ru
Feedback
لا يزالُ القلبُ حيًّا ♡"

لا يزالُ القلبُ حيًّا ♡"

Открыть в Telegram

عابرةٌ في هذه الدُّنيا، أتركُ من الأثرِ ما استطعتُ، وأمضي؛ فما الحياةُ إلا رحلةٌ قصيرةٌ إلى الله. وبينَ نبضةٍ وذكرى، وبينَ شوقٍ ودعاء، لا يزالُ القلبُ حيًّا، يُجيدُ الوفاءَ، ويُحسنُ الرجاء. تبادل: @hagoorabot

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
639
Подписчики
+1724 часа
+167 дней
+1630 день
Архив постов
تيجوا نعمل حمله كل 10 ف قناه بدل ال 10000 قناه مش عارفه ارضى مين ولا مين 🙂😂

تعالى عيزاكى

ده ف الاحلام نيههه

بتشرب شاي +هتتحذف نيهههههههههاههههي😂😂😂💔

نعم وكانها انا بتعمل اى

الا انا😭😭

مصر كلها بقى عندها قنوات 🙂

𐙚𓏲 ‏"ربَّاهُ فاجمَعْ شملَـنا في جَنَّةٍ فيها الهنـاءُ، بِلا فِراقٍ يَكـمُلُ" ♡゙
𐙚𓏲 ‏"ربَّاهُ فاجمَعْ شملَـنا في جَنَّةٍ فيها الهنـاءُ، بِلا فِراقٍ يَكـمُلُ" ♡゙

𐙚𓏲 ‏"ربَّاهُ فاجمَعْ شملَـنا في جَنَّةٍ فيها الهنـاءُ، بِلا فِراقٍ يَكـمُلُ" ♡゙
𐙚𓏲 ‏"ربَّاهُ فاجمَعْ شملَـنا في جَنَّةٍ فيها الهنـاءُ، بِلا فِراقٍ يَكـمُلُ" ♡゙

sticker.webp0.02 KB

sticker.webp0.02 KB

ندخل هنا ي حلوووين 💗 https://t.me/Saaaaaabrr

https://t.me/malazxt/9729 جوجو صوتلي وخليهم يصوتو 😔😔

نكمل تفاعل 💗

sticker.webp0.02 KB

يوصل 100 عشانى واتفاعلوا من هنا ل تحت وهدعيلكم 💗

متنسوش أذكار المساء ي صحبه واغلبنا صايمين فلا تنسونا من صالح دعواتكم ولا تنسوا انفسكم ولا اخواتكم 💗

فاللهم وفق طلاب المسلمين وافتح عليهم فتوح العارفين وارزقهم النجاح والتوفيق بالحلال، وأعنهم على الصدق والأمانة، واجعل تعبهم وجهدهم سببًا في رضاك وبركتك

بس كده. فاختر ما تحب أن تلقى الله به 💗