𝖋𝖋𝖋
الذهاب إلى القناة على Telegram
211
المشتركون
-324 ساعات
-117 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
212
هر چقدرم بکیرت بگیری بازم تو اونو خیلی دوسش داری خاطره ها ساختین فراموشش سخته
هر چی بگیم اسونه بازم سخته
212
عزیزم خیلی ها خیلی چیزا رو کشیدن ولی هر کسی نباید اونقدر برات مهم باشه چون اگه یروز یکی رو پین کردی فرداش کیر میکنه تو اول تا آخرت
به قول حسین به کیرت اصلا برات مهم نباشه
همیشه یکی هست که میگه من هستم ولی تهش ولت میکنه و موقعی که تو داری مثل سگ زجه میزنی اون میگه به کیرم تو هم بگو به کیرم ....
به نظرم رابطه توی این نسل یه چیز خیلی کیریه ..
و آقا حسین افرین بهت✨💔
212
نمیشه واقعا سخته یه جوری قلبم تیکه تیکس که درست کردنش خیلی طول میکشه
وقتی درکم میکنی که تجربه کنی
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
