ru
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Закрытый канал

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
226
Подписчики
+124 часа
+167 дней
+1730 день
Архив постов
پست عجیب دونالد ترامپ در صفحه تروث
پست عجیب دونالد ترامپ در صفحه تروث

چیشد اقا منتظریما

شورت "فاطمه زهرا" آخرین راه نجات علی بن ابی طالب شورت فاطمه یا لامپ ال ای دی؟ ✍🏼علی بن ابی طالب از روی فرط گرسنگی و به علت نداشتن پولی برای خرید خوراکی به شورت نورانی فاطمه روی آورده و شورت نورانی او را به یک یهودی گرو میگذارد تا مقداری جو دریافت کند : ٣٦ ـ قب ، يج : روي أن عليا استقرض من يهودي شعيرا فاسترهنه شيئا 👈فدفع إليه ملاءة فاطمة رهنا👉 وكانت من الصوف فأدخلها اليهودي إلى دار ووضعها في بيت فلما كانت الليلة دخلت زوجته البيت الذي فيه الملاءة بشغل فرأت نورا ساطعا في البيت أضاءبه كله فانصرفت إلى زوجها فأخبرته بأنها رأت في ذلك البيت ضوءا عظيما فتعجب اليهودي زوجها وقد نسي أن في بيته ملاءة فاطمة ، فنهض مسرعا ودخل البيت فاذا ضياء الملاءة ينشر شعاعها كأنه يشتعل من بدر منير يلمع من قريب ، فتعجب من ذلك فأنعم النظر في موضع الملاءة فعلم أن ذلك النور من ملاءة فاطمة ، فخرج اليهودي يعدو إلى أقربائه وزوجته تعدو إلى أقربائها فاجتمع ثمانون من اليهود فرأوا ذلك فأسلموا كلهم. بيان : الملاءة بالضم والمد الازار والريطة [١]. ✍🏼ترجمه : امام علی بن ابی طالب از فرط گرسنگى و نداشتن چيزى براى خوردن در خانه به سوى شخص يهودى رفته و از وى طلب جو مي كند. آن شخص یهودی برای ضمانت از وى چيزى بعنوان گرو ميخواهد و امام علی نيز شورت (همانطور كه مجلسى در توضيح كلمه ملاءه اورده) حضرت فاطمه را كه از جنس ابریشم بود را ب عنوان گرو به شخص يهودى مي دهد. در ادامه روايت نیز امده كه آن شخص یهودی، لباس شورت فاطمه را به خانه اش ميبرد و در اتاقی نگه ميدارد و شب هنگام همسر وى وارد اتاقی که لباس زیر فاطمه آنجا بود، ميشود و مشاهد ميكند که نوری از آن اتاق بلند شده که تمام آن اتاق را روشن کرده است. وى برگشت و پیش شوهرش رفت و به او گفت : من از آن اتاق نور بسیار بزرگی را دیدم. مرد یهودی با تعجب و به علت فراموش کردن موضوع لباسى که آورده و در آن اتاق گذاشته، شتابان بلند شد و به داخل اتاق رفت و مشاهده کرد که شعله های نور از آنجا متساطع شده كه به ماه درخشان شبيه است. مرد يهودى ازين ماجرا خیلی تعجب کرد و به نور خیره شد و متوجه لباس زیر فاطمه شد. پس یهودی و همسرش از خانه خارج شدند و هر کدام پیش خویشاوندان خود رفتند سپس با هشتاد نفر یهودی امدند و زمانی که انان متوجه این ماجرا شدند همه مسلمان شدند. [١]كذا في القاموس. وفى اقرب الموارد : هى الريطة ذات لفقين و ـ ثوب يلبس على الفخذين.  ⬅️در آخر مجلسی توضیح می دهد که ملاءه لباس زیری است که با انان رانها پوشیده میشود. 📙الخرائج والجرائح نویسنده : الراوندي، قطب الدين    جلد : 2  صفحه : 537 📘الثّاقب في المناقب نویسنده : ابن حمزة الطوسي    جلد : 1  صفحه : 301 📗بحار الأنوار - ط مؤسسةالوفاء نویسنده : العلامة المجلسي    جلد : 43 صفحه : 30 📕الأسرار الفاطميّة نویسنده : الشيخ محمد فاضل المسعودي    جلد : 1 صفحه : 352 📔تعريب منتهى الآمال في تواريخ النبي و الآل نویسنده : الميلاني‌، السيد هاشم    جلد : 1  صفحه : 261 📓الكوثر في أحوال فاطمة بنت النبي الأعظم(ع) نویسنده : الموسوي‌، السيد محمد باقر    جلد : 3  صفحه : 181

..

خسته شو

Repost from لپ_لپ
photo content

امشب حداقل ۶۰ میلیون نفر از این آدم افراطی‌ترن
امشب حداقل ۶۰ میلیون نفر از این آدم افراطی‌ترن

تموم شد اقا

Repost from N/a
Видеосообщение01:00

Repost from N/a
Видеосообщение01:00

صرفا باید تسلیم شی

تمام حرف من

جدی واقعا چرا یکی هست نمیذاره هر غلطی میخایم بکنیم😭😭

با مرکاوا بالاسرته

ادم‌ نشی

خوب خوب خوب گوش کن

اینهمه اف ۳۵ نخریده که شما همچین کصشری رو بگی جانم

شایدم غرب آسیا باید آدم‌ شه و امریکایی شه

اسرائیل به عنوان بزرگ‌ترین پادگان نظامی آمریکا و واقعی‌ترین تجلی سیاست‌های سلطه‌گرایانه غرب در منطقه، فقط زمانی می‌تونه وجودش پذیرفته بشه که از روایت غربی جدا شده و به عنوان یک کشور غرب آسیایی بازتعریف بشه. اسرائیل امروز تکه‌ای از غربه در جایی که بهش تعلق نداره. تنها راه وجود اخلاقی و عاری از تنش برای اسرائیل اینه که خودش رو به رنگ ما در بیاره و یک کشور غرب آسیایی بشه. یعنی نسل‌کشی رو تمام کنه، غزه و کرانه باختری رو آزاد کنه و به عنوان یک کشور به رسمیت بشناسه، خصومت با کشورهای منطقه رو کنار بذاره و دست‌کم اقدامات نمادینی در جهت جبران دهه‌ها نسل‌کشی انجام بده و نشون بده که تونسته به فهم جدیدی از نسبت خودش منطقه دست پیدا کنه. وجود اسرائیل به عنوان تداوم غرب در منطقه هم غیر اخلاقیه، هم سلطه‌گرایانه‌ست و هم غیرقابل پذیرش. وجود چنین واحد سیاسی‌ای اساساً و ذاتاً تنش‌زاست و "تنش‌زدایی" با اسرائیل چیز ناممکن و بی‌معناییه.