ru
Feedback
𝖋𝖋𝖋

𝖋𝖋𝖋

Открыть в Telegram

https://t.me/+hCLsf0BQVTFlMmJh

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
211
Подписчики
-324 часа
-117 дней
-430 день
Архив постов
بیایید

اقا هرکی میخاد ادمین بشه @cee_200

تو‌سخت میگیری

هر چقدرم بکیرت بگیری بازم تو اونو خیلی دوسش داری خاطره ها ساختین فراموشش سخته هر چی بگیم اسونه بازم سخته

حاجی چی می‌زنید ناموسن بقران کلمه حس مقدسه کیرم تو طرز فکرتون

یعنی خودتم قبول داری حس داره بت؟

مرثی ک وقت گذاشتی بنویسی

عزیزم خیلی ها خیلی چیزا رو کشیدن ولی هر کسی نباید اونقدر برات مهم باشه چون اگه یروز یکی رو پین کردی فرداش کیر میکنه تو اول تا آخرت به قول حسین به کیرت اصلا برات مهم نباشه همیشه یکی هست که میگه من هستم ولی تهش ولت میکنه و موقعی که تو داری مثل سگ زجه میزنی اون میگه به کیرم تو هم بگو به کیرم .... به نظرم رابطه توی این نسل یه چیز خیلی کیریه .. و آقا حسین افرین بهت✨💔

بزاریدددد

...

اره خوبم

بهتر شدی

خیلیا اینطورین

اخه رفتارش یه جوریه بات انگار حسی بت داره

براچی باید غم‌خوردنم ب همه نشون بدم؟

تعریف کن ببینم بدتره

حاجی من بدتر تو شدم ولی خب بتخمم

نمیشه واقعا سخته یه جوری قلبم تیکه تیکس که درست کردنش خیلی طول میکشه وقتی درکم میکنی که تجربه کنی

ن بابا زید چیه ناموسن

۶۶۶ زیدته؟