ru
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Открыть в Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
515
Подписчики
+224 часа
+257 дней
+10130 день
Архив постов
https://t.me/sabajingili/4459 منم همینطوری بودم آجی جون سیفون کشیدم کلا باز شدم

دل باز کن بیار آجی

اجی چند روزع دلم گرفته بازم نمیشه

sticker.webp0.26 KB

امیدوارم کانال کولر هر چه زودتر آجی کولری امامزاده ای رو بهمون برگردونه

نه آجی جون هنوز انجام ندادم نظرم عوض شده فک کنم یه اتو موی خوب بخرم بهتر باشه

اجی گفته بودی موهاتو میخوای پروتین تراپی کنی کردی؟😭اگه راضی بودی معرفی کن

سایت جاب ویژن

اجی چطوری کارپیدامیکنی؟ کدوم سایت بهتره کجاهامیشه بگی

۲۰۰ تا رزومه فرستادم

Omid Oghabi - Tala UpMusics_2.mp36.39 MB

بچه ها یه آهنگ کرجی پیدا کردم

یه دو روز لبنیات و آب یخ و اینا نخوری بهتره. البته اگه دیدی خیلی داری خوب نمیشی بستنی قیفی رو آروم آروم بخور چون خاصیت درمان عفونت داره سردی ملایمش برخلاف باور عموم برای گلو خیلی خوبه❤️امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم

سلام عزیزم صدا با دارو و دوا خوب نمیشه الکی نرو دکتر بیای هم ما کاری نمی‌تونیم بکنیم نهایت واسه عفونت اگه داری دارویی چیزی بدیم از روش های سنتی استفاده کن خود من وقتی صدام میگیره چون باید برم بیمارستان همش یک روز کامل که مرخصیم آب جوش رو در حالت مایل به داغ هی میخورم. عسل، زنجبیل رنده شده، یه لیمو بچکون توش و دائم بخور خوب میشه یکی دو روز بگذره اثرش رو میبینی❤️

اجی از بچه های اینجا کسی پرستاری دکتری چیزی هست من پنج شنبه ظهر گلوم درد گرفت شبش ابریزش و دماغم گرفت بعد شروع کردم قرص سرما خوردگی و شربت اسنا خوردن جمعه گلو دردم دیگ خوب شد ابریزشمم الان خوب شده فقط صدام مونده(لازم به ذکره بگم گوش شیطون کر زیاد بی حال نبودم کلا) بعد الان هرکاری میکنم صدام خوب نمیشه میخوام سرم بزنم دکتر چی باید بریزه تو سرم ک تا دوشنبه خوب بشم؟

sticker.webp0.18 KB

عزیزم اگه کرجی بیمارستان ما تشریف بیارید طلافروشی هم دارن

https://t.me/sabajingili/4434 که در هر دو صورت قراره بگا بری

آجی ولی جدی یه چیزی پرتوقع نیستی اون پسره اونجوری که باید دربند تو نیست فدای سرت خاک تو سرت بی لیاقتش ❤️