Saba's jingilis
前往频道在 Telegram
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
显示更多未指定国家未指定类别
515
订阅者
+224 小时
+257 天
+10130 天
帖子存档
یه دو روز لبنیات و آب یخ و اینا نخوری بهتره.
البته اگه دیدی خیلی داری خوب نمیشی بستنی قیفی رو آروم آروم بخور چون خاصیت درمان عفونت داره سردی ملایمش برخلاف باور عموم برای گلو خیلی خوبه❤️امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم
سلام عزیزم صدا با دارو و دوا خوب نمیشه الکی نرو دکتر
بیای هم ما کاری نمیتونیم بکنیم نهایت واسه عفونت اگه داری دارویی چیزی بدیم
از روش های سنتی استفاده کن
خود من وقتی صدام میگیره چون باید برم بیمارستان همش یک روز کامل که مرخصیم آب جوش رو در حالت مایل به داغ هی میخورم. عسل، زنجبیل رنده شده، یه لیمو بچکون توش و دائم بخور
خوب میشه یکی دو روز بگذره اثرش رو میبینی❤️
اجی از بچه های اینجا کسی پرستاری دکتری چیزی هست
من پنج شنبه ظهر گلوم درد گرفت شبش ابریزش و دماغم گرفت بعد شروع کردم قرص سرما خوردگی و شربت اسنا خوردن جمعه گلو دردم دیگ خوب شد ابریزشمم الان خوب شده فقط صدام مونده(لازم به ذکره بگم گوش شیطون کر زیاد بی حال نبودم کلا) بعد الان هرکاری میکنم صدام خوب نمیشه میخوام سرم بزنم دکتر چی باید بریزه تو سرم ک تا دوشنبه خوب بشم؟
آجی ولی جدی یه چیزی
پرتوقع نیستی
اون پسره اونجوری که باید دربند تو نیست
فدای سرت خاک تو سرت بی لیاقتش ❤️
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
