ru
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Открыть в Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
516
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
+9930 день
Архив постов
قانومی بگای سگ رفتم امتحانای ۶تا۱۳ سرجاشه من کسکشم هیچی نخوندم

آجی جون بلاکش کن اخه این عن چیه باهاش حرف میزنی

اجی من همونم که گفتم یارو خودش پیام میده خودشم دیر سین می‌کنه منم دیر سین میزنم ولی بازم رویه اش همینه😂😂😂😂😂

از پسرهای اصفهانی فرار کن آجی و یه صلوات هم نثار ام‌البنین کن که هیچکدومشون برای تو نیست

صبا چقدر پسر خوشگل و جذاب تو چاریاغ و سی و سه پل و سطح شهر هست ولی خب هیچکدومشون مال ما نیست🚶‍♀🚬

https://t.me/sabajingili/4376 آجی تو دیت برو نیستی ما رو مسخره کردی

sticker.webp0.18 KB

وای🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 شاید باورت نشه ولی تا ده روز دیگه هم نمیرم نهایتا ده روز دیگه دیت اولو میرم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

sticker.webp0.21 KB

Голосовое сообщение00:14

https://t.me/sabajingili/4372 آجی طبق تجربه شخصی اجازه بده قبول نکنم این پسرا میتونن تک تک استوریاتو لایک کنن و تهش یهو گوست کنن و برن

https://t.me/sabajingili/4376 آجی بیا پیژامه بابای منو بپوش

https://t.me/sabajingili/4376 آجی دو سه تا جنگ از دیتت گذشتا

sticker.webp0.21 KB

ما :
ما :

https://t.me/sabajingili/4376 همین که تا الان نرفتی ی نشونه ست یعنی نباید بری، چون مردا بدرد نمیخورن خودتو بدبخت نکن

آجیا یه کانالی دارین که محتوای پست و توییت اینا باشه و بشه توش نظر داد گپ هم داشته باشه ؟

https://t.me/sabajingili/4373 این بخاطر اینکه زیاد بیرون نمیری اگه زیاد تو خونه میشینی خودتو محبور کن که بری بیرون تا عادی بشه منم افسردگی داشتم انقد تو خونه بودم که وقتی مهمونی میرفتم یا خرید یا هر جایی اینجوری مضطرب میشدم

https://t.me/sabajingili/4375 گفتم‌ که احساس ناکافی بودن میکنم خیلییی حس بدیهههه تراپیستتت گرونههههه..

سلام قانومی ناز