ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 711 подписчиков, занимая 1 608 место в категории Искусство и дизайн и 16 978 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 711 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -257, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.08%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.15% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 382 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 818 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 711
Подписчики
-124 часа
-327 дней
-25730 день
Архив постов
به قول آقای روانشناس: "ارزشی که برات قائله ازین که هیچ وقت ناراحتت نکنه مشخص نمی‌شه؛ بلکه ازون تلاشی که وقتی ناراحتت کرده برای جبران و درست کردن اوضاع می‌کنه مشخص می‌شه." و این چقدر درسته.

بیخیالی رو تمرین کنید؛ یک سری از آدم ها حتی ارزش اینو ندارن که بخواید یه قسمت از فکرتون رو بهشون مشغول کنید!👌🤍

بالِ پرواز یه رابطه می دونید چیه؟ توجه؛ بله، توجه!

هرچی میگذره، بیشتر غریبه می‌شم با آدمای دورم!

۳٪ آدمم ۹۷٪ استرس و فکر به آینده.

شاید تو یادت بره چی گفتی ولی من یادم نمیره چی شنیدم.

اولین و آخرین باری بودی که کسی رو معصومانه دوست داشتم .

این جمله‌ی امیلی دیکنسون رو با تموم وجودم حسش کردم: یک روز خودم را خواهم بخشید از آسیبی که به خویش روا داشتم، از آسیبی که اجازه دادم دیگران بر من روا دارند... و از اهمیت دادن بیش از حد به آدم ها و چنان محکم خویش را در آغوش خواهم کشید که هرگز ترک خود نکنم.

بهترین رابطه؟ رابطه‌ی دو تا آدم چشم و دل سیر، که گرسنه‌ی همدیگن.

پرسید: چه چیزی استرس و سوگ و تروما را تبدیل به یک اختلال جدی روانپزشکی می‌کنه؟ گفتم: بی‌خوابی! بی‌خوابی از مهمترین میانجی‌های تبدیل استرس به بیماری‌ست؛ اگر خواستید بفهمید که چه کسی بعد از مراسم عزا یا تصادف یا... مبتلابه بیماری روانپزشکی خواهد شد؟ جوابش این است: "آنکه خوابش مختل شده"

یه دوستی داشتم همیشه میگفت: وقتی شب یکیو ناراحت میکنی صبح با کمال پررویی باهاش چشم تو چشم نشو و یه جوری برخورد نکن که انگار عینِ خیالتم نبوده...! اون آدم شبشو به زور صبح کرده و با رفتار بدت صد بار دیگه هم ناراحت شده! مسئولیت دلی رو که میشکنی قبول کن رفیق! یکی غمگین شده! این چیز کمی نیست...! باور کن شب به اندازه کافی غم داره! تو بدترش نکن! یا همون شب از دلش دربیار یا صبح کاری نکن که فکر کنه هیچ ارزشی برای ناراحتیش قائل نیستی...!

کودکی که کتک خورده، کتک میزنه! کودکی که ترسونده شده، میترسونه! کودکی که تحقیر شده، تحقیر میکنه! کودکی که روح و شخصیتش نابود شده، نابود میکنه! آدما آینه هستن ...

افرادى كه خودشان هستند وبهداشت روانى سالمى دارند، معمولاً دوستان كمترى دارند. آنها سخت پسند هستند، مرزبندى دارند وازتنهايى راضى هستند.

‏یکی در حد پرستیدن دوستت داره، بعد به خودت می‌گی: اِ پس من پرستیدنی هستم. برم بنده های بهتری پیدا کنم. می‌ری و می‌بینی خبری از بنده منده نیست. تو خدا نبودی، اون عاشقت بود.

کلا صمیمی نشدن با هر کسی لطف بزرگیه که میتونید در حق خودتون بکنید

ترجیج میدم اجازه بدم پارتنرم هرجا صلاح میدونه بره و هرچی میخواد ببینه و هر لحظه چکش نکنم چون من یه احمق نیسم که ترس اینو داشته باشه که اگه پارتنرشو آزاد بزاره مباداااا خیانت کنه! اونی که بخواد خیانت کنه و هرز بپره با دختر پوشیه پوش ممد بقال و پسر پیغمبرم میپره عزیزم، اونیم که نخواد و رابطش براش مهم باشه وسط کاباره هم که باشه چشمشو از رو تو برنمیداره دوست من... کسیو به زور کنار خودتون نگه ندارین، اگه میبینین کسی لیاقت تعهد شمارو نداره دکمشو بزنین و خودتونو تبدیل به یه احمق ترسو نکنین ...

بی حسی در من یک شبه اتفاق نیوفتاد بلکه حاصل تلاشهای بی وقفه‌ی من برای نگه داشتن آدمها بود حاصل ترس از دست دادن حاصل امید واهی داشتن حاصل باور و اعتماد بیجا حاصل ساعت‌ها بی وقفه فکر کردن حاصل خودآزاری، زجر،گریه و... آره من یکهو به این نقطه نرسیدم با کارهاشون شکستنم، آتیشم زدن خاکسترم کردن و از زیر اون خاکستر این من بی‌حس متولد شد.

۸ چیزی که در ۳۱ سالگی فهمیدم و آرزو کردم ای کاش در ۲۱ سالگی میدونستم :)))  درس های زندگی: ۱. زندگی اسون نمیشه/ تو قوی میشی ۲. هیچکس به مشکلات شما اهمیت نمیده ۳. شما در یک جنگ چند بعدی نا‌برابر هستید ۴. هیچکس شما رو اندازه ی خودتون و خانوادتون و معدود آدم هایی دوست ندارن/ همه دنبال منافع خودشون هستن ۵. زندگی، همین لحظه های بدیهی و عادی هست که میزنیم جلو ببینیم چی میشه ۶. هر چیزی که به سمت تعالی نره، خود به خود به سمت تباهی میره ۷. زندگی بر اساس قدرت کار میکنه نه عدالت ۸. هیچ اتفاقی تصادفی نمیوفته هر اتفاقی که میوفته و هر اتفاقی که نمیوفته دلیل داره 

سه تا از وحشتناک‌ترین اتفاقات زندگی: - گریه کردن توی روز تولدت. - شکستن قلبت تو دوره‌ی امتحانات. - دیدن گریه‌ی مامان یا بابات :)

گریه کردن من اینجوریه که تحمل میکنم، تحمل میکنم، تحمل میکنم... یهو سر مزخرف ترین مسئله میزنم زیر گریه و دو ساعت تمام گریه میکنم.