لا يزالُ القلبُ حيًّا ♡"
Открыть в Telegram
عابرةٌ في هذه الدُّنيا، أتركُ من الأثرِ ما استطعتُ، وأمضي؛ فما الحياةُ إلا رحلةٌ قصيرةٌ إلى الله. وبينَ نبضةٍ وذكرى، وبينَ شوقٍ ودعاء، لا يزالُ القلبُ حيًّا، يُجيدُ الوفاءَ، ويُحسنُ الرجاء. تبادل: @hagoorabot
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
639
Подписчики
+1724 часа
+167 дней
+1630 день
Архив постов
الامتحان كام ساعة وهيخلص لكن ربنا مطلع علينا في كل لحظة. فخلّي ثقتك في ربنا أكبر من ثقتك في أي وسيلة غلط، واعرف إن اللي مكتوبلك هتاخده مهما حصل
يمكن الغش يجيب درجة لكن مش هيجيب بركة، ومش هيجيب راحة ضمير ومش هيخلي الواحد يحس إنه وصل بتعبه ومجهوده.
فلو إحنا فعلًا عايزين النجاح ندور عليه بالطريق اللي يرضي ربنا عشان يراضينا مش بالطريق اللي تغضبه
وربنا سبحانه قال ف كتابه وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ
أوقات الشيطان بيقنع الواحد إن ورقة الغش هي اللي هتنجحه مع إن الحقيقة إن التوفيق كله من عند ربنا وممكن واحد يدخل الامتحان وهو خايف ومش معاه غير تعبه وسعيه وربنا يكرمه بأكتر مما كان متوقع ربنا سمى نفسه الكريم
مع ضغط الامتحانات وخوف ناس كتير على مستقبلها، بعض الطلاب بيشوفوا إن الغش هو الحل، وإن كل الناس بتغش أو دي مرة وهتعدي
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بسم الله والصلاه والسلام على أشرف المرسلين سيدنا محمد صل الله عليه وسلم
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
