ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 706 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 977 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 706 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -253, а за последние 24 часа — 3, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.01%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 366 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 706
Подписчики
+324 часа
-247 дней
-25330 день
Архив постов
بعضی آدما متعلق به همدیگه ان؛ حتی اگه هیچوقت بهم نرسن!

من آدم باجنبه‌ای هستم ولی اگر یه شوخی‌ای کردی و من ناراحت شدم یا باهات برخورد کردم، ینی تو جزو کسایی نیستی که اجازه‌ی اینو داشته باشی با من شوخی کنی.

بیو تک خطی ادبی • تنها ولی خود ساخته.... • چراغی میشوم در میان تاریکی مطلق • گهی گریان، گهی خندان، گهی جون ابر سرگردان • آرامش است آخر اضطراب ها... • و شاید فقط صبر کافی باشد • گاه باید رویید از پس آن باران

من از اون آدم‌هام که عمیقاً باور دارم هر چی قراره قشنگ باشه، باید خودش اتفاق بیفته. هیچ وقت چیزی رو به زور برای خودم نخواستم، هیچ وقت جایی نبودم که اجباری توش بوده… نمیگم بی‌خیالم، نه! اتفاقاً برای جاهایی که باید می‌جنگیدم، برای موقعیتی که الان دارم، برای این “منِ امروز”، تمام تلاشم رو کردم، کم نذاشتم. ولی یه چیزهایی هست که جنسش دلیه… ریشه‌ش رو که بگیری، می‌رسه به قلبت. این مدل اتفاق‌ها به زور نمی‌شه، نمی‌شه به زور دلِ کسی رو بچسبونی به دلت، نمی‌شه به اجبار توی رابطه‌ای بمونی که فقط یه نفر دوستت داره… می‌دونی چی می‌خوام بگم؟ می‌خوام بگم بعضی چیزها باید خودش بیاد، خودش بشینه سر جاش… نه دست من، نه دست تو… این قانونه، همون قانون عجیبِ دنیا.

تو خانواده بهت یاد میدن که سازگاری و انعطاف بیش از حد، احترام و درک آدما یه ارزش خیلی مهمه بعد بزرگ میشی میای تو اجتماع میبینی که اولین چیزی که باید یاد میگرفتی اینه که حقوق تو چیه این وسط؟ مرزهای تو چیه و چرا مهمه که پای مرزهات بمونی ✨

تعدادی موش رو دانشمندان داخل يك استخر آب انداختند. تمامي موشها فقط ١٧ دقيقه توانستند زنده بمانند و در نهايت خفه شدند!!! دوباره دانشمندان با اينكه ميدانستند موش بيش از ١٧ دقيقه زنده نمي مانند تعداد ديگري موش رو به داخل همان استخر انداختند و با علم ١٧ دقيقه تا مرگ موشها، تمامي موشها رو قبل از ١٧ دقيقه از آب جمع كردند و تمامي آنها زنده ماندند! موشها پس از مدتي تنفس و استراحت دوباره به آب انداخته شدند!! حدس ميزنيد اين بار چند دقيقه زنده ماندند؟؟؟؟؟ ٢٦ ساعت طول كشيد تا آنها مردند. آنها به اين اميد كه دوباره دستي خواهد آمد و نجات پيدا ميكنند، ٢٦ ساعت تمام طاقت اوردند!! اميد بهترين و بالاترين قوه محرك زندگي است!!!! تمامي عاشقان كه به هم نرسيدن تمامي مغازه داران و كاسباني كه ورشكست شدند تمامي مريضاني كه شفا پيدا نكردند تمامي تلاشهايي كه به ثمر ننشست همه و همه از فقدان اميد بوده است!! هميشه به فرداي بهتر اميدوار باش هميشه به رحمت خداوند اميدوار باش!! زندگیتان سراسر امید طرز ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﺩﺭ ﻫﺮ ﮐﺲ، ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﻪ...! ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﯿﮏ، ﻧﻤﯽ ﭘﻮﺷﻪ... ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ، ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ... ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ، ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﻤﯿﺪﻩ... یکی دیگه، به خودش نمیرسه... ﯾﮑﯽ مدام ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﻩ... ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ، ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ عکس ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ...! یکی محبت نمی کنه...! یکی دیگه، محبت نميپذيره...! و..... اینگونه است که ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻣﻬﺎ در ٣٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ و ﺩﺭ ٨٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺩﻓﻦ میشوند...! 👤پائولو كوئيلو متني که برنده ی بهترین جایزه سال شد...

تو رابطه فقط دوست داشتن و گفتنه عاشقتم کافی نیست. نباید بزاری شبو ناراحت بخوابه، بحث همیشه هست ولی اروم کردن مهمه. نگو قهر کنه خودش میاد آشتی میکنه شاید جسمش بیاد ولی روحش هرگز نمیاد. نزار حسرت رابطه ی دیگرانو بخوره. اصل مطلب بگم: مراقبِ حالِ همدیگه باشید تا برایِ همدیگه بمونید..♥️

درد عبور می‌کند، و ردِ آن درد، معنایِ ما را تغییر می‌دهد.

اگر طوری زندگی می‌کنی که آدم ها بعد از معاشرت با تو حس می کنند هنوز هم انسان خوب و قابل اعتماد در این جهان وجود دارد، تو يک آدم امن و حسابی هستی.

باید کسی پیدا بشه تا بشه دلیلِ ازدواجت، نه اینکه قصد ازدواج باعث بشه دنبال کسی بگردی! خیلی عمیقه، دوباره بخون.

مقصر دانستن دیگران همیشه خیلی آسان است. میتوانی تمام عمرت را به مقصر دانستن دنیا بگذرانی، اما بِدان مسئولیت تمام موفقیت ها یا شکست هایت فقط با خودت است.

دختر خوش قلبی بودم اما زندگی مسئله اش قلب نبود...

او تلاش می‌کرد که حالش خوب شود و انسان شادی باشد، قدم می‌زد، می‌رقصید، گریه می‌کرد، با دوستانش وقت می‌گذراند، کتاب می‌خواند، سفر می‌رفت، اما هرچقدر که تقلا می‌کرد، باز هم چیزی از سنگینی قلبش کم نمی‌شد. انگار خلأ ای در او بود که با هیچ چیز پر نمی‌شد. -دیاکو.

اتفاقاً قلق من خیلی راحته. کافیه بهم توجه کنی ،بهم احترام بذاری،اولویتت قرارم بدی،دیگه چشمای من کسی جز تو رو نمی‌بینه...

‏تایپ من آدم حسابیه آدمی که نون وُ نمک میفهمه آدمی که حد و مرز حالیشه، آدمی که میدونه چه حرفی از دهنش در میاد آدمی که ضعف جنس مخالف نداره آدمی که پولکی نیست آدمی که فقط وقتی کار داره زنگ نمیزنه، آدمی که با همه درست رفتار میکنه، حتی با کسایی که براش منفعتی ندارن. تایپ من آدمیِ که آدمه...

موقع گرفتاریامون زنگ خونه ی آشناها رو زدیم؛ به جای در ، چشامون باز شد...!

کی گفته توضیح نشونه ضعفه؟ توضیح یعنی تو از چیزی نمیترسی توضیح یعنی خیالت از همه چیز راحته توضیح یعنی یه نفر برات اهمیت داره که براش داری یه چیزی ارائه میدی توضیح نشونه قدرته و تمام

اتفاقا سخت بود! خیلی هم سخت.. هنوز هم هست.. ولی من فرصتی برای فکر کردن به سختیش ندارم.. من باید از اون سخت تر باشم..

یه سری چیزا مهمتر از عشقه ! مهمه که چطوری باهات حرف میزنه وقتی عصبیه مهمه چطوری برخورد میکنه وقتی تو اشتباه کردی مهم چطوری مرهم میشه برات وقتی حالت بده مهمه چطوری مسایل رو حل میکنه وقتی اختلاف نظر دارین مهمه چطوری بهت واکنش میده وقتی به خودت رسیدی مهمه چطوری توجه میکنه بهت وقتی سرش شلوغه همه ی این چطوری ها مهمه و جمله ی دوست دارم به تنهایی کافی نیست.

"اگر مدام به خاطر هر اتفاقی غمگین بشی و غصه بخوری اهل غم میشی و دیگه غم رهات نمیکنه!" +گر نکوبی شیشه غم را به سنگ هفت رنگش میشود هفتاد رنگ....