Saba's jingilis
الذهاب إلى القناة على Telegram
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
516
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+9930 أيام
أرشيف المشاركات
اجی من همونم که گفتم یارو خودش پیام میده خودشم دیر سین میکنه
منم دیر سین میزنم ولی بازم رویه اش همینه😂😂😂😂😂
از پسرهای اصفهانی فرار کن آجی
و یه صلوات هم نثار امالبنین کن که هیچکدومشون برای تو نیست
صبا چقدر پسر خوشگل و جذاب تو چاریاغ و سی و سه پل و سطح شهر هست
ولی خب هیچکدومشون مال ما نیست🚶♀🚬
وای🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شاید باورت نشه ولی تا ده روز دیگه هم نمیرم نهایتا ده روز دیگه دیت اولو میرم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
https://t.me/sabajingili/4372
آجی طبق تجربه شخصی اجازه بده قبول نکنم
این پسرا میتونن تک تک استوریاتو لایک کنن و تهش یهو گوست کنن و برن
https://t.me/sabajingili/4376
همین که تا الان نرفتی ی نشونه ست یعنی نباید بری، چون مردا بدرد نمیخورن خودتو بدبخت نکن
آجیا یه کانالی دارین که محتوای پست و توییت اینا باشه و بشه توش نظر داد گپ هم داشته باشه ؟
https://t.me/sabajingili/4373
این بخاطر اینکه زیاد بیرون نمیری اگه زیاد تو خونه میشینی خودتو محبور کن که بری بیرون تا عادی بشه
منم افسردگی داشتم انقد تو خونه بودم که وقتی مهمونی میرفتم یا خرید یا هر جایی اینجوری مضطرب میشدم
https://t.me/sabajingili/4375
گفتم که
احساس ناکافی بودن میکنم خیلییی حس بدیهههه
تراپیستتت گرونههههه..
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
