ru
Feedback
لا يزالُ القلبُ حيًّا ♡"

لا يزالُ القلبُ حيًّا ♡"

Открыть в Telegram

عابرةٌ في هذه الدُّنيا، أتركُ من الأثرِ ما استطعتُ، وأمضي؛ فما الحياةُ إلا رحلةٌ قصيرةٌ إلى الله. وبينَ نبضةٍ وذكرى، وبينَ شوقٍ ودعاء، لا يزالُ القلبُ حيًّا، يُجيدُ الوفاءَ، ويُحسنُ الرجاء. تبادل: @hagoorabot

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
645
Подписчики
+524 часа
+217 дней
+2130 день
Архив постов
محتاجه اصيح

sticker.webp0.02 KB

نتفاعل فضلا تصبحون ع جبر خواطركم بما يحب ويرضى 💗

متنسوش تتسحروا ولو بشق تمره 💗

قولت انى هقيم باقى القنوات بعد. الفطار بس والله الفون ع وشك. النفاذ بيسحب شرطه ورا شرطه يعنى تكه ويتحرق ف هجدول المنشورات وهحاول افتح من فون تانى اعمل المناقشه واقفل تانى صدقوني غيابي المرة دي مش بمزاجي خالص، ده غصب عني، والموضوع مضايقني أكتر من أي حد. فمحتاج منكم دعوة صادقة إن ربنا ييسر الأمور ويعوضني خير.❤️‍🩹 ومهما حصل، أنتم دايمًا في دعائي، ومش هنساكم كعادتي. جزاكم الله خيرًا على محبتكم ووجودكم، وأحبكم في الله. 💗

بشكر الى بيتفاعل من غير ما اقول ربنا يروق بالكم ويريح قلوبكم 💗

𐙚𓏲 ‏يا رب غدًا يعرف الأُنسُ دَارنا♥️))'
𐙚𓏲 ‏يا رب غدًا يعرف الأُنسُ دَارنا♥️))'

sticker.webp0.02 KB

يوصل 50 هشان انزل منشور مش هيبقى الفون وانتم 😔❤️‍🩹

بس عادي مش لازم نقل ملكيه

فاهمه

تلفونها اتحرق ومش عارفه تنقل الملكيه وكده فونها م هتعرف تصلحو فاهمه؟

مش فاهمه حاجه

اي حصل

اخيرا فتحتى

انا مش فاهمه حاجه