کیهانِ وجود✨️
رفتن به کانال در Telegram
دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا مینویسم،لحظهها رو ثبت میکنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری میکنم وجودت به اندازهی کیهانی که توش زندگی میکنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرفهای ناگفتهت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
256
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
چون اون تجربه ای رو بهت داد که اگه نبود شاید هیچوقت یادش نمیگرفتی
اون توی یکی از فصل های داستانِ زندگیت یه نقشی داشته و نقشش تموم شده و رفته! این به این دلیل نیست که داستانِ تو تموم شده... بلکه معناش اینه که اون فصل از زندگی تموم شده و وارد فصل جدیدِ داستانت شدی
معناش اینه که خودت رو پیدا کردی... و فهمیدی از این به بعد چطوری از خودت مراقبت کنی...
وقتی از این دیدگاه به ماجرا نگاه کنی ، چیز با ارزشی رو به اسم "عشق" به خودت و جهان هدیه دادی❤️✨
میخوام اینو بگم که: اون آدم هر چقدر هم بد باشه ، بازم تو روزای خوبی باهاش داشتی... بازم باعث شده بخندی ، خوشحال باشی و حس خوبی کنارش داشته باشی
فارغ از بدی هایی که داشته ، خوبی هایی رو هم بهت هدیه کرده... پس به حرمت همون روزا ، هم خودت و هم اونو ببخش! و توی دلِت ازش تشکر کن!
میدونم یه سری آدم ها قبلا توی زندگیت بودن که به هر دلیلی خیلی ازشون آسیب دیدی ، ضربه خوردی و حس ناکافی بودن بهت دادن... برای همین شاید متنفر باشی ، از اون آدم و شاید... از خودت!
آنها در مسجد و کلیسا به دنبال خدا میگشتند در حالی که خدا در طبیعت ، کیهان و در وجود خودشان بود!
گاهی به این فکر میکنم که:
من خیلی بیشتر از دیگران به خودم آسیب زده ام
من بیشتر از دیگران خودم را نادیده گرفتم
خیلی از روز ها این من بودم که خودم را عذاب دادم ، خودم را سرزنش کردم و از خودم متنفر بودم
و در نهایت... کسی که باید بخشیده شود منم ،
توسط خودم!
از کودک درونت محافظت کن و به هیچ چیز و هیچ کس اجازه نده بهش آسیب بزنه، یادت نره اون ذوق و انگیزه زندگیت برای ادامه دادنه.🪴🪽
فرقی نمی کند که چه نژاد یا چه جنسیتی دارید، در هر شرایطی سعی کنید بهترین باشید و به خودتان افتخار کنید.
_اپرا وینفری
ارزش انسان به هیچ چیزی وابسته نیست👑
تو نگران هستی که مردم دربارهی من چه فکری خواهند کرد، اما من عجله دارم که تو را مطمئن کنم، که احترامِ من به خودم، برایم بیش از هرچیزِ دیگری اهمیت دارد.
فئودور داستایفسکی
میدونی!؟
عاشق آدمایی هستم که هیچ وقت اعتماد به نَفسِشون رو از دست نمیدن...
حتی اگه اشتباه کنن ، راهشون رو گم کرده باشن یا تمام در های پیش روشون بسته باشه ، بازم یه فکری میکنن ، یه کاری میکنن ، یه حرفی میزنن... یا حتی اگه سکوت کنن، گریه کنن و تسلیم بشن ، بعدش دوباره زندگی رو از نور میسازن✨👑🪐
"خودَت بودن" در میانِ کسانی که سعی میکنند از تو چیزی بسازند که خودشان ، دوست دارند... بزرگترین و زیباترین هنر است
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
