Saba's jingilis
الذهاب إلى القناة على Telegram
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
518
المشتركون
+1824 ساعات
+257 أيام
+9930 أيام
أرشيف المشاركات
بچه ها خبر خوش همونی ام که میخواست دوسپسرم با دوستش و زن دوستش بره عرق بخوره
دوستش خونه مادرخانومش دعوت شده و اینو کیر کرده منم دق و دلیم و سرش خالی کردم
من لافارر بی رنگ پوست چرب میزنم و عالیه عااالی
SPF فکر کنم ۵۰ باشه بهترین ضد آفتاب عمرمه
https://t.me/sabajingili/4468
https://t.me/sabajingili/4468
خارجی بیوتی آف جوسان و سنتلا
ایرانی برایت مکس و ریووال
رنگی هم راکوتن
من ضد آفتاب بیزانس شماره ۲ دارم. صورتم باهاش جوش نمیزنه و کاور خیلی خوبی داره دیگه کرم پودر نمیزنم
سلااام سیسیا
ضدافتاب چی خوبه؟
من پوستم فک کنم مختلطه
رنگشم فکر میکنم گندمی باشه
کنلا چطوره؟ و اینکه spfشون چند باشه خوبه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
