ru
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Открыть в Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
515
Подписчики
+224 часа
+257 дней
+10130 день
Архив постов
خداروشکر عزیزم

بچه ها خبر خوش همونی ام که میخواست دوسپسرم با دوستش و زن دوستش بره عرق بخوره دوستش خونه مادرخانومش دعوت شده و اینو کیر کرده منم دق و دلیم و سرش خالی کردم

عزیزم زعفر مرده چرا شایعه پراکنی میکنی این شاید سعفر باشه ولی زعفر نیست

حضور زعفر جنی در مراسم امام حسین
حضور زعفر جنی در مراسم امام حسین

دیوونست

🤣🤣

Repost from N/a
Голосовое сообщение00:09

🤣🤣

sticker.webp0.21 KB

بچه ها تو خوابگاه خیلی زندگیم یکنواخته دلم میخواد برم خونه داییم

من لافارر بی رنگ پوست چرب میزنم و عالیه عااالی SPF فکر کنم ۵۰ باشه بهترین ضد آفتاب عمرمه https://t.me/sabajingili/4468

https://t.me/sabajingili/4468 خارجی بیوتی آف جوسان و سنتلا ایرانی برایت مکس و ریووال رنگی هم راکوتن

https://t.me/sabajingili/4464 وای راست میگه بخدا😭😭😂😂

سنتلا عالیه

من ضد آفتاب بیزانس شماره ۲ دارم. صورتم باهاش جوش نمیزنه و کاور خیلی خوبی داره دیگه کرم پودر نمی‌زنم

سلااام سیسیا ضدافتاب چی خوبه؟ من پوستم فک کنم مختلطه رنگشم فکر میکنم گندمی باشه کنلا چطوره؟ و اینکه spfشون چند باشه خوبه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

بچه ها چقدمشکلات جسمانی دارین

حالا فکر کن رگ زیر رون پات بگیره نه بتونی تکون بخوری نه ثابت بمونی

sticker.webp0.18 KB