fa
Feedback
لا يزالُ القلبُ حيًّا ♡"

لا يزالُ القلبُ حيًّا ♡"

رفتن به کانال در Telegram

عابرةٌ في هذه الدُّنيا، أتركُ من الأثرِ ما استطعتُ، وأمضي؛ فما الحياةُ إلا رحلةٌ قصيرةٌ إلى الله. وبينَ نبضةٍ وذكرى، وبينَ شوقٍ ودعاء، لا يزالُ القلبُ حيًّا، يُجيدُ الوفاءَ، ويُحسنُ الرجاء. تبادل: @hagoorabot

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
645
مشترکین
+524 ساعت
+217 روز
+2130 روز
آرشیو پست ها
محتاجه اصيح

sticker.webp0.02 KB

نتفاعل فضلا تصبحون ع جبر خواطركم بما يحب ويرضى 💗

متنسوش تتسحروا ولو بشق تمره 💗

قولت انى هقيم باقى القنوات بعد. الفطار بس والله الفون ع وشك. النفاذ بيسحب شرطه ورا شرطه يعنى تكه ويتحرق ف هجدول المنشورات وهحاول افتح من فون تانى اعمل المناقشه واقفل تانى صدقوني غيابي المرة دي مش بمزاجي خالص، ده غصب عني، والموضوع مضايقني أكتر من أي حد. فمحتاج منكم دعوة صادقة إن ربنا ييسر الأمور ويعوضني خير.❤️‍🩹 ومهما حصل، أنتم دايمًا في دعائي، ومش هنساكم كعادتي. جزاكم الله خيرًا على محبتكم ووجودكم، وأحبكم في الله. 💗

بشكر الى بيتفاعل من غير ما اقول ربنا يروق بالكم ويريح قلوبكم 💗

𐙚𓏲 ‏يا رب غدًا يعرف الأُنسُ دَارنا♥️))'
𐙚𓏲 ‏يا رب غدًا يعرف الأُنسُ دَارنا♥️))'

sticker.webp0.02 KB

يوصل 50 هشان انزل منشور مش هيبقى الفون وانتم 😔❤️‍🩹

بس عادي مش لازم نقل ملكيه

تلفونها اتحرق ومش عارفه تنقل الملكيه وكده فونها م هتعرف تصلحو فاهمه؟

مش فاهمه حاجه

اخيرا فتحتى

انا مش فاهمه حاجه