ru
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Открыть в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
247
Подписчики
+1024 часа
+317 дней
+3130 день
Архив постов
مادرجنده ها الان شکایت میکنن ازمون

بنده اینجا از همه‌ ی مادرجندگان عزیز عذرخواهی میکنم🙏🙏🙏🙏

حاجی میدونستی هیچ فمبویی کمونیست و چپ نیست؟

به مادرجنده ها توهین شد

نیکلاس کونیه

نیکلاس چیزی نیست جز یک مادرجنده

نیکلاس چپ نیست و نخواهد بود

اره جدی چون همشون خودشونو بگا میدن فقط عقلش رسیده اینکارو نکنه

یارو هم کمونیسته هم طرفدار استالین و لنینه هم طرفدار مجاهدینه یعنی یه چپ فرا افراطی واقعیه اون وقت میگه کیرم دهن نیکلاس

فیدل مارشال خایه باف باهوش ترین بچه شیعه ای که تاریخ 500 ساله شیعه گری به خودش دیده

نیکلاس دپیکشن واقعی کموفاشیست هست

نیکلاس کم مونده گروهک تروریستی بزنه هرکیو دید بزنه سرشو ببره بخدا همه چپا مخالفتن اون وقت با چه رویی میگی اینا چپ نیستن؟😭

چرخه تکراری
چرخه تکراری

(بهترین چیز برای معرفی)

بعععععععععععع

داش خیلی زود با این حقیقت تلخ روبروش کردی الان اگه بره خودکشی کنه خونش گردن توعه ها

بسه بسه جورج دبلیو بوش نیستی

Repost from Minas Tirith
کانال ۱۴ اسرائیل نقل قول‌های اختصاصی (ادعایی) از احمد وحیدی، فرمانده سپاه پاسداران، خطاب به مقامات ارشد ایران را منتشر کرد: «ما رئیس جمهور ترامپ را به زانو درآوردیم. ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. طبق معمول، غرب احمق فکر می‌کند که در عوض چیزی از ما دریافت می‌کند، که البته هرگز اتفاق نخواهد افتاد.» «هدف ما در حال حاضر این است که آمریکایی‌ها را در تنگنا قرار دهیم. هرگونه تخلف، هر چقدر هم کوچک، به ما اجازه می‌دهد که تهدید به بستن تنگه هرمز کنیم و ترامپ و مردمش با هر چیزی موافقت خواهند کرد.» «ترامپ فکر می‌کند پولی را که به ما می‌دهد صرف خرید کالاهای آمریکایی خواهیم کرد. این هرگز در طول عمر ما اتفاق نخواهد افتاد.» «حالا باید به آمریکایی‌ها بفهمانیم که اسرائیل بازیگر بد خاورمیانه است. هدف این است.» «از هیچ چیز دست نکشید. تهدید کنید. و در صورت لزوم، از مذاکرات کناره‌گیری کنید.» @Minas_Tirith2024

غذای مورد علاقه ی عرازش