرا در شخص دیگری جستجو خواهی کرد، ولی نخواهی یافت؛ نه به این خاطر که دیگران بد هستند، یا من بی‌نقص بودم بلکه چون هر قلبی فقط یک‌بار خانه‌ی واقعی‌اش را پیدا می‌کند. تو می‌گردی میان نگاه‌ها، لبخندها، حتی بوسه‌ها دنبال چیزی می‌گردی که فقط در من بود، آن درک بی‌قید و شرط، آن صبوریِ خسته، آن عشقی که خودم را در آن فراموش کرده بودم. و روزی، وسط یک گفت‌وگوی بی‌اهمیت با کسی دیگر، ناگهان سکوت می‌کنی و یادم می‌افتی. نه با نفرت، نه با خشم. با حسرتی عمیق که فقط کسانی می‌فهمندش، که عشق واقعی را از دست داده‌اند، و دیگر هیچ‌وقت شبیه آن را پیدا نکرده‌اند.

هیچ چیز به اندازه‌ی: ادب، صداقت و ذات خوب، نمیتونه به کسی زیبایی و اعتبار ببخشه...

‏اگه کسی باهات صبوری می‌کنه، بی‌شک تو براش مهمی که داره از باارزش‌ترین داراییش بهت می‌ده.

اما عزیز من، وقتی کسی در حال غرق شدن است، آن موقعیت، زمان مناسبی برای یاد دادن شنا به او نیست.

آلبرت الیس(بنیانگذار رویکرد عقلانی هیجانی) میگه: اگر شما چای دوست داشته باشید و پارتنرتان قهوه، شما با هم "فرق" دارید. اما اگر شما اصرار کنید که باید او چای را بیشتر از قهوه دوست داشته باشه، شما با هم "اختلاف" دارید. "فرق‌ها" ریشه در تفاوتِ سرشت‌ها دارند و راه‌حل، در پذیرش ‌آنهاست و "اختلافات" ریشه در تفاوتِ منش‌ ها دارند و راه‌حل، در پختگی و اعتلای مهارت‌هاست.

من به تک‌تک رفتارا فکر می‌کنم ، به جزئی‌ترین نگاه‌ها ، به لحن‌ها و حرف‌ها فکر می‌کنم ، به احساسات پشت کلمات فکر می‌کنم ، به خصوصیات آدما فکر می‌کنم ، من حواسم به همه‌چیز هست و دقیقا غم انگیزترین قسمت زندگیم همین‌جاست؛ من خیلی فکر می‌کنم.❤️‍🩹

‏تو میگی بذار بهش مهربونی کنم رابطمون حیفه خراب بشه ذهن خودشیفته اون میگه" داره بهم مهربونی میکنه پس چقدر محتاج ارتباط با منه و من چقدر ادم خفنیم"

اتفاقا با من سرد باشید با من رودربایستی داشته باشید با من شوخی نکنید با من محترمانه صحبت کنید با من تعارف داشته باشید اینکه حدتون رو بدونید خوشحالم میکنه🤍

از این ادمایی که همیشه حرفشونو میپیچونن و با تیکه و کنایه حرف میزنن متنفرم. میمیری کاملا رک حرفتو بزنی؟

اگه به همسر یا پارتنرتون اطلاع میدید که دارید کجا میرید و یا با کی میرید و تا کی ممکنه در دسترس نباشید... تبریک میگم شما یه انسان عاقل و با سواد عاطفی بالا هستید

‏موقع عصبانیت ؛ حواستون باشه با کی و چجوری دارین حرف میزنید یادتون باشه همه چی حل میشه و حالتون خوب میشه اما یه حرفا و یه لحنایی هستن که هیچوقت از دلِ طرفِ مقابل پاک نمیشه..!

از رفتار اطرافیانتون ناراحت نشید اونا در حال معرفی کردن خودشون به شما هستن ✔️

«هر کجا فهمیدی در موردت حرفای بیخود میزنن و قضاوتت میکنن، به جای عصبانی شدن، برای رنجی که اونا میکشن، آرزوی بهبودی کن! خیلی از اونا دنبال خوشبختی خودشون نیستن! فقط میخوان با دیدن رنج دیگران، کمی کمتر رنج ببرن!»

امیدوارم آرزویی که توی قلبت داری، چشمات برآورده شدنش رو به زودی ببینه...💯

من آدمِ شبم! آدمِ صدای جیرجیرک‌ها و سکوت! آدمِ قهوه دم‌کردن‌ها و در سکوت نوشیدن‌ها و کنار پنجره ایستادن‌ها و به خیابان خلوت و تاریک نگاه کردن‌ها... من آدمِ شبم! آدمِ شب بیدار ماندن‌ها و شبانه به تمامِ کارها رسیدن‌ها. آدمِ لذت بردن از فقدان صداها، مشغله‌ها، آدم‌ها.. من آدمِ شبم! آدمِ خیال! آدمِ خیالبافی‌ها و خیال‌سازی‌ها و در وادی خیالات زیستن‌ها...

نامِ دیگرِ "مرگ" زیستن میانِ کسانی است که رنجِ تورا کوچک می‌شمارند

روزی برایت خواهم گفت که داشتم چه روزهای عجیب و سختی را پشت سر می‌گذاشتم و چطور می‌دیدم که آدم‌ها، یکی یکی از جهانم حذف می‌شدند آنان که پیش از این عزیزترین کسان من بودند. روزی برایت خواهم‌گفت که نباید به شلوغی اطرافت نگاه کنی، روزهای سخت به تو ثابت خواهد کرد که چقدر تنها و بدون پشتوانه‌ای. روزی برایت خواهم‌گفت که جز خودت نباید روی هیچ‌کس حساب باز کنی تا به روزگار من که رسیدی، با دستانی خالی و قلبی لبریز، مقابل مشت‌های روزگار نایستاده‌باشی... نرگس صرافیان طوفان‌