ru
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

Открыть в Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
256
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-130 день
Архив постов
ز کینه؛ کینه خیزد و از مهر؛ مهر!🌱💚

چون اون تجربه ای رو بهت داد که اگه نبود شاید هیچوقت یادش نمیگرفتی اون توی یکی از فصل های داستانِ زندگیت یه نقشی داشته و نقشش تموم شده و رفته! این به این دلیل نیست که داستانِ تو تموم شده... بلکه معناش اینه که اون فصل از زندگی تموم شده و وارد فصل جدیدِ داستانت شدی معناش اینه که خودت رو پیدا کردی... و فهمیدی از این به بعد چطوری از خودت مراقبت کنی... وقتی از این دیدگاه به ماجرا نگاه کنی ، چیز با ارزشی رو به اسم "عشق" به خودت و جهان هدیه دادی❤️✨

میخوام اینو بگم که: اون آدم هر چقدر هم بد باشه ، بازم تو روزای خوبی باهاش داشتی... بازم باعث شده بخندی ، خوشحال باشی و حس خوبی کنارش داشته باشی فارغ از بدی هایی که داشته ، خوبی هایی رو هم بهت هدیه کرده... پس به حرمت همون روزا ، هم خودت و هم اونو ببخش! و توی دلِت ازش تشکر کن!

میدونم یه سری آدم ها قبلا توی زندگیت بودن که به هر دلیلی خیلی ازشون آسیب دیدی ، ضربه خوردی و حس ناکافی بودن بهت دادن... برای همین شاید متنفر باشی ، از اون آدم و شاید... از خودت!

آنها در مسجد و کلیسا به دنبال خدا می‌گشتند در حالی که خدا در طبیعت ، کیهان و در وجود خودشان بود!

🐻🪵🤎🍂🐾

🍂🍂🍂🍂🦊🦊

پاییز همون فصلیه که بهت یاد میده باید عاشق ریشه بشی نه شکوفه ها!

بزرگ‌ترین دین، وفاداری به ذات خود است. به خودتان ایمان داشته باشید!

چه خوش است تنهایی، اگر با خودت آشتی کرده باشی. 👤شمس تبریزی
چه خوش است تنهایی، اگر با خودت آشتی کرده باشی. 👤شمس تبریزی

OWQ3YzI3OTItNWEyMC00NzI0LWJlMTMtNjRkYTZiZjNmMmEz.mp32.89 MB

آهنگ های بی کلام همیشه حس آزادی و رهایی بهم میدن🤍🦋🫠✨

گاهی به این فکر میکنم که: من خیلی بیشتر از دیگران به خودم آسیب زده ام من بیشتر از دیگران خودم را نادیده گرفتم خیلی از روز ها این من بودم که خودم را عذاب دادم ، خودم را سرزنش کردم و از خودم متنفر بودم و در نهایت... کسی که باید بخشیده شود منم ، توسط خودم!

از کودک درونت محافظت کن و به هیچ چیز و هیچ کس اجازه نده بهش آسیب بزنه، یادت نره اون ذوق و انگیزه زندگیت برای ادامه دادنه.🪴🪽
از کودک درونت محافظت کن و به هیچ چیز و هیچ کس اجازه نده بهش آسیب بزنه، یادت نره اون ذوق و انگیزه زندگیت برای ادامه دادنه.🪴🪽

sticker.webp0.21 KB

dbc39b12-9653-497a-bde6-ad99a9da4fa2.mp34.06 MB

فرقی نمی کند که چه نژاد یا چه جنسیتی دارید، در هر شرایطی سعی کنید بهترین باشید و به خودتان افتخار کنید. _اپرا وینفری
ارزش انسان به هیچ چیزی وابسته نیست👑

تو نگران هستی که مردم درباره‌ی من چه فکری خواهند کرد، اما من عجله دارم که تو را مطمئن کنم، که احترامِ من به خودم، برایم بیش از هرچیزِ دیگری اهمیت دارد.
فئودور داستایفسکی

میدونی!؟ عاشق آدمایی هستم که هیچ وقت اعتماد به نَفسِشون رو از دست نمیدن... حتی اگه اشتباه کنن ، راهشون رو گم کرده باشن یا تمام در های پیش روشون بسته باشه ، بازم یه فکری میکنن ، یه کاری میکنن ، یه حرفی میزنن... یا حتی اگه سکوت کنن، گریه کنن و تسلیم بشن ، بعدش دوباره زندگی رو از نور میسازن✨👑🪐

"خودَت بودن" در میانِ کسانی که سعی میکنند از تو چیزی بسازند که خودشان ، دوست دارند... بزرگترین و زیباترین هنر است