ch
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

前往频道在 Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

显示更多
未指定国家未指定类别
1 110
订阅者
-824 小时
-487
-10230
帖子存档
آهنگ جدید داریم؟))))
آهنگ جدید داریم؟))))

این پسر زیادی خوشگله) کوچولو🤏🏽)))
+1
این پسر زیادی خوشگله) کوچولو🤏🏽)))

ژاژائو کوچولو🤏🏽)

پسرا رسماً ایمیل کاری خودشونو به 'xizhao@eastone100.com' تغییر دادن)) خب، از این به بعد، هرکی به این آدرس ايميل بده هردو باهم
+1
پسرا رسماً ایمیل کاری خودشونو به 'xizhao@eastone100.com' تغییر دادن)) خب، از این به بعد، هرکی به این آدرس ايميل بده هردو باهم میخونن)👍🏽

رینگ ست میندازن؟ چه شوهرانه)))
+1
رینگ ست میندازن؟ چه شوهرانه)))

وقتی دوست پسراتون آیدل گروه انین بودن وی از دست رفت🙂😭

happy pride month 🏳‍🌈 )

کیوت) این که به تفاوت رنگ پوستشون اشاره میکنن واقعا ستودنیه🛐
+1
کیوت) این که به تفاوت رنگ پوستشون اشاره میکنن واقعا ستودنیه🛐

happy children's day🤏🏽)
+1
happy children's day🤏🏽)

تولدت مبارک لیو، گنگستر کوچک، امیدوارم زودتر از زندان آزاد بشی و برگردی✨🧋)
+1
تولدت مبارک لیو، گنگستر کوچک، امیدوارم زودتر از زندان آزاد بشی و برگردی✨🧋)

بیاین طراحی خارق‌العاده‌‌ی هنرمند کوچولو رو ببینین😔

وقتی چوسان داشت عذاب میکشید لیویی اونور داشت دوبرابرش دردکشیدن چوسان رو تحمل میکرد؛ سخته وانمود کنی برات مهم نیس درحالی که داری متلاشی میشی).

برای شی‌شی رو زانوهامم🛐>
برای شی‌شی رو زانوهامم🛐>

مدال قشنگ ترین آرت میرسه به این آرت یکی آشپزی کنه و اونیکی از پشت بغلش کنه)
+1
مدال قشنگ ترین آرت میرسه به این آرت یکی آشپزی کنه و اونیکی از پشت بغلش کنه)

داستان پشت این آهنگ چیه؟ خب..
این آهنگیه که شی‌شی موقع فیلمبرداری سمیز چیلدرنز دی نوشته. این متن اصلی آهنگ نیست اما شی‌شی از متن اصلی خوشش نمیاد، برای همین یه ساعت دوباره می‌نویسه و در مورد کاور، رنگ بنفش (رنگ سولوی فندوم شی‌شی که قبلاً بوده) و یه شایعه هست که ماه ژاژائوئه، چون اسم ژائو به چینی یعنی ماه؛ و قسمت ویولن آهنگ ژاژائوئه که داره می‌نوازه. شی‌شی این آهنگ رو بعد از ملاقاتش با ژاژائو خوند و وقتی آهنگ منتشر شد، دوستاش بهش گفتن "هه‌وی یه کراش داره". میگن این آهنگ واقعاً به ژاژائو تقدیم شده🙂😭)

یه روزی؟ ولی این آرت>>>
یه روزی؟ ولی این آرت>>>

میارش نزدیک خودش🤨 فقط اون نگاه آخر

فیلمبرداری فصل دوم؟🙂😭 بی صبرانه منتظرشم
+1
فیلمبرداری فصل دوم؟🙂😭 بی صبرانه منتظرشم

اونا خیلی خوشگلن دارم نمیتونمشون))
+1
اونا خیلی خوشگلن دارم نمیتونمشون))

ژاژائو از هر زاویه ای کیوته)
+1
ژاژائو از هر زاویه ای کیوته)