𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌
Открыть в Telegram
شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
1 110
Подписчики
+324 часа
-357 дней
-9930 день
Архив постов
1 109
+1
پسرا رسماً ایمیل کاری خودشونو به 'xizhao@eastone100.com' تغییر دادن))
خب، از این به بعد، هرکی به این آدرس ايميل بده هردو باهم میخونن)👍🏽
1 109
وقتی چوسان داشت عذاب میکشید لیویی اونور داشت دوبرابرش دردکشیدن چوسان رو تحمل میکرد؛ سخته وانمود کنی برات مهم نیس درحالی که داری متلاشی میشی).
1 109
داستان پشت این آهنگ چیه؟ خب..
این آهنگیه که شیشی موقع فیلمبرداری سمیز چیلدرنز دی نوشته. این متن اصلی آهنگ نیست اما شیشی از متن اصلی خوشش نمیاد، برای همین یه ساعت دوباره مینویسه و در مورد کاور، رنگ بنفش (رنگ سولوی فندوم شیشی که قبلاً بوده) و یه شایعه هست که ماه ژاژائوئه، چون اسم ژائو به چینی یعنی ماه؛ و قسمت ویولن آهنگ ژاژائوئه که داره مینوازه. شیشی این آهنگ رو بعد از ملاقاتش با ژاژائو خوند و وقتی آهنگ منتشر شد، دوستاش بهش گفتن "ههوی یه کراش داره". میگن این آهنگ واقعاً به ژاژائو تقدیم شده🙂😭)
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
